Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Andere Populaire Topics > IFBB Pro Bodybuilding

Sportfood.nl: Kre-Alkalyn & Nytric Pomp Stack

• Tot wel 10% krachttoename al bij de eerste inname
  • Sneller herstel tussen de setjes en na de training
  • Heftigere pomp tijdens en na de training
  • Versnelt spiergroei

» Andere Super Aanbieding: 2300 gram Whey + 500 gram Creatine voor € 57,95

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 5 June 2003, 08:49   #41
Monstrous Giant

Frenkpie's Avatar

Leeftijd: 23
Geslacht: M
Karma Power: 39
Frenkpie is DBB's Karma KingFrenkpie is DBB's Karma KingFrenkpie is DBB's Karma KingFrenkpie is DBB's Karma KingFrenkpie is DBB's Karma KingFrenkpie is DBB's Karma KingFrenkpie is DBB's Karma KingFrenkpie is DBB's Karma KingFrenkpie is DBB's Karma KingFrenkpie is DBB's Karma KingFrenkpie is DBB's Karma King
Bekijk Galerij (6 foto's)
vet hoor !!! zeker mooi fysiek !

SQ: 1x185 (6x135 Full)
BE: 1x112,5
DL: 1x190
Tot: 487,5

OHP: 1x75
PP: 2x80
DIP: 4xBW+50 kg

WSB PL-Trainingslog
Rugfilmpje
Frenkpie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 June 2003, 12:53   #42
Ripped Bodybuilder

JuggerNaut's Avatar

Leeftijd: 27
Karma Power: 21
JuggerNaut is herboren in de God realmJuggerNaut is herboren in de God realmJuggerNaut is herboren in de God realmJuggerNaut is herboren in de God realmJuggerNaut is herboren in de God realmJuggerNaut is herboren in de God realm
Bekijk Galerij (1 foto's)
two thumbs up!
Kolossenzen 2:23
"Dit toch is, