Fitness Seller

Ronnie Coleman gaat met pensioen

Bezoekers in dit topic

Jammer dat ie dit vooraf bekend maakt.
Wel slim!!

Hij is de enige die het record de 1e zoveel jaar kan breken.
Dit word zijn laatste O. Dus zal veel sympathie krijgen van fans (en ook jury).

1 nadeel, commercieel is het minder interessant voor bepaalde partijen.

Vind het wel een beetje een rattenstreek moet ik bekennen:D
 
Hij heeft alles bereikt wat hij heeft kunnen bereiken! Geef hem gelijk dat hij stopt. Jay neemt het stokje nu van hem over..
 
Sjit... had em graag nog een keer op et podium gezien in het echt... was volgend jaar van plan te gaan mja..

de rust is hem gegunt though :thumb:

@randy: hij is mod, zijn post blijft staan, jij krijgt kaart voor flooding enzo! :p
 
Hij heeft alles bereikt wat hij heeft kunnen bereiken! Geef hem gelijk dat hij stopt. Jay neemt het stokje nu van hem over..

Jay gaf laatst aan dat Ronnie toch wel een enorme motiverende factor voor hem was, dus ik denk dat Jay ook niet al te lang meer door zal gaan.
Ik zou het enorm jammer vinden, maar voor zijn gezondheid zou het beter zijn.
Ook erg jammer voor Ronnie, maar het is ook wel mooi geweest.
Zijn gezondheid zal er niet veel beter op worden als hij wedstrijden blijft doen en hij heeft alles al bereikt op die 92 titel na dan.
 
Jammer...:( had hem ook graag nog een jaartje langer op het podium gezien:yes:, over een paar jaar krijg je in iedergeval nu de legendarische verhalen over de strijd tussen Jay en Ronnie en hoe mooi die wel niet waren;).

Commercieel hoeft hij denk ik weinig in te leveren de eerste 2 a 3 jaar...dan heeft hij ook genoeg verdient om zijn hele leven lang in een Bentley naar Metroflex te rijden:D. Goed besluit ook voor zijn gezondheid want rekenen maar dat Ronnie alwel het e.a. aan gebreekjes heeft.

Ben blij dat ik hem een keer live vol de strijd met jay heb zien aangaan:cool:.
 
Jammer dat ie dit vooraf bekend maakt.
Wel slim!!

Hij is de enige die het record de 1e zoveel jaar kan breken.
Dit word zijn laatste O. Dus zal veel sympathie krijgen van fans (en ook jury).


1 nadeel, commercieel is het minder interessant voor bepaalde partijen.

Vind het wel een beetje een rattenstreek moet ik bekennen:D

inderdaad
 
Mooooi zo zijn tijd is voorbij :P

Ben erg benieuwd naar de uitslag van deze O...

Hebben we dit jaar weer een paar prijzen weg te geven T? ;)
 
Jammer voor de sport, maar goed voor hemzelf.
Hulde voor deze man.
 
hij al lang binnen ook al gaat het commercieel niet goed als ie stopt..wat ik natuurlijk niet verwacht..:D
 
NU maar hopen dat hij een mooi plaats haalt, dan laat hij een mooie geschiedenis achter.
 
Ik wil wel weereens oldschool physiekes zien de aank jaren.... zoals rond 1988
 
Ronnie gaat nog niet met pensioen. Hij gaat enkel de Mr.Olympia niet meer doen. dit wordt zijn laatste. Het goede nieuws voor ons is dat hij van plan is enkel nog de grandprix te doen in Europa en eventueel Arnold Classic, omdat hij vindt dat je hier in Europa meer wordt gewaardeerd en dat het publiek 10male beter is als in de VS. Jay plakt er ook nog twee Sandows aan en dan is ook hij pleite. Voor meer info luister naar het interview met BigRon
 
Jay wil idd 3 O's halen en dan kappen.
Dan is ie net 35 en vind ie het waarschijnlijk wel mooi geweest.
Slim van hem, want dan kan die gewoon downsizen naar de fysiek die hij eigenlijk wil:)
 
@ RichardV

Is Jay niet blij dan met z'n fysiek die hij nu heeft ?

Of denk je dat die wil "downsizen" naar een fysiek van een beachboy of een Levrone van nu ? :D

Ik gun Ron nog 1 Sandow, ik hoop dat die hem weet te pakken. En idd wel sneaky van hem om net voor de Olympia aan te kondigen dat hij gaat stoppen. Ik hoop dat die de judges weet beinvloeden haha.
 
Ik gun Ron nog 1 Sandow, ik hoop dat die hem weet te pakken. En idd wel sneaky van hem om net voor de Olympia aan te kondigen dat hij gaat stoppen. Ik hoop dat die de judges weet beinvloeden haha.

De O wordt meer en meer een soort Eurovisie Songfestival...
De beste fysiek moet winnen!!!
 
Jammer.

Ik ben benieuwd wat er van hem over blijft als hij stopt. En of hij helemaal gezond is enzo.
 
Back
Naar boven