| | #1 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 3 | Klachten na Pull-ups Sinds ik vanmiddag met pull-ups ben begonnen heb ik een aantal klachten: - Steken int midden van mn rug. Vooral als ik rechtop zit...In gebogen houding geen last van. - Rechterarm: Steken waar mn tri naar mn schouder loopt (aanhechting) en last van mn gewricht vanaf mn elleboog tot bovenkant schouder... Iemand enig idee wat er aan de hand is? |
| | |
| | #2 |
| Dutch Bodybuilder | gewrichten die waarschijnlijk het niet gewend zijn |
| | |
| | #3 |
Karma Power: 3 | Alleen het aparte is dat ik alleen last heb van mijn rechterarm... Kan er een onbalans ergens zitten? Mn rechterarm is ook kleiner dan mijn linkerarm. Lijkt alsof mn rechterarm niet wilt groeien... |
| | |
| | #4 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: May 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 8 | Ik herken die steken in de rug ook wel. Je moet je rug niet al te hollen bij het chinnen. En het gaat na een tijdje gewoon over. |
| | |
| | #5 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2006 Locatie: utrecht Geslacht: M
Karma Power: 5 | waarschijnlijk kunnen je aanhechtingen deze oefening nog niet aan - opbouwen dus
__________________ stats ; full squat 1 * 95 - parallel 1 * 140 bankdrukken 1 * 97.5 deadlift 6 * 150 - 1 * 160 the big man is in the house and you can try to get 95 kilo's too the ground baby |
| | |
| | #6 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 5 | goede opwarming gehad? en opwarmsetje? d
__________________ Stats 1 mei 2008: 1.82 / 94 kg / 17,0 % / Arm 40 cm |
| | |
| | #7 | ||
Karma Power: 3 | Citaat:
Citaat:
Als warming up ga ik altijd ff fietsen/cardioen voor 5min ongeveer. Lijkt me lastig een opwarmsetje voor de pull-up te doen of? | ||
| | |
| | #8 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2006 Locatie: utrecht Geslacht: M
Karma Power: 5 | ik zou voorlopig even wat pull downs in allerlei soorten - wijd/breed/smal/reverse/touw
__________________ stats ; full squat 1 * 95 - parallel 1 * 140 bankdrukken 1 * 97.5 deadlift 6 * 150 - 1 * 160 the big man is in the house and you can try to get 95 kilo's too the ground baby |
| | |
| | #9 |
Karma Power: 3 | Hmm, nou ik merk dat ik met zowel push als pull bewegingen last krijg. En dit terwijl ik al maanden rustig aandoe kwa gewicht. Ik weet echt niet wat er mis zou zijn. Iemand? |
| | |
| | #10 |
Karma Power: 3 | bump |
| | |
| | #11 |
| Cool Novice | chinnen: met opgetrokken benen VOOR het lichaam = prima chinnen: met opgetrokken benen ACHTER het lichaam = rugpijn
__________________ 188 cm. 128 kg. en nog steeds in de groei !!!! |
| | |
| | #12 |
| Huge Freak | Zoek een fysio op!!!!!!111!!11!1!!!!!1111!!! |
| | |
| | #13 |
Karma Power: 3 | |
| | |
| | #14 |
| Cool Novice | dit zouden er meer moeten weten, ik weet het door eigen ervaring en heb het ook vaker gehoord van jongens die al langere tijd trainen. verder onderbouwen kan ik het niet...
__________________ 188 cm. 128 kg. en nog steeds in de groei !!!! |
| | |
| | #15 |
| Huge Freak | |
| | |
| | #16 |
Karma Power: 3 | Hij is van mening dat rust een goed "remedie" is. Daarbij wat lichte rotator cuff oefeningen. Maar volgens mij is het wat anders en een structureel probleem wat hij niet kan achterhalen... |
| | |
| | #17 |
| Huge Freak | |
| | |
| | #18 | |
| Huge Freak Geregistreerd: Mar 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 50 | Citaat:
| |
| | |
| | #19 |
Karma Power: 3 | |
| | |
| | #20 |
Karma Power: 3 | Ja idd, vind dat ze er veelste makkelijk over doen. |
| | |