| | #1 |
| Novice Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: almere Leeftijd: 15 Geslacht: M
Karma Power: 0 | blessure? hoi, een tijdje terug op de sportschool was ik aan het bankdrukken, en er liep zo'n gozer rond die weet hoe je alles goed doet zo'n proffesionol, hij zij me dat ik niet mocht bankdrukken omdat ik te jong ben, maar zij toen dat ik al pijn had aan me schouders, hij zij je heb een blessure laatste voelde ik weer pijn in me schouders, is het nog een blessure ?? zoja hoe kom ik er vanaf.
__________________ doel : droger worden |
| | |
| | #2 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: boerenlullenland Leeftijd: 38 Geslacht: V
Karma Power: 25 | minstens niet meer bankdrukken tot de pijn weg is
__________________ ----------------------------------------- humor droogkloot roflol ? klick hier : http://forum.dutchbodybuilding.com/group.php?groupid=38 ----------------------------------------- |
| | |
| | #3 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 9 |
__________________ 'Opgeven is de makkelijkste oefening' Zeg maar Lex ipv FLX.. |
| | |
| | #4 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Oct 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: M
Karma Power: 2 | Gewoon doorgaan maar met wat minder gewicht je zal er toch een keer aan moeten wennen |
| | |
| | #5 |
| Novice Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: almere Leeftijd: 15 Geslacht: M
Karma Power: 0 | oke, duidelijk!
__________________ doel : droger worden |
| | |