| | #1 |
| Advanced Bodybuilder | lange dunne strepen op schouders na training
Hallo, Afgelopen donderdag na een behoorlijk zware training ontdekte ik een uur later ineens behoorlijke strepen op mijn schouders. Ze zijn vrij dun en zo een 7 cm lang. Het zijn er behoorlijk veel en ze zien en rood-paarsig uit. Het zag er een beetje uit alsof ik een wilde nacht heb gehad met een evenzo wilde vrouw.. Ik heb een en ander opgezocht en had me er al zo een beetje bij neergelegd dat het striae zou zijn. Al train ik pas sinds een half jaar weer intensief.. Maar vanmorgen ontdekte ik dus dat het nu duidelijk minder is. Het lijkt er dus op alsof het een soort vorm van bloeduitstorting is. verder voelt het nog steeds vrij branderig, alsof ik te lang in de zon heb gezeten. Heeft iemand een idee wat dit nu precies is en hoe ik kan voorkomen dat ik het de volgende keer weer krijg ? BVD ! |
| | |
| | #2 |
| Monstrous Giant | Re: lange dunne strepen op schouders na training
je zal er wel een barbell op hebben gehad (gesquat ofzo?) niks ernstigs en het gaat vanzelf over...
__________________ Jay Cutler Mr. Olympia 2006 `07 4e plaats fitness klasse heren YBF 2007 |
| | |
| | #3 | |
| Advanced Bodybuilder | Re: lange dunne strepen op schouders na training
Citaat:
Ik maak me dus ongerust over niks ? En ook enig idee waar dit dan vandaan komt ? Mijn schouderspieren zijn toch niet onderontwikkeld oid. Thanks | |
| | |
| | #4 |
| Monstrous Giant | Re: lange dunne strepen op schouders na training
door die oefening kan het idd ook komen. Maar het heeft niks met onderontwikkeling van je schouders te maken hoor. Komt gewoon omdat er erg veel druk op een kleine plaats komt, gevolg bloeduitstortingen.
__________________ Jay Cutler Mr. Olympia 2006 `07 4e plaats fitness klasse heren YBF 2007 |
| | |
| | #5 |
| Competitive Bodybuilder | Re: lange dunne strepen op schouders na training
yep had ik in het begin ook veel last van met squatten en calf raises, hele schouderkoppen rood van bloeduitstortingen
__________________ On Hiatus |
| | |