Fitness Seller

They died for bodybuilding

Bezoekers in dit topic

Mike Mentzer en Paul Demayo. echt prachtige fysieken
 
Waar zijn ze aan gestorven?

Sommige aan steroiden (sad but true), en sommige door drugs. Munzer bijvoorbeeld was zo gigantisch gespierd, en zo droog dat zijn organen het allemaal niet meer aan konden. Demayo stierf aan een overdosis heroïne. En zo nog meer uit dit lijstje..

Ik kan me niet helemaal aansluiten bij deze ''tribute''
Als je ervoor kiest om te dansen met de duivel moet je de risico's ook accepteren.
 
  • Like
Waarderingen: tl21
Sommige aan steroiden (sad but true), en sommige door drugs. Munzer bijvoorbeeld was zo gigantisch gespierd, en zo droog dat zijn organen het allemaal niet meer aan konden. Demayo stierf aan een overdosis heroïne. En zo nog meer uit dit lijstje..

Ik kan me niet helemaal aansluiten bij deze ''tribute''
Als je ervoor kiest om te dansen met de duivel moet je de risico's ook accepteren.

Dat doet naar mijn mening niets af aan de ongelooflijke sportieve prestatie die zij hebben neergezet, dan heb ik het nog niet eens over de toewijding, motivatie en mentale kracht die nodig is om een dergelijk niveau te bereiken.
Just my 2 cents.
 
Munzer, ongelovelijk dedicated aan de sport. Prachtmens!
 
Sommige aan steroiden (sad but true), en sommige door drugs. Munzer bijvoorbeeld was zo gigantisch gespierd, en zo droog dat zijn organen het allemaal niet meer aan konden. Demayo stierf aan een overdosis heroïne. En zo nog meer uit dit lijstje..

Ik kan me niet helemaal aansluiten bij deze ''tribute''
Als je ervoor kiest om te dansen met de duivel moet je de risico's ook accepteren.


En dan nog een post in dit topic: Munzer was zo dedicated wat een prachtmens.

Iets van kleppen en ogen.
 
Als je als coureur sterft in een auto of motorrace dan is het toch een ander gevoel dan wanneer je sterft aan teveel drugsgebruik inderdaad. Uiteindelijk komt het ongeveer op hetzelfde neer imo
 
Paul Demayo wat een beest was dat!! Respect voor deze gasten.
 
Was Tom Platz niet 'Quadzilla'?
 
mike mentzer, echt een goed fysiek :O
 
Tjah het zegt wel wat over deze mannen natuurlijk.
Je moet je op een gegeven moment toch ook de vraag stellen of je het nog sport kan noemen dat je jezelf zo ver uitdroogt dat je er aan sterft.
Wel heel veel respect voor al deze mannen, Om een fysiek als deze te krijgen moet je veel discipline hebben.
 
mike mentzer! **** yeaa
 
Luke wood
Art atwood
 
Back
Naar boven