MuscleMeat

Serge Nubret (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

boforli

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
17 mei 2006
Berichten
8.772
Waardering
309
hebben jullie dit verhaal al ooit gehoord? Het gaat erover dat serge niet mocht meedoen aan de mr.O, door Joe Weider.Op het laatste nippertje mocht hij dan toch nog meedoen .Jaar:1975.
Serge zijn reactie: "I did 25 movies, in one of them I was faking making love to a nice girl, and Weider took that as a pretexte to suspends me from the Mr. olympia, but every body know that is not why, it is only because they were afraid for their "PROTEGE" you see what I mean"

Hier een foto hoe hij eruit zag 15dagen voor de mr.0 ,12 pounds zwaarder en meer geripped dan hoe hij uiteindelijk erbij stond,omdat hij gestopt was met trainen doordat hij toch niet mocht meedoen aan de O .....

sn544.jpg



Wat een schandalig gedoe was me dat wel niet?Met die fysiek had hij Arnold makkelijk kunnen verslaaan imo.Wat vinden jullie ervan?
 
Laatst bewerkt:
broeders weider= 1 dik vies spelletje.

bb westrijden wereld heeft hele vieze kanten.
 
wrede midsectie zeg. dat zie je tegenwoordig niet meer. toch een stuk droger als arnie.
 
wat gebruikten ze in die tijd om te cutten?
Puur dieet of bestond er toen ook al clen t3/t4 enzo?
 
wellicht idd supershape!..al had arnie in 1975 wel een topfysiek!
 
super fysiek, imo veel meer recht op MR O titels als arnold back in the days
 
waarom zou hij ineens stoppen met trainen omdat hij toch niet mocht meedoen?
Klopt denk ik niet. Zou dan eerder denken dat hij zijn vet% wat terug zou omhoog brengen gezien hij niet van plan was de wedstrijd mee te doen
 
waarom zou hij ineens stoppen met trainen omdat hij toch niet mocht meedoen?
Klopt denk ik niet. Zou dan eerder denken dat hij zijn vet% wat terug zou omhoog brengen gezien hij niet van plan was de wedstrijd mee te doen
tja waarom verder afzien met zo'n streng dieet...als je toch niet mag meedoen?Trouwens dat zijn hem zijn eigen woorden,en 1 week maakt heel veel uit voor je fysiek in wedstrijdvoorbereiding hoor
 
dat zijn hem zijn eigen woorden,en 1 week maakt heel veel uit in wedstrijdvoorbereiding

Hij beweert ook dat hij natural was. Mooie bodybuilder maar de contests die ik van hem gezien heb is hij imo altijd terecht verslagen. 1975 is niet het enige jaar dat hij naast Arnold op het podium stond. Is er dan altijd zoiets aan voorafgegaan ofzo? Zet met deze belichting Arnold er eens naast in zn hoogdagen, dan kan je imo pas echt vergelijken.
 
Lol 16 sets van bicep / tricep super sets

gaat het over...
 
Zei het in dit topic onlangs ook nog.

Deze verhoudingen zien we wellicht nooit meer terug. Jammer.

Veel mooier dan hedendaagse bb-ers en ik vind hem puur qua verhoudingen (op die enkele foto's van hem teminste) en lichaamsbouw iets beter dan Arnold op z'n top. Arnold had dan weer dat extra'tje meer aan massa, charisma, posing, ... .
 
Zei het in dit topic onlangs ook nog.

Deze verhoudingen zien we wellicht nooit meer terug. Jammer.

Veel mooier dan hedendaagse bb-ers en ik vind hem puur qua verhoudingen (op die enkele foto's van hem teminste) en lichaamsbouw iets beter dan Arnold op z'n top. Arnold had dan weer dat extra'tje meer aan massa, charisma, posing, ... .

helemaal mee eens, ik persoonlijk vind dit ook veel mooier dan de hedendaags pro bber. Maar das natuurlijk een persoonlijke mening.
 
waarom zou hij ineens stoppen met trainen omdat hij toch niet mocht meedoen?
Klopt denk ik niet. Zou dan eerder denken dat hij zijn vet% wat terug zou omhoog brengen gezien hij niet van plan was de wedstrijd mee te doen

zijn vetpercentage was toch hoger,daar gaat het net om....
 
Hij beweert ook dat hij natural was. Mooie bodybuilder maar de contests die ik van hem gezien heb is hij imo altijd terecht verslagen. 1975 is niet het enige jaar dat hij naast Arnold op het podium stond. Is er dan altijd zoiets aan voorafgegaan ofzo? Zet met deze belichting Arnold er eens naast in zn hoogdagen, dan kan je imo pas echt vergelijken.

zijn verhaal is wel degelijk waar,dat kan je toch ook horen in "pumping iron".Daar zeggen ze toch dat er op hete laatste moment nog een deelnemer bijkomt voor de O,serge dus.
Ik vind Serge er toch veel strakker en meer in verhouding uitzien dan Arnold.Arnold zijn benen waren helemaal niet in verhouding met zijn bovenlichaam.Arnold zijn borst en biceps waren eigenlijk zijjn enige 2 sterke punten en de kuiten mss ook wel.
In welk jaar heeft serge dan nog gestreden met Arnold voor de O ??
 
Arnold won gewoon om politieke redenen :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven