Fitness Seller

weekly Jay Cutler updates upto the O

Bezoekers in dit topic

"Swollen Monkey Productions" WTF
Wat moeten we nog allemaal gaan horen???
 
True Natural productions
expand_ownage.gif
 
Is het nog iemand opgevallen wat voor slechte benen die andere mannen hebben ?
 
Z'n website vind ik echt lelijk, maar z'n nieuwe logo is wel cool gemaakt :)
 
Ik heb ff die rugtraining zitten bekijken. De vorm van die gasten bij die rugoefeningen zijn gewoon lachwekkend, ook van Jay.

Die latpulldowns gingen dan nog wel maar vanaf de Dumbbell rows was het wel heel slecht. En die T-bar rows van Jay slaan wel alles.

Overal kromme ruggen en alleen maar momentum liften. Die aap in dat blauwe tshirt wil ook een kapotte rug voor z'n 40e met z'n kromme deadlifts.

All drugs baby :D
 
wat een slechte techniek hebben die gasten
 
Blijkbaar heeft jay gevonden hoe hij zijn lichaam het best kan trainen...
 
En die trainings technieken worden ook nog aangeboden in lessen:eek:
 
Ik word niet warm of koud van die trainingen van Jay. Dat je hiermee mr Olympia kan worden zegt veel. Paar keer 100 mp voor een paar cm. Schuin bankdrukken met 100. Het gaat maar door. Ik hoop dat Branch Warren hem pakt, tenminste hardcore.
 
Ik word niet warm of koud van die trainingen van Jay. Dat je hiermee mr Olympia kan worden zegt veel. Paar keer 100 mp voor een paar cm. Schuin bankdrukken met 100. Het gaat maar door. Ik hoop dat Branch Warren hem pakt, tenminste hardcore.

Nee, want Branch Warren krijgt nooit wat hij verdient en de jury van Mr.O kunnen blijkbaar niet kwaliteit waarderen. :(
 
Ik word niet warm of koud van die trainingen van Jay. Dat je hiermee mr Olympia kan worden zegt veel. Paar keer 100 mp voor een paar cm. Schuin bankdrukken met 100. Het gaat maar door. Ik hoop dat Branch Warren hem pakt, tenminste hardcore.

Jay heeft meerdere malen in zijn DVD's aangegeven wel zwaarder te kunnen trainen, maar dit simpelweg niet doet. Hij zegt dat hij bijvoorbeeld wel veel zwaarder kan bankdrukken, maar dat hij het risico op een eventuele pec-tear zo klein mogelijk wilt houden. Hij beseft heel goed dat als hij een spierscheuring oploopt dat het direct einde carrière is.
 
Jay heeft meerdere malen in zijn DVD's aangegeven wel zwaarder te kunnen trainen, maar dit simpelweg niet doet. Hij zegt dat hij bijvoorbeeld wel veel zwaarder kan bankdrukken, maar dat hij het risico op een eventuele pec-tear zo klein mogelijk wilt houden. Hij beseft heel goed dat als hij een spierscheuring oploopt dat het direct einde carrière is.

Dus niet mijn type atleet.
 
Dat laatste stuk in de kleedkamer is echt gruwelijk, jay lijkt daar gewoon een tank.
 
Back
Naar boven