Fitness Seller

ronnie coleman off season

Bezoekers in dit topic

philosopher

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
5 mrt 2005
Berichten
3.755
Waardering
172
1.jpg

2.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg


foto's van de Emerald Cup
 
oud hier is ook een filmpje van als ik mij niet vergis!
 
Zo is tie niet mooi meer man een echt varken is hij zo. En ja ik weet dat dit off season is :D.
 
Ik vind het nog meevallen, het is vooral vocht.
 
omdat ie zo ****ing gespierd is lijkt ie met een beetje vet en vocht al gewoon moddervet, wel bruut uiteraard.
 
Ik blijf het zeggen spijtig van die gut,met dat beetje vet erop is het een nog grotere pens maar het blijft een geweldige beer
 
vind hem minder droog wel mooi
 
ik vind hem naar BB-normen op geen enkel moment echt dé nummer 1,
hij is huge, dat wel en massief ook maar een mooie fysiek? nee vind ik niet.
en ik mag dan misschien een van de weinigen zijn, ik vind hem er offseason helemaal niet uitzien!
 
Big_T zei:
Ik vind het nog meevallen, het is vooral vocht.

Waarschijnlijk van de creatine denk ik. :)
 
MrJ zei:
Waarschijnlijk van de creatine denk ik. :)

Misschien wel zelfs van de vloeibare creatine. Stoute Ronnie :p :D
 
bestoldschool zei:
Oud?
Dat was afgelopen weekend.
:roflol: hij wilt het niveau van benchmarc bereiken:D
en ik vind hem idd niet zo heel vet eigenlijk, wel ns ergere foto's gezien:o
 
Santoz zei:
ik vind hem naar BB-normen op geen enkel moment echt dé nummer 1,
hij is huge, dat wel en massief ook maar een mooie fysiek? nee vind ik niet.
en ik mag dan misschien een van de weinigen zijn, ik vind hem er offseason helemaal niet uitzien!

:clap:
 
veel vocht idd.,

Kijk maar eens naar zijn enkels, je ziet de afdruk van zijn sokken nog steeds....
 
freaky maareh het eerste wat ik dacht was "oink, oink!"
desalniettemin respect voor die man
 
Gatverdamme,hij is nog tien keer zo goor off-season(logisch natuurlijk).Dikke respect voor wat hij bereikt heeft hoor,maar ik vind dit echt niet mooi meer.Hij heeft absoluut geen mooie fysiek....Jammer dat bodybuilders met een perfecte fysiek in het niet vallen bij coleman.
 
Haarlemse mug zei:
Gatverdamme,hij is nog tien keer zo goor off-season(logisch natuurlijk).Dikke respect voor wat hij bereikt heeft hoor,maar ik vind dit echt niet mooi meer.Hij heeft absoluut geen mooie fysiek....Jammer dat bodybuilders met een perfecte fysiek in het niet vallen bij coleman.
that's what i mean :)
 
Haarlemse mug zei:
Gatverdamme,hij is nog tien keer zo goor off-season(logisch natuurlijk).Dikke respect voor wat hij bereikt heeft hoor,maar ik vind dit echt niet mooi meer.Hij heeft absoluut geen mooie fysiek....Jammer dat bodybuilders met een perfecte fysiek in het niet vallen bij coleman.

idd
het ziet er niet uit
 
Back
Naar boven