| | #1 |
| Cool Novice Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: België Leeftijd: 20 Geslacht: M
Karma Power: 0 | kuiten probleem heb nu al 5 jaar ofzo last van men kuiten maar ik heb het niet met dokters, als ik ga zegge ze altijd 3 weken rust ..... en is geen optie (toen me duim gebroken was en 2 maand plaaster moest, heb ik hem er na 2 weken afgebroken om te kunnen zwemmen......) nog altijd niet trg geweest, dus zoals je ziet is dokter geen optie. stilzitten kan ik niet! enja het probleem is dus als ik lang rechsta of gwn wandel op me werk last krijg in me kuiten, percies of ze geklemt zitten. iemand idee wat het kan zijn? remedie? heb al venoruton gepobeert om vocht beter te laten doorstromen maar doet ook niets aminozuur tabletten lijken te helpen maar ook niet 100% (en ben niet van plan om me ganse leven die tabletten te slikke ze |
| | |
| | #2 |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
Karma Power: 22 | 3 weken rust.
__________________ Insert gay motivational quote here. |
| | |
| | #3 |
| Freaky Bodybuilder | Gewoon platte schoenen aantrekken ipv je naaldhakjes
__________________ steroid-free since 1978 Koop mijn APEX-bench! http://forum.dutchbodybuilding.com/f...bankje-164912/ |
| | |
| | #4 |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
Karma Power: 22 | Als jij zegt dat aminozuur tabs je helpen, zegt het mij al genoeg dat het tussen je oren zit.
| | |
| | #5 |
Karma Power: 0 | mja idk eh en tusse me ore, wast mar waar als het van smorgens begint kan ik savond nog amper gaan en als ik door me knieën buk graak ik niet meer recht (zelfde met uit de auto stappen) ben gelijk 90 jaar ofzo |
| | |
| | #6 |
Karma Power: 22 | fysiotherapie
| | |
| | #7 |
| Dutch Bodybuilder | Naar de dokter... |
| | |
| | #8 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 1 | naar het ziekenhuis, kunstbenen aan laten meten. jij bent echt niet gezond |
| | |
| | #9 |
Karma Power: 0 | wtf kunst benen......e, nah dokters kan ze echt niet hebben is al 9 jaar geleden dat ik er nog geweest ben en ga ook zo blijven, duuuus word gwn afzien |
| | |
| | #10 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Nov 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 6 | Je komt toch verdomme niet uit Zeeland of Staphorst? Ga lekker naar de dokter om een diagnose te laten stellen
__________________ Set a goal, make it happen.. Imagine love, fake a passion.. |
| | |
| | #11 |
| Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: België Geslacht: V
Karma Power: 0 | Wat er al gesuggereerd werd: fysiotherapie!! Heb je misschien ooit een ongeluk gehad(enkel, bekken, knie) en heb je daar agv een verkeerde loop/houding aan overgehouden, draag je strakke sokken, hoge hakken? Kán vanalles zijn. Toch maar n/d dokter
__________________ D.A.B.D.A. Maybe we should burn the house down... |
| | |
| | #12 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2003 Locatie: België Leeftijd: 49 Geslacht: M
Karma Power: 9 | misschien last van het spierlogensyndroom, maar dat zou je door een dokter moeten laten onderzoeken. het logensyndroom is als je vlies dat rond je spier zit teveel spant. moeten ze dan lossnijden. maar eigenlijk zou je dan pijn moeten hebben aan je scheenbeen.
__________________ dirk |
| | |