Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Oefeningen > Blessure Preventie en Herstel

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Weergave Modus
Oud 21 April 2008, 11:04   #1
Cool Novice

Leeftijd: 20
Geslacht: M
Karma Power: 0 usha is op een gedistingeerde weg
kuiten probleem

heb nu al 5 jaar ofzo last van men kuiten maar ik heb het niet met dokters, als ik ga zegge ze altijd 3 weken rust ..... en is geen optie
(toen me duim gebroken was en 2 maand plaaster moest, heb ik hem er na 2 weken afgebroken om te kunnen zwemmen......) nog altijd niet trg geweest, dus zoals je ziet is dokter geen optie.

stilzitten kan ik niet!

enja het probleem is dus als ik lang rechsta of gwn wandel op me werk last krijg in me kuiten, percies of ze geklemt zitten.

iemand idee wat het kan zijn?
remedie?

heb al venoruton gepobeert om vocht beter te laten doorstromen maar doet ook niets

aminozuur tabletten lijken te helpen maar ook niet 100% (en ben niet van plan om me ganse leven die tabletten te slikke ze
usha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 April 2008, 11:08   #2
Ripped Bodybuilder
Gewichtheffer

supreme's Avatar

Leeftijd: 22
Karma Power: 22
supreme is herboren in de God realmsupreme is herboren in de God realmsupreme is herboren in de God realmsupreme is herboren in de God realmsupreme is herboren in de God realmsupreme is herboren in de God realmsupreme is herboren in de God realm
3 weken rust.
Oud 21 April 2008, 11:09   #3
Freaky Bodybuilder

Robke78's Avatar

Leeftijd: 30
Karma Power: 37
Robke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma PimpRobke78 is DBB's Karma Pimp
Stuur een bericht via MSN naar Robke78
Gewoon platte schoenen aantrekken ipv je naaldhakjes

Koop mijn APEX-bench!
http://forum.dutchbodybuilding.com/f...bankje-164912/
Robke78 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 April 2008, 11:12   #4
Ripped Bodybuilder
Gewichtheffer

supreme's Avatar

supreme is herboren in de God realmsupreme is herboren in de God realmsupreme is herboren in de God realmsupreme is herboren in de God realmsupreme is herboren in de God realmsupreme is herboren in de God realmsupreme is herboren in de God realm
Als jij zegt dat aminozuur tabs je helpen, zegt het mij al genoeg dat het tussen je oren zit.
Oud 21 April 2008, 11:35   #5
Cool Novice

mja idk eh minderde
en tusse me ore, wast mar waar als het van smorgens begint kan ik savond nog amper gaan en als ik door me knieën buk graak ik niet meer recht (zelfde met uit de auto stappen) ben gelijk 90 jaar ofzo
Oud 21 April 2008, 15:34   #6
Ripped Bodybuilder
Gewichtheffer

supreme's Avatar

fysiotherapie
Oud 21 April 2008, 16:48   #7
Dutch Bodybuilder

CoachDO's Avatar

Leeftijd: 21
Karma Power: 1 CoachDO is gewoon erg aardigCoachDO is gewoon erg aardigCoachDO is gewoon erg aardigCoachDO is gewoon erg aardigCoachDO is gewoon erg aardigCoachDO is gewoon erg aardig
Stuur een bericht via MSN naar CoachDO
Bekijk Galerij (2 foto's)
Naar de dokter...
CoachDO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 April 2008, 18:22   #8
Dutch Bodybuilder

Leeftijd: 23
Karma Power: 1 Omnipotent zal spoedig beroemd wordenOmnipotent zal spoedig beroemd worden
naar het ziekenhuis, kunstbenen aan laten meten. jij bent echt niet gezond
Omnipotent is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 April 2008, 19:19   #9
Cool Novice

wtf kunst benen......e, nah dokters kan ze echt niet hebben is al 9 jaar geleden dat ik er nog geweest ben en ga ook zo blijven, duuuus word gwn afzien
Oud 21 April 2008, 20:21   #10
Advanced Bodybuilder

billiejoe's Avatar

Leeftijd: 21
Karma Power: 6 billiejoe heeft een sterk verlangen om herboren te wordenbilliejoe heeft een sterk verlangen om herboren te wordenbilliejoe heeft een sterk verlangen om herboren te wordenbilliejoe heeft een sterk verlangen om herboren te wordenbilliejoe heeft een sterk verlangen om herboren te wordenbilliejoe heeft een sterk verlangen om herboren te wordenbilliejoe heeft een sterk verlangen om herboren te wordenbilliejoe heeft een sterk verlangen om herboren te wordenbilliejoe heeft een sterk verlangen om herboren te wordenbilliejoe heeft een sterk verlangen om herboren te wordenbilliejoe heeft een sterk verlangen om herboren te wordenbilliejoe heeft een sterk verlangen om herboren te wordenbilliejoe heeft een sterk verlangen om herboren te wordenbilliejoe heeft een sterk verlangen om herboren te wordenbilliejoe heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Je komt toch verdomme niet uit Zeeland of Staphorst? Ga lekker naar de dokter om een diagnose te laten stellen
Oud 23 April 2008, 10:58   #11
Novice

Mishale's Avatar

Geslacht: V
Karma Power: 0 Mishale is op een gedistingeerde weg
Wat er al gesuggereerd werd: fysiotherapie!!
Heb je misschien ooit een ongeluk gehad(enkel, bekken, knie) en heb je daar agv een verkeerde loop/houding aan overgehouden, draag je strakke sokken, hoge hakken? Kán vanalles zijn. Toch maar n/d dokter

Maybe we should burn the house down...
Mishale is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 April 2008, 13:28   #12
Competitive Bodybuilder

Leeftijd: 49
Karma Power: 9 skydirk heeft een sterk verlangen om herboren te wordenskydirk heeft een sterk verlangen om herboren te wordenskydirk heeft een sterk verlangen om herboren te wordenskydirk heeft een sterk verlangen om herboren te wordenskydirk heeft een sterk verlangen om herboren te wordenskydirk heeft een sterk verlangen om herboren te wordenskydirk heeft een sterk verlangen om herboren te wordenskydirk heeft een sterk verlangen om herboren te wordenskydirk heeft een sterk verlangen om herboren te wordenskydirk heeft een sterk verlangen om herboren te wordenskydirk heeft een sterk verlangen om herboren te wordenskydirk heeft een sterk verlangen om herboren te wordenskydirk heeft een sterk verlangen om herboren te wordenskydirk heeft een sterk verlangen om herboren te worden
misschien last van het spierlogensyndroom, maar dat zou je door een dokter moeten laten onderzoeken. het logensyndroom is als je vlies dat rond je spier zit teveel spant. moeten ze dan lossnijden. maar eigenlijk zou je dan pijn moeten hebben aan je scheenbeen.

Bookmark topic

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus

Post Regels