Ga Terug  

DutchBodybuilding.com Forum

> Andere Populaire Topics > IFBB Pro Bodybuilding

Antwoord

Topic Opties Weergave Modus
Oud donderdag 25 mei 2006, 09:32   #1
Freaky Bodybuilder
Elite Member

Emile's Avatar

Leeftijd: 34
Geslacht: M
Karma Power: 33
Emile is DBB's Karma KingEmile is DBB's Karma KingEmile is DBB's Karma KingEmile is DBB's Karma KingEmile is DBB's Karma KingEmile is DBB's Karma KingEmile is DBB's Karma KingEmile is DBB's Karma KingEmile is DBB's Karma KingEmile is DBB's Karma King
Bekijk Galerij (2 foto's)
Exclamation Vette musclegallerysite van arnold  

Ik heb een vette musclegallery site van arnold gevonden en het blijft toch indrukwekkend.

http://www.schwarzenegger.it/gallery/musclegallery.html

Ik train bij tony op de kaap hierzo bij die gozert. ja toch.. nie dan.. ech wel..

Meeting Rotterdam met veel ETEN en gezelligheid in. Join tha club
Emile is offline   Met citaat antwoorden
Oud donderdag 25 mei 2006, 09:36   #2
Massive Warrior

El Comandante's Avatar

Karma Power: 60
El Comandante is herboren als heerser van het SamsaraEl Comandante is herboren als heerser van het SamsaraEl Comandante is herboren als heerser van het Samsara
Karma Crown
Re: Vette musclegallerysite van arnold  

Kicken.
Oud donderdag 25 mei 2006, 09:41   #3
CU2
Cool Novice

CU2's Avatar

Karma Power: 4 CU2 zal spoedig beroemd wordenCU2 zal spoedig beroemd worden

Citaat:
Origineel gepost door Emile
Ik heb een vette musclegallery site van arnold gevonden en het blijft toch indrukwekkend.

http://www.schwarzenegger.it/gallery/musclegallery.html
Is al eens gepost door ags..

Arnold's training en posing pics
Oud donderdag 25 mei 2006, 09:44   #4
Dutch Bodybuilder

Karma Power: 6 remcoz heeft veel om trots over te zijnremcoz heeft veel om trots over te zijnremcoz heeft veel om trots over te zijnremcoz heeft veel om trots over te zijnremcoz heeft veel om trots over te zijnremcoz heeft veel om trots over te zijnremcoz heeft veel om trots over te zijnremcoz heeft veel om trots over te zijnremcoz heeft veel om trots over te zijnremcoz heeft veel om trots over te zijnremcoz heeft veel om trots over te zijn

Zo daar ben je wel ff zoet mee !
remcoz is offline   Met citaat antwoorden
Oud donderdag 25 mei 2006, 09:47   #5
Freaky Bodybuilder
Elite Member

Emile's Avatar

Leeftijd: 34
Karma Power: 33
Emile is DBB's Karma KingEmile is DBB's Karma KingEmile is DBB's Karma KingEmile is DBB's Karma KingEmile is DBB's Karma KingEmile is DBB's Karma KingEmile is DBB's Karma KingEmile is DBB's Karma KingEmile is DBB's Karma KingEmile is DBB's Karma King
Bekijk Galerij (2 foto's)

Citaat:
Origineel gepost door CU2
Is al eens gepost door ags..

Arnold's training en posing pics
Aha, wist ik ff nie

Ik train bij tony op de kaap hierzo bij die gozert. ja toch.. nie dan.. ech wel..

