MuscleMeat

Ronnster update.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Joop68

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
26 feb 2004
Berichten
1.693
Waardering
1
10/09/06

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

sorry vr de cutler-fans hier..
 
of niet een opgereezen zombie.
heb je nog meer van ronnie nog effe en het is Mr.O en niemand heeft nog before pics gezienben erg benieuwd
 
milos ziet er zo uit sinds z'n lichaam verbrand is, niet lang geleden terug..
 
milos ziet er zo uit sinds z'n lichaam verbrand is????????
 
Ik had gehoord van de organisatie dat Ronny z'n goude medaille over een week krijgt opgestuurd hij hoeft alleen z'n troffee nog op te halen bij het evenement over een aantal weken.
 
lights out, game over voor iedereen. Ronnie gaat de Olympia unaniem winnen, op alle fronten. Behalve de Challenge Ronde, Omdat hij gewoon te kollosaal is!!!!!! en het zielig is voor de andere deelnemers.:p :p :p :p
 
lights out, game over voor iedereen. Ronnie gaat de Olympia unaniem winnen, op alle fronten. Behalve de Challenge Ronde, Omdat hij gewoon te kollosaal is!!!!!! en het zielig is voor de andere deelnemers.:p :p :p :p

Challenge round hebben ze afgeschaft...
 
ik ga voor zijn paarse legging hehe;)
 
Voor mij gaat het eigenlijk te ver worden ronny, ik schrok er van op de Fibo, als bodybuilder wereldklasse, als fysiek bijna mismaakt groot. Ik vind het echt te groot worden.
 
groot vind ik mooi maar dit gaat mij zelf te ver
 
Hmm gaat mij nooit te ver, maar op basis van deze 2 rare foto's kun je niet oordelen dat hij hem al heeft gewonnen:)
 
Haha hoe groter hoe beter, freaks willen we zien!!!
 
rare foto's?
 
lights out game over
 
Begrijp niet goed hoe de meesten dit kunnen zeggen over iemand als ze hem met kleren aan zien.

Normaalgezien wint Ronnie, zelfs al is hij een beetje uit vorm. Elk jaar heeft hij terecht gewonnen maar 2001 was Cutler gewoon beter! Ronnie hield vocht vast en had een buik van hier tot ginder. Om maar te zeggen dat een regerend Olympia kampioen onttronen geen eenvoudige taak is

Ronnie heeft overigens al laten weten dat hij doorgaat na nr 9 ;)
 
Back
Naar boven