| | #1 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2007 Locatie: België Leeftijd: 16 Geslacht: M
Karma Power: 1 | anderhalve week out Hey iedereen , ik lig nu al meer dan anderhalve week ziek in bed (letterlijk), ik had een zware verkoudheid en een infectie in de keel , slik nual 5 dagen antibiotica... Het rare is dat ik de laatste tijd opsta met stijve spieren , en het lijkt of zo altijd gespannen staan (pumped) iemand een verklaring daar op ? En als ik terug ga trainen , zou ik dan eerst een aantal dagen fullbody doen of meteen aan split terug beginne ? |
| | |
| | #2 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2006 Locatie: I from holland! where the fuck you from? Geslacht: M
Karma Power: 20 | je ligt meer dan anderhalve week in bed. nee gek he dat je spiertjes stijf zijn.
__________________ De eventuele anabole werking en de bijwerkingen van prohormonen zijn meestal nooit onderzocht. Alleen wetenschappelijk onderzoek kan hierover uitsluitsel geven. Producenten voeren dit onderzoek meestal niet uit en zetten het prohormoon gewoon in de markt. De gebruiker is het proefkonijn. Of het haasje. cutten: hoe begin ik? http://forum.dutchbodybuilding.com/f...-begin-112937/ |
| | |
| | #3 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2007 Locatie: België Leeftijd: 16 Geslacht: M
Karma Power: 1 | ik zie nogaltijd geen verband ?? |
| | |
| | #4 | |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2005 Locatie: onder de brug Leeftijd: 26 Geslacht: M
Karma Power: 18 | Citaat:
__________________ Welkom op het internet, hier is iedereen een held! Be polite. Be professional. But, have a plan to kill everyone you meet. My doctor says that I have a malformed public- duty gland and a natural deficiency in moral fiber, and that I am therefore excused from saving Universes. Men kan domheid door zorgvuldige opvoeding tot vooroordelen ontwikkelen. | |
| | |