MuscleMeat

Rich Piana Mutant

  • Topic starter HB89
  • Startdatum
  • Reacties 2K
  • Weergaven 208K
  • Volgers 193

Bezoekers in dit topic

Jip. Als je pro bent moet je daar elk jaar geld voor betalen
 
Bijna zo slecht als de korte rap carriere van Steve-O.
 
dafuq did i just watch...
 
die Con heeft wel een mooi fysiek
 
wtf,hoe kan zoiets zelfs mogelijk zijn?? Zelfs voor een pro-card te krijgen ,moet je geld betalen . Wist ik helemaal niet...

Is in bij meerdere sporten het geval. Formule 1 coureurs moeten ook ieder jaar betalen voor hun superlicentie. Dat zijn ook flinke bedragen zelfs.
 
wtf,hoe kan zoiets zelfs mogelijk zijn?? Zelfs voor een pro-card te krijgen ,moet je geld betalen . Wist ik helemaal niet...

Je word Pro door bepaalde wedstrijden te winnen, bijv WK, AC overall etc, ben je Pro dan moet je elk jaar betalen om je Pro status te behouden.
Tis niet dat je als flapdrol amateur een Pro card kan kopen.
 
op instagram stond hij wel het meest op alle foto's haha
 
Tot vorig jaar had ik nooit van Rich Piana gehoord. Ineens dook ie toen op, op YouTube met (verrassende) onthullingen over anabolen etc.... Sindsdien ben wel fan van die gast!

Haha en onderstaand filmpje is wel like a real Mutant! :roflol:
Dat zie ik Phil Heath of Dexter Jackson niet zo 1,2,3 doen! :D

https://www.youtube.com/watch?v=8SnVZjCaQ-I
 
Tot vorig jaar had ik nooit van Rich Piana gehoord. Ineens dook ie toen op, op YouTube met (verrassende) onthullingen over anabolen etc.... Sindsdien ben wel fan van die gast! Haha en onderstaand filmpje is wel like a real Mutant! :roflol: Dat zie ik Phil Heath of Dexter Jackson niet zo 1,2,3 doen! :D http://www.youtube.com/watch?v=8SnVZjCaQ-I
Ik mire vooral hoe atletisch hij nog is met die massa als je zen flexibility video al gezien hebt tenminste ^^
 
Als deze jongens off gaan, is het Off AAS, ON GH/Peps etc, either way > ik blijf van mening dat ze altijd wel iets laten lopen.

Maar dat is mijn persoonlijke 2 cents.

Bump.

Hij zegt in zn filmpjes dat hij max 3 maanden on gaat, en vervolgens cruised op 5000iu hcg eod voor volgens mij max 2 maanden. En dan weer on gaat. GH was hij mee gestopt zei die ook vanwege dikke pens dat hij kreeg.
 
Bump. Hij zegt in zn filmpjes dat hij max 3 maanden on gaat, en vervolgens cruised op 5000iu hcg eod voor volgens mij max 2 maanden. En dan weer on gaat. GH was hij mee gestopt zei die ook vanwege dikke pens dat hij kreeg.

ja hoeveel nam hij niet 20iu ed? ^^
 
Zijn videos zijn altijd super leuk, kan er echt om lachen altijd. Laatst ook toen ze de 30 inch pizza met zijn 2e gingen opeten haha.
 
Back
Naar boven