Meeting Rotterdam met veel ETEN en gezelligheid in. Join tha club
Emile is offline   Met citaat antwoorden
Oud donderdag 25 mei 2006, 09:59   #6
CoD
Huge Freak

CoD's Avatar

CoD is herboren als heerser van het SamsaraCoD is herboren als heerser van het SamsaraCoD is herboren als heerser van het Samsara
Karma Crown

Ventje wat langs Arnold staat vanmorgen nog in een film gezien. (had de film gedownload omdat ook Arnold erin zou spelen, alleen speelde hij alleen maar een minuut of 3 mee tijdens een training. Film is trouwens een afrader (Betetta's Island))
CoD is offline   Met citaat antwoorden
Oud donderdag 25 mei 2006, 10:22   #7
Monstrous Giant
Elite Member

Centaur's Avatar

Leeftijd: 31
Karma Power: 50
Centaur is DBB's Karma PimpCentaur is DBB's Karma PimpCentaur is DBB's Karma PimpCentaur is DBB's Karma PimpCentaur is DBB's Karma PimpCentaur is DBB's Karma PimpCentaur is DBB's Karma PimpCentaur is DBB's Karma PimpCentaur is DBB's Karma PimpCentaur is DBB's Karma PimpCentaur is DBB's Karma PimpCentaur is DBB's Karma PimpCentaur is DBB's Karma PimpCentaur is DBB's Karma PimpCentaur is DBB's Karma Pimp

Moved naar pro foto's.

Mede oprichter van de DBB-knokploeg!
Centaur is offline   Met citaat antwoorden
Oud donderdag 25 mei 2006, 10:23   #8
Monstrous Giant
Elite Member

Centaur's Avatar

Leeftijd: 31
Karma Power: 50
Centaur is DBB's Karma PimpCentaur is DBB's Karma PimpCentaur is DBB's Karma PimpCentaur is DBB's Karma PimpCentaur is DBB's Karma PimpCentaur is DBB's Karma PimpCentaur is DBB's Karma PimpCentaur is DBB's Karma PimpCentaur is DBB's Karma PimpCentaur is DBB's Karma PimpCentaur is DBB's Karma PimpCentaur is DBB's Karma PimpCentaur is DBB's Karma PimpCentaur is DBB's Karma PimpCentaur is DBB's Karma Pimp

Citaat:
Origineel gepost door CoD
http://www.schwarzenegger.it/gallery...lery2/m277.jpg

Ventje wat langs Arnold staat vanmorgen nog in een film gezien. (had de film gedownload omdat ook Arnold erin zou spelen, alleen speelde hij alleen maar een minuut of 3 mee tijdens een training. Film is trouwens een afrader (Betetta's Island))
"Ventje" is Franco Columbo. Was Mr. Olympia in '78 dacht ik, klein mannetje maar jarenlang mijn voorbeeld geweest.

Mede oprichter van de DBB-knokploeg!
Centaur is offline   Met citaat antwoorden
Oud donderdag 25 mei 2006, 11:24   #9
Dutch Bodybuilder

3XMMM's Avatar

Karma Power: 6 3XMMM zal spoedig beroemd worden3XMMM zal spoedig beroemd worden

Al aantal keren gezien maar blijft toch indrukwekkend al die foto's.
Oud donderdag 25 mei 2006, 17:21   #10
Cool Novice

Geslacht:
Karma Power: 0 Vinyard heeft Karma uitgeschakeld
Arnold anno circa 2002  

Tijdje geleden onderstaande foto's 'ontdekt'. Op het eerste gezicht: shockerend. Na enig nadenken geconcludeerd: als gouverneur (in spe toen) een drukke baan, weinig tijd om te trainen, plus: wat heeft Arnold nog te bewijzen of te behalen in een gym. Midden 50 en bovendien een zwak hart. Hij mag sowieso van zijn artsen niet meer benchen en andere zware oefeningen doen.
De grote vraag die ik vervolgens had: hoe 'the hell' heeft hij toch weer een goeie shape gekregen voor T3 in 2003. Hij heeft wel in interviews verklaard met vooral lichte dumbbell training het voor elkaar gekregen te hebben...maar heeft iemand een goed shot van de periode T3 om deze te vergelijken?
Zoals je kunt lezen staat er veel denigrerend commentaar op de pagina's waar de foto's op staan. Laatst voor de spiegel heb ik voor mezelf even bewezen dat je houding ook allesbepalend is. Laat ik mijn buik hangen na een flinke maaltijd, ga ik beetje uitgezakt staan, schouders hangen en niks aanspannen, kan ik er ook heeeeeeel verrot uitzien (midden 20!). Sta ik rechtop vijf seconden later, rug recht, abs aangespannen etc, sixpackje alles prima.
Arnold ziet er hier echt niet goed uit, maar ik vind niet dat we het moeten overdrijven. Wat jullie?

