| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
» Andere Super Aanbieding: 2300 gram Whey + 500 gram Creatine voor € 57,95
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #41 |
| Monstrous Giant | vet hoor !!! zeker mooi fysiek !
__________________ 23 yrs | 1.72 m | 77 kg SQ: 1x185 (6x135 Full) BE: 1x112,5 DL: 1x190 Tot: 487,5 OHP: 1x75 PP: 2x80 DIP: 4xBW+50 kg WSB PL-Trainingslog Rugfilmpje |
| | |
| | #42 |
| Ripped Bodybuilder | two thumbs up!
__________________ Kolossenzen 2:23 "Dit toch is, al staat het in een roep van wijsheid met zijn eigendunkelijke godsdienst, zijn nederigheid en kastijding van het lichaam, zonder enige waarde, bevrediging van het vlees." |
| | |
| | #43 |
| Cool Novice | Vind m offseason nog mooier, een stuk groter oogt hij daar, niet zo droog uiteraard.. maar ja.. Super iig.
__________________ You need people like me, So you can point your fucking finger and say: that's the Bad guy ! |
| | |
| | #44 |
| Huge Freak Geregistreerd: Mar 2003 Locatie: Nederland Leeftijd: 27 Geslacht: M
Karma Power: 16 | ben beniwued hoe t nu met die kerel ervoor staat. wat een fysiek he, zelfs offseason maar ja, niet met een al te hoog% dus dat oogt zowiezo goed..en wat een benen. dat vind ik groot zat voor mijzelf. dan ben ik al eruug tevreden. Ben benieuwd BC..laat maar weten
__________________ Training is de vonk, voeding de brandstof! ja hallo, mag ik een grote gezinszak friet met een beker mayo, 4 frikandellen, 1 schnitzel en euh...ff kijken..doe nog maar 3 goulashkro..ah maak daar maar 2 goulashkroketten van en 1 gewone kroket. en nee, hoeft geen tas omheen. ik eet het hier wel op, ik moet groeien havermout, wie is er niet groot mee geworden? havermout, mmmmmmm van Quaker |
| | |
| | #45 |
| Advanced Bodybuilder | 101 kg off-season, twee weken voor de voorbereiding op de Fed Cup in Oktober begint. Voor zover ik weet gaat alles nog goed, maar ben heel deze week incommunicado geweest dus heb Philiep nog niet gesproken. Momenteel reken ik toch minimaal op een droog gewicht van 90-91 kg, wat een gewin van 6 kg is op de Europese kampioenschappen. Maar zijn conditie zal, als de timing wat meevalt, ook een stuk beter zijn.
__________________ good things come to those who weight ... In Memoriam - Karl "Nandi" Hoffman - Friend and mentor. Moderator @ bodybuilding.com Administrator @ cuttingedgemuscle.com Email 1 : Peter.Van.Mol1 @ pandora.be Wat er met Big Cat gebeurd is het voorbije jaar : http://forum.dutchbodybuilding.com/f...4/#post1457927 |
| | |
| | #46 |
| Huge Freak Geregistreerd: Mar 2003 Locatie: Nederland Leeftijd: 27 Geslacht: M
Karma Power: 16 | ben iig benieuwd naar de fotos
__________________ Training is de vonk, voeding de brandstof! ja hallo, mag ik een grote gezinszak friet met een beker mayo, 4 frikandellen, 1 schnitzel en euh...ff kijken..doe nog maar 3 goulashkro..ah maak daar maar 2 goulashkroketten van en 1 gewone kroket. en nee, hoeft geen tas omheen. ik eet het hier wel op, ik moet groeien havermout, wie is er niet groot mee geworden? havermout, mmmmmmm van Quaker |
| | |
| | #47 |
| Novice Geregistreerd: May 2004 Leeftijd: 26 Geslacht:
Karma Power: 0 | wat zijn de belangrijkste punten waar een atleet moet op letten wanneer hij naar wedstrijden toe gaat trainen? word of advise? the commandments...? greetz
__________________ Consieve, Believe, Achieve ... Waarom zou je als een zwak ventje met een kippenborstje rondlopen , die geen vrouw kan krijgen, terwijl je als een massieve griekse god kunt rondlopen die geen vrouw kan krijgen ?! ... |
| | |
| | #48 |
| Novice Geregistreerd: May 2004 Leeftijd: 25 Geslacht:
Karma Power: 0 | dat is mooi wil ik ook wel bereiken ooit |
| | |
| | #49 | |
| Prof Bodybuilder Geregistreerd: Oct 2002 Locatie: België Leeftijd: 38 Geslacht: M
Karma Power: 6 | Citaat:
Iemand die van natuure al vrij droog is zal bvb moeten zien dat hij tijdig begint met dieet. Vasthouden van spiermassa. En da's weten hoeveel van elke macro nutrienten je nodig hebt. Vochtinname. Niet te verwaarlozen. Verander je training NIET. Dat is de belangrijkste raad die ik je geef. Je hebt je spier zo opgebouwd, zo zal je hem behouden. Dat is mijn regel. Luister goed naar je lichaam. Verder zijn er nog veel zoals: Zwakke punten. Criteria van de federatie en jury. Welke gewichtsklasse wil je uitkomen. Overdrijf nooit met cardio training. Posing en muziek.
