| | #1 |
| Advanced Bodybuilder | in eens bloedneus ik zit gewooon achter de computer te DBBen en ik krijg spontaan een bloedneus uit me rechter neus gat hoe ken dat zo in eens, heb niks van pijn alleen bloed loopt er gewoon uit?? gr |
| | |
| | #2 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 5 | gisteren gesnoven? whahha nee adertjes springen soms wel, vaker last van? kan je laten dichtbranden evt als het vaker gebeurd. d
__________________ Stats 1 mei 2008: 1.82 / 94 kg / 17,0 % / Arm 40 cm |
| | |
| | #3 |
| Advanced Bodybuilder | |
| | |
| | #4 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Sep 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 8 | Shit zeg, iedereen heeft toch wel eens een bloedneus. Om daar nou meteen een topic over te openen |
| | |
| | #5 | |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 5 | Citaat:
geslagen?
__________________ Stats 1 mei 2008: 1.82 / 94 kg / 17,0 % / Arm 40 cm | |
| | |
| | #6 |
| Advanced Bodybuilder | |
| | |
| | #7 |
| Huge Freak Geregistreerd: Oct 2006 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 22 Geslacht: M
Karma Power: 35 | Erg normaal. WTF wie heeft er nou nog nooit een bloedneus gehad? Dat is NIET normaal.
__________________ Everytime you do partial squats, Jesus kills a kitten. Don't be a pussy, save the kittens. Squat deep. There are no shortcuts. The fact that a shortcut is important to you means that you are a pussy. Let me be clear here: if you'd rather take steroids than do your squats heavy and drink enough milk, then you are a Fucking Pussy. I have no time or patience for Fucking Pussies. Please tell everyone you know that I said this. - Mark Rippetoe |
| | |
| | #8 |
| Ripped Bodybuilder | je geeft het antwoord zelf al
__________________ "Big backs are way cool. While some guys like to brag about their arm size, a big, strong back is silent evidence that you've paid your dues with the iron. No bragging required. Now go pay your dues." Stats: DL 250 SQ 230 BP 170 Trainingspartner: Ciko Boko ripped to shreds |
| | |
| | #9 |
| Dutch Bodybuilder | lang in de auto gezeten of op hotel geweest ? (airco) plotse temperatuursverschillen of verandering van luchtvochtigheid kan gebeuren eh..
__________________ "Eerst het bord van een ander leegeten, en dan pas aan het jouwe beginnen." [José De Cauwer - Ploegleider Silence-Lotto] Live Fast, Die Young! |
| | |
| | #10 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 9 | Te dicht tegen het scherm?
__________________ 'Opgeven is de makkelijkste oefening' Zeg maar Lex ipv FLX.. |
| | |
| | #11 |
| ★ All Natural Baby ★ | Kan welleens gebeuren man, ook al heb ik het zelf nog nooit gehad. Als het vaker gebeurt ff langs de huisarts.
__________________ Ain't nothing to it, but to do it. 1.81m 90-92 kg 12-13% |
| | |