http://images.google.nl/imgres?imgur...lr%3D%26sa%3DN

http://jokesmagazine.com/images/Arno...gger-Young.jpg

http://www.monkey.org/~ethan/2005_11_06_archive.html
Vinyard is offline   Met citaat antwoorden
Oud donderdag 25 mei 2006, 17:44   #11
Freaky Bodybuilder

Sport2000's Avatar

Karma Power: 27
Sport2000 heerst over het UniversumSport2000 heerst over het UniversumSport2000 heerst over het UniversumSport2000 heerst over het UniversumSport2000 heerst over het UniversumSport2000 heerst over het UniversumSport2000 heerst over het UniversumSport2000 heerst over het Universum

not again
Sport2000 is offline   Met citaat antwoorden
Oud donderdag 25 mei 2006, 17:47   #12
Ripped Bodybuilder

Outer's Avatar

Karma Power: 13
Outer is herboren in de Mens realmOuter is herboren in de Mens realmOuter is herboren in de Mens realmOuter is herboren in de Mens realm

@Vinyard, gast heb je niks beter te doen.Die foto's zijn al van ongeveer 5 jaar geleden van net na zijn hartoperatie.
Dus voor Terminator 3.
Outer is offline   Met citaat antwoorden
Oud donderdag 25 mei 2006, 17:52   #13
gek
Elite Member

Jopske's Avatar

Karma Power: 15
Jopske is herboren in de Halfgod realmJopske is herboren in de Halfgod realmJopske is herboren in de Halfgod realmJopske is herboren in de Halfgod realmJopske is herboren in de Halfgod realm

Citaat:
Origineel gepost door Vinyard
Tijdje geleden onderstaande foto's 'ontdekt'. Op het eerste gezicht: shockerend. Na enig nadenken geconcludeerd: als gouverneur (in spe toen) een drukke baan, weinig tijd om te trainen, plus: wat heeft Arnold nog te bewijzen of te behalen in een gym. Midden 50 en bovendien een zwak hart. Hij mag sowieso van zijn artsen niet meer benchen en andere zware oefeningen doen.
De grote vraag die ik vervolgens had: hoe 'the hell' heeft hij toch weer een goeie shape gekregen voor T3 in 2003. Hij heeft wel in interviews verklaard met vooral lichte dumbbell training het voor elkaar gekregen te hebben...maar heeft iemand een goed shot van de periode T3 om deze te vergelijken?
Zoals je kunt lezen staat er veel denigrerend commentaar op de pagina's waar de foto's op staan. Laatst voor de spiegel heb ik voor mezelf even bewezen dat je houding ook allesbepalend is. Laat ik mijn buik hangen na een flinke maaltijd, ga ik beetje uitgezakt staan, schouders hangen en niks aanspannen, kan ik er ook heeeeeeel verrot uitzien (midden 20!). Sta ik rechtop vijf seconden later, rug recht, abs aangespannen etc, sixpackje alles prima.
Arnold ziet er hier echt niet goed uit, maar ik vind niet dat we het moeten overdrijven. Wat jullie?

http://images.google.nl/imgres?imgur...lr%3D%26sa%3DN

http://jokesmagazine.com/images/Arno...gger-Young.jpg

http://www.monkey.org/~ethan/2005_11_06_archive.html

mag ik je vriendje zijn? Die foto's zijn trouwens fake

Jopske's weg naar de zomer van 2008

Manieren om gemotiveerd te blijven |Betere abs zonder crunches |Hoe je squat te verbeteren | Lijst met oefeningen | Rotator cuff
Jopske is offline   Met citaat antwoorden
Oud donderdag 25 mei 2006, 17:57   #14
Freaky Bodybuilder

boerenkool's Avatar

Karma Power: 18
boerenkool is herboren in de Halfgod realmboerenkool is herboren in de Halfgod realmboerenkool is herboren in de Halfgod realmboerenkool is herboren in de Halfgod realmboerenkool is herboren in de Halfgod realm