__________________ Praat minder, train meer! | |
| | |
| | #50 |
| Advanced Bodybuilder | staan nog wat foto's van Philiep bij een thread over the nationals. Erg positieve pics trouwens aangezien hij er na een mindere period van een paar maand nog perfect op gewicht was, en er voor hetzelfde gewicht eigenlijk beter uitzag. Het beloofd in elk geval voor volgende wedstrijden.
__________________ good things come to those who weight ... In Memoriam - Karl "Nandi" Hoffman - Friend and mentor. Moderator @ bodybuilding.com Administrator @ cuttingedgemuscle.com Email 1 : Peter.Van.Mol1 @ pandora.be Wat er met Big Cat gebeurd is het voorbije jaar : http://forum.dutchbodybuilding.com/f...4/#post1457927 |
| | |
| | #51 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2003 Geslacht:
Karma Power: 6 | hoeveel cardio mag je dan max. per dag doen? En nu ik toch bezig ben met vragen: wat vind je van brood tijdens cutten? Slecht? Wat is dan de reden dat het vocht vast houdt, want brood is van granen gemaakt en naar mijn idee zijn havermout, brinta en rijst ook granen |
| | |
| | #52 |
| Freaky Bodybuilder | Om het brood te binden en op smaak te brengen is vocht en o.a. zout toegevoegd. Dat zout houd het vocht vast, bij brinta is dat niet zo
__________________ blablabla |
| | |
| | #53 |
| Monstrous Giant Geregistreerd: Dec 2002 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 29 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Moet er niet aan denken, brinta met zout
__________________ Stats: Arm: 53,7 cm (koud) Been: 77,0 cm (koud) Kuit: 49 cm (koud) Logje: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...2008-a-144915/ |
| | |
| | #54 | |
| Prof Bodybuilder Geregistreerd: Oct 2002 Locatie: België Leeftijd: 38 Geslacht: M
Zout is niet ideaal in een wedstrijd dieet, wnat het geeft een verkeer beeld van je gewicht en hoe droog je al staat.
| | |
| | #55 |
| Competitive Bodybuilder | en post je hier nog? wat zijn je bodybuilding plannen nu en wanneer ga je me eindelijk eens begeleiden |
| | |
| | #56 |
| Banned Geregistreerd: Nov 2003 Locatie: Nederland Geslacht:
Karma Power: 0 | |
| | |
| | #57 |
| Huge Freak | inderdaad, wat een kick
__________________ Shit happens when you party naked |
| | |
| | #58 |
| Competitive Bodybuilder | topic werd gemoved nr deze sectie net om die reden.. |
| | |
| | #59 | |
Maar heb ondanks verhuis en veel werk weinig tijd. Vorig jaar scheurde ik gedeeltelijk mijn borstspier en moest 6 maanden revalideren. Daarna zat heb ik de kant van mijn borstspierscheur heel wat onstekingen gehad die pas na maanden behandelen en lichte training weg zijn. Sinds enkele maanden train ik weer op 80% en zal dit langzaam opvoeren. Volgend jaar na de zomer plan ik een comeback. Heb je genoeg geld voor die begeleiding?
| | |
| | #60 |
| Mommy's little monster | Das mooi zuur Philip. Heel veel suc6 met je comeback!
__________________ People need to quit looking for the easy way out and get to work! ~ Dave Tate 1.69m 90kg log; http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post2522284 |
| | |