| | #1 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 39 Geslacht: M
Karma Power: 5 | Ook zo heet in bed? Ik train nu weer sinds een maand of 4 en heb het sinds kort echt heet tijdens mijn nacht(rust) Heb echt het gevoel dat ik in een plas zweet lig, blijkt na onderzoek wel mee te vallen, maar toch! Nou lig ik wel naast een lekker wijf Ik train gemiddeld 3 maal p/w fullbody en gebruik geen sups oid. Komt het jullie bekend voor? Groet Odan |
| | |
| | #2 |
| Freaky Bodybuilder | Geen idee, maar ik train al wat langer ondertussen en hebt er sinds deze week ook last van. Volgens mij is het gewoon warmer 's nachts
__________________ steroid-free since 1978 Koop mijn APEX-bench! http://forum.dutchbodybuilding.com/f...bankje-164912/ |
| | |
| | #3 |
| Freaky Bodybuilder | dekens eruit halen
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/f...xxs-log-79697/ stats updated 16/10/07: 1,76 76,5kg bf 14,5% denk ik armen:39cm borst rug: 106cm BP 1 * 115 DL 1 * 120 Squat 1* 117,5 clean bulking time :) |
| | |
| | #4 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Dec 2004 Locatie: Vice city Leeftijd: 26 Geslacht: M
Karma Power: 13 | die titel deed me even aan iets anders denken.. thankgod I was wrong..
__________________ 1,80m - 85kg droog SQ: 2x 125kg BP: 1x 97kg DL: 1x 180kg status : Op de lange weg clean bulkend naar de 90kg droog.. .. old VW's don't die,they just get lower .. WestCoast Choppers karma bounces back.. |
| | |
| | #5 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 39 Geslacht: M
Karma Power: 5 | |
| | |
| | #6 |
| ★ Universal Muscle Ape ★ | Ik heb er ook last van het is gewoon warmer weer. Denk dat het daar door komt.
__________________ Stop whining about your karma and go to the gym........ |
| | |
| | #7 |
| ★ demon after dark ★ Geregistreerd: Apr 2006 Locatie: skid row Leeftijd: 33 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | verkapt-hallo-Vlaanderen-en-Nederland-ik-lig-met-een-lekker-wijf-in-bed ot : ik heb het tegenwoordig ook 's nachts heel warm in bed, oorzaak daarvan staat in m'n sig
__________________ you suck at the internetz Spoiler |
| | |
| | #8 |
| Freaky Bodybuilder | 218 orgasmes per dag?
__________________ steroid-free since 1978 Koop mijn APEX-bench! http://forum.dutchbodybuilding.com/f...bankje-164912/ |
| | |
| | #9 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 3 | dat de term "lekker wijf" zeer subjectief is, is al meerdere keren bewezen op dit board.
__________________ AKA Lobsterboy Clean & Jerk maakt mij supersterk Big Lobstar Lovers Club God is als Sinterklaas, gewoon een ouwe lul met een baard. |
| | |
| | #10 |
| ★ demon after dark ★ Geregistreerd: Apr 2006 Locatie: skid row Leeftijd: 33 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
__________________ you suck at the internetz Spoiler |
| | |
| | #11 |
| Ripped Bodybuilder | Als je nog een tijdje doortraint krijg je het ook vanzelf vreselijk warm naast bed
__________________ ...................2007............................nu.....................2008 Deadlift.........250kg 1x....................265kg 1x................300kg 1x Squat...........160kg 5x....................200kg 1x................200kg 5x Benchpress....145kg 5x....................165kg 1x................170kg 1x Pushpress......120kg 1x....................122,5kg 1x.............130kg 1x Side raises.....12kg 10x....................2kg 3x...................12kg 12x |
| | |
| | #12 |
| Novice Geregistreerd: May 2003 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Vannacht ook 2x zwetend wakker geworden. Maar het is nu buiten ook veel warmer dan een week geleden dus daar zal mijn lichaam even aan moeten wennen |
| | |
| | #13 |
Karma Power: 5 | Dacht dat het wellicht te maken had met een sterk verbeterde doorbloeding! Niet alleen plaatselijk he! Odan |
| | |
| | #14 |
| Freaky Bodybuilder | Ja, meer spiermassa zorgt ook voor betere warmte afgeving. Als je nog een vetlaagje heb houdt dat de warmte nog eens wat meer vast. En niet vergeten dat je voeding etc ook een thermogeen effect heeft. Maar het is nu eenmaal ook warmer 's nachts dan vorige week
| | |
| | #15 |
| Ripped Bodybuilder | NIet normaal . Ik zou stoppen met trainen en gaan golfen .
__________________ Squat RX , must reader ! |
| | |
| | #16 |
| Dutch Bodybuilder | Handen boven de dekens houden.
__________________ † bp 100(pauze) dl 210 sq 180 http://en.wikipedia.org/wiki/Bigorexia |
| | |
| | #17 |
Karma Power: 5 | Kan natuurlijk ook aan mijn waterbed liggen he! Vond al zo raar dat mijn matras zo borrelde! |
| | |
| | #18 |
| Cool Novice Geregistreerd: Sep 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 29 Geslacht: M
Karma Power: 0 | heb er ook wel eens last van na het trainen i.c.m. een warme douche/bad kort voor het slapen gaan. Mijn lichaam is dan nog niet voldoende afgekoeld, ga wat eerder op de avond douche no problemo
__________________ a favor for a favor my dick + some karma is what i gave her |
| | |
| | #19 |
| Competitive Bodybuilder | Koop een heerlijke ventilator, gooi alle ramen open. Onder de dekens blijft alles lekker warm, terwijl je hoofd heerlijk geniet van een fris windje en dat de hele nacht door ! Je vriendin zal de eerste weken flink klagen, omdat het voor haar waarschijnlijk een stuk kouder wordt. Ze went er wel aan
__________________ Stats: 1.65 78 kg BF: ?? |
| | |
| | #20 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2007 Locatie: Lier Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 43 | ![]()
__________________ 1.75m @ 91kg bf 19 % ORIGINAL POSTED BY EL SMURFO: Ik ga iets versturen met de post, iets kleins van 5 euro ofzo voor iemand haar verjaardag, prijs eraan laten of niet? als ik het ervan knip zou ze misschien denkek dat ik het gestolen heb maar als ik de prijs eraan laat zou ze misschien denken dat ik het wil benadrukken dat ik 5 euro heb uitgegeven ofzo |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp |
| Weergave Modus | |
| |