Citaat:
Origineel gepost door Centaur
"Ventje" is Franco Columbo. Was Mr. Olympia in '78 dacht ik, klein mannetje maar jarenlang mijn voorbeeld geweest.
2x zelfs, in 1976 en 1981. 1977-1979 Frank Zane.
Oud donderdag 25 mei 2006, 18:09   #15
Dutch Bodybuilder
Powerlifter

Leeftijd: 25
Karma Power: 4 keeszmania is een juweel in het ruwekeeszmania is een juweel in het ruwekeeszmania is een juweel in het ruwekeeszmania is een juweel in het ruwe

http://mrolympia.altervista.org/ Met links naar veel klassieke en ook recente bb-ers
keeszmania is offline   Met citaat antwoorden
Oud donderdag 25 mei 2006, 18:59   #16
Monstrous Giant

builderB's Avatar

Leeftijd: 26
builderB is DBB's Karma PresidentbuilderB is DBB's Karma PresidentbuilderB is DBB's Karma PresidentbuilderB is DBB's Karma PresidentbuilderB is DBB's Karma PresidentbuilderB is DBB's Karma PresidentbuilderB is DBB's Karma PresidentbuilderB is DBB's Karma PresidentbuilderB is DBB's Karma PresidentbuilderB is DBB's Karma PresidentbuilderB is DBB's Karma PresidentbuilderB is DBB's Karma PresidentbuilderB is DBB's Karma PresidentbuilderB is DBB's Karma PresidentbuilderB is DBB's Karma PresidentbuilderB is DBB's Karma PresidentbuilderB is DBB's Karma PresidentbuilderB is DBB's Karma PresidentbuilderB is DBB's Karma PresidentbuilderB is DBB's Karma President
Bekijk Galerij (14 foto's)

damn, iedere keer als ik yates zie, lopen de rillingen over m'n rug...

bekend, maar vette sites

"The good life is inspired by love and guided by knowledge"
-B. Russell

builderB is offline   Met citaat antwoorden
Oud donderdag 25 mei 2006, 18:59   #17
Cool Novice

Geslacht:
Karma Power: 0 Vinyard heeft Karma uitgeschakeld

Jesus fokking christ. Ik was even vergeten waarom ik al een paar jaar hier niet meer kom. Opgefokte reacties en inhoudelijk ho maar.
Uiteraard niet gelezen dat ik 'ontdekt' tussen aanhalingstekens had staan?
Ik heb gezocht op het forum hier maar kon niks vinden dus dacht geef mijn mening (nota bene duidelijk vragend gesteld), nee hoor, niet mogelijk, emmers met poep staan klaar.

Als er 1 ding duidelijk is, is het dat het geen fakes zijn.
En als iemand zo behulpzaam zou willen zijn een linkje te plaatsen naar de discussie, of een plek waar ik wel het antwoord over Arnold's T3 comeback kan vinden, dank!

En nee, ze zijn niet van vlak na de open hartoperatie maar van 2002.

Grappig om te zien hoe bij het topic over irritaties iedereen zich ergert aan korte lontjes. Moet je hier eens iets zeggen wat een ander niet bevalt.... 'Acting like a monkey' noemde Stallone het gedrag van AS-gebruikers eens. Soms lijkt het er hier verdacht veel op.

Hoe kun je nu verwachten dat iemand 20000 post gaat lezen voordat hij zelf een vraag stelt. Zo kun je ook iedere discussie over 'banken wel of niet tot de borst' wel afkappen met been there done that 1000 keer.
Vinyard is offline   Met citaat antwoorden
Oud zaterdag 27 mei 2006, 18:02   #18
Cool Novice

jeff1979's Avatar

Karma Power: 4 jeff1979 is op een gedistingeerde weg

Al die mr.O'z staan onder die schwarzenegger.it site. Mooi url-etje !!

Gewicht: [19.01.2009] 83 Kg
jeff1979 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmark topic

Topic Opties
Weergave Modus

Postregels