MuscleMeat

Ronny Rockel and others about Bodybuilding - Oliver Geissen Talkshow (English Subtitles)

Bezoekers in dit topic

cool!

al eens gepost maar zonder subs... nu is het wel iets beter te volgen...


wat een nono's daar.. Go Ronnie!
 
Die gast vanaf 1.45, die denkt volgens mij dat ie het warm water heeft uitgevonden. Wat een debiel!
 
Wat een irritant wijf zeg.
 
Wat een bende losers! :o
 
Mensen ook altijd met hun vooroordelen.

Ongelofelijk hoe die dikke koe commentaar zit te geven op iemand die van zijn hobby zijn beroep heeft kunnen maken en iets doet wat hij graag doet.

Het enige nadeel zijn natuurlijk de AAS, heikel punt iig. Tot waar is het dan nog gezond... Maar dan nog heeft hij evenveel of zelfs minder kans op een hartaanval als die koe. Hypocriet wijf.
 
Zo wat een gehaat zeg. Onze huisvrouw die nooit iets bereikt heeft in het leven en dan maar gaat zeggen dat die dikke plumppudding, die zei een natuurlijk lijf noemt, mooi is.
En dan beginnen over buikdansen, niemand wil die vetrollen zien. Professioneel zwemster haha. Sure... voor de dierentuin zeker.

Lekker kortzichtig allemaal. Maar wel leuk om te zien:)
 
hahaa zo mooi hoe dom sommige mensen soms he
eigelijk is het niet mooi maar gewoon triest..


en wat is die vrouw iritánd hey !
 
lol, dit lijkt wel op de duitse jerry springer show.

wat een stelletje ignorent ****s die mensen. Mensen zijn bang voor alles wat ze niet kennen, of wat buiten de norm valt. Plus het is gewoon jaloesie.

Ik zelf vind deze fysieken ook too much, het is niet mijn doel. Maar ik heb wel veel respect voor deze gasten, omdat ik weet hoeveel hard werk, disipline en opoffering het kost om zo'n fysiek te bereiken.
 
nu hebben ze allemaal grote bek maar toen de show voorbij was zijn ze waarschijnlijk alle drie als een gek naar de kleedkamers gerend en zichzelf 5 uur opgesloten omdat ze het in hun broek deden van angst.
 
tja.. hoe serieus kan je dit nemen?
waarschijnlijk krijgen ze allemaal een paar tientjes om elkaar af te zeiken :)

TV -1
 
Ze zetten ook echt weer de stereotypes 'bb-ers' neer he. :roflol:
Wil wel een discussie zien met Shawn Ray bijvoorbeeld, die heeft wel iets te vertellen
 
Haha die Rockel komt ook niet als de slimste over hoor. Niet echt een reclamebord voor de sport. Beetje stereotype gast, weinig zelfspot.
 
i'm not shallow, i'm not someone who judges people by their looks but by their character and what's inside of them...


wat komt hij daar dan rockel afkraken omdat hij heel buff is? :roflol:

beetje rare discussie

edit:

bb'er: zie ik eruit of ik steriods gebruik?
skinny: heb je striae?

:roflol::roflol:
 
Laatst bewerkt:
i'm not shallow, i'm not someone who judges people by their looks but by their character and what's inside of them...


wat komt hij daar dan rockel afkraken omdat hij heel buff is? :roflol:

Dat viel mij ook al op ja, hahaha. Niet al te snugger die kerel. De rest ook niet trouwens, anders hadden ze wel precies hetzelfde gezegd als jij hierboven hebt getypt. Staat ie mooi met zn mond vol tanden. Jammer dat niemand dat deed...
 
wtf is me dat allemaal
 
wat voor een ****ed up "interview" is dat nu weer ...
moest ik ronnie zijn zou ik gewoon weggegaan zijn, hoeft hij toch niet te pikken ?

****ing narrowminded mensen die niet verder kunnen denken dan hun kleine hersentjes hun mogelijk maken.
 
wie is die chick die ronny verdedigd? naast die dikke koe? me like :D
 
Back
Naar boven