| | |||||||
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Weergave Modus |
| | #1 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Karma Power: 2 | Doodmoe van zware werkdag en korte nachtrust --> savonds toch gaan trainen? Ik denk dat jullie al weten wat ik wil gaan vragen. Kheb sinds vandaag een nieuwe (zware) baan. Me benen zijn kapot op dit moment, die kunnen echt geen 3 setjes squatten ben ik bang... en aangezien ik 2x p/week fullbody doe Me bovenlichaam voelt echter nog redelijk, ik zou dus in princiepe best mijn bovenlichaam kunnen trainen, maar ben bang dat dit avenrechts werkt en ik ik niet echt supercompensatsie maak ten opzichte van afgelopen maandag. Is het beter om morgen te gaan zodat ik gewoon fullbody doe, of beter gezegd: wanneer ik niet meer doodmoe ben pas weer een bezoekje brengen? Groet! |
| | |
| | #2 |
| Ripped Bodybuilder | Je moet leren luisteren naar je lichaam. Als je bepaalde signalen waarneemt die je vertellen dat je oververmoeid begint te worden of het gaat mentaal niet meer zo goed dan is het beter om wat meer rust te nemen, je training aan te passen of bepaalde supplementen te gebruiken waardoor je sneller herstelt.
__________________ KARMABOLIC |
| | |
| | #3 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 3 | exactly ! |
| | |
| | #4 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Karma Power: 2 | Oke done, we wachten ff af en ik slaap ff lekker goed uit morgen ochtend, moet dinsdag pas weer werken. Voldoende eten overdag en ik kijk hoe ik me morgenavond voel. |
| | |
| | #5 |
| Bajes Beest | Doe je op dit moment een fysiek zware baan? Ik luister persoonlijk altijd naar m'n lichaam bij m'n besluit of ik ga trainen of niet. Gelukkig ben ik ambtenaar en kan dus eigenlijk altijd wel
__________________ Buk... en gij zult voelen Trainingslog: http://www.jhuchshorn.blogspot.com Progressiefoto's: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...-jizza-133522/ |
| | |
| | #6 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 9 | ik heb een kantoorbaan
__________________ Pacta sunt servanda --------------------- Als je doet wat je altijd deed, blijf je krijgen wat je altijd kreeg. --------------------- Echte mannen komen niet thuis met bloemen.... MAAR MET HONGER ROARRRRRRRRRR!!!!! --------------------- Wie zijn toekomst niet bepaald, krijgt hem toegewezen |
| | |
| | #7 |
| Huge Freak | Zo min mogelijk trainingen overslaan, het wordt makkelijk een gewoonte als je met veel werk zit. |
| | |
| | #8 |
| Ripped Bodybuilder | probeer wel 2x vaste dagen aante houden wanneer je gaat trainen.
__________________ BP 1x85 DL 3x140 SQ 6x115 @1.70 meter @69kg Log: http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/log-wwe-119605/ |
| | |
| | #9 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 1 | als ik 's weekends de hele weeek op m'n bed leg of helemaal niks doe iig. dan heb ik maandag ook loeizware benen, je moet voorkomen dat je een dag stilzit. dan heb je niet meer zulke zware benen. met zulke benen kun je volgens mij ook niet trainen. niet dat het slecht is ofzo, maar je presteert dan helemaal niks denk ik. |
| | |
| | #10 |
| Massive Warrior Geregistreerd: May 2006 Locatie: België Leeftijd: 29 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Gewoon trainen luie donder!
__________________ Proud member of the DBB Traps Squad - Traps tot aan je oren!! don't dream your life live your dream sanca's pictures sanca's pictures 2 sanca's pictures 3 sanca's pictures 4 het leven is hard, daarom moet je KEIHARD zijn origineel gepost door KukiShu : I don't lift weights because that's the only thing I can do. I lift weights because it's the only thing I like to do! |
| | |
| | #11 |
| Huge Freak Geregistreerd: Jan 2004 Locatie: het verdorven westen. Leeftijd: 30 Geslacht: M
Karma Power: 49 | Maak je niet te druk. Als je naturel traint kan je best een poosje niks doen zonder dat je kracht of spiermassa verliest (oftewel, je lichaam ff een weekje of wat laten wennen aan een baan die meer inspanning vereist). Je zal merken dat na een paar weken je minder moe bent van je werk (oftwel: je lichaam heeft zich aangepast aan je werk). Vroeger gingen mensen niet naar de sportschool omdat ze zwaar werk deden. Ik zie iedere week het bewijs van de gasten die in arnhem de markt opbouwen. Dat is zwaar werk. En die gasten zijn dan best getraind (en iets zegt me dat ze nog nooit een halter hebben vast gehad). Dus laat je lichaam ff wennen en pak over een paar weken je training weer op. Als je moe bent kan je ook gewoon 1 setje doen. Ik denk namelijk dat de freqentie van trainen net zo belangrijk is als het volume van de training of het gewicht wat je pakt. Niet iedere training hoeft erg intensief te zijn om toch vooruitgang te boeken.
__________________ Muay Thai J: Je hebt een lekkere chickie gescoord en je gaat ermee naar bed, maar nu blijkt dat het zo'n beweegloze chicka is die daar gewoon ligt te liggen. Wat doen jullie er dan mee? Zou je d'r opnieuw doen? Ivosnivo: Als ze roerloos blijft liggen stoot je niet hard genoeg. |
| | |
| | #12 |
Karma Power: 2 | Thanks mensen. Vanavond maar weer knallen Na volgende week zal mijn lichaam al vast gewend zijn aan mijn nieuwe werk. |
| | |
| | #13 |
| Mommy's little monster | Dit is waar. Gewoon werkcapaciteit opbouwen. Maar toch is het een feit dat je altijd naar je lichaam moet blijven luisteren (maar dat ben je ook wel met me eens).
__________________ People need to quit looking for the easy way out and get to work! ~ Dave Tate |
| | |
| | #14 |
| Ripped Bodybuilder | Gewoon trainen als je zin hebt.
__________________ ...................2007............................nu.....................2008 Deadlift.........250kg 1x....................265kg 1x................300kg 1x Squat...........160kg 5x....................200kg 1x................200kg 5x Benchpress....145kg 5x....................165kg 1x................170kg 1x Pushpress......120kg 1x....................122,5kg 1x.............130kg 1x Side raises.....12kg 10x....................2kg 3x...................12kg 12x |
| | |
| | #15 |
| Cool Novice Geregistreerd: Apr 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 30 Geslacht: M
Karma Power: 2 | als ik elke keer ga als ik geen zin heb kan ik er beter mee stoppen!! ook als ik erg moe ben ga ik gewoon en als ik dan eenmaal bezig ben heb ik vaak een super training... zelfs als ik bijna niet heb geslapen en hard heb gewerkt, ga dan wel direct na het werk want als ik eerst thuis ga eten en even op de bank zitten ja dan wordt het niks meer |
| | |
| | #16 |
| Ripped Bodybuilder | Direct na het werk gaan trainen scheelt al een hoop, als je eerst nog thuis op de bank gaat zitten kun je het snel vergeten.
__________________ Who needs abs, when you've got traps? What doesn't kill you, makes you stronger. |
| | |
| | #17 |
| Freaky Bodybuilder | Meer eten !
__________________ steroid-free since 1978 Koop mijn APEX-bench! http://forum.dutchbodybuilding.com/f...bankje-164912/ |
| | |
| | #18 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 9 |
__________________ 'Opgeven is de makkelijkste oefening' Zeg maar Lex ipv FLX.. |
| | |
| | #19 | |
| Novice Geregistreerd: May 2003 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Citaat:
Ik ben ook vaak al moe voordat ik ga trainen maar meestal gaat het dan juist heel goed. En na je training voel jeje dan altijd wel voldaan omdat je toch bent gegaan! En stel het trainen gaat voor geen meter dan kun je toch altijd nog wat cardio'n of gewoon naar huis gaan | |
| | |
| | #20 |
| A.K.A. M a r c e l Geregistreerd: Jun 2005 Locatie: ♥♥-NL-♥♥ Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | pas op voor overtraining is de enige raad die ik kan geven probeer eens uit te vinden wat je op een dag zoal verbruikt waarschijnlijk redelijk veel zeker als je ook nog eens een training er bij pakt. zorg dat je altijd op onderhoud of er iets boven blijft en pas anders je schema aan. squat dan bijv op vrije dagen en niet als je heel de dag veel hebt moeten lopen sjouwen.
__________________ Sticky: Trainingsmethodes Plan voor Gewichtstoename + krachtvoeding! TVDW: Benen trainen! Sticky: tienerbodybuilding |
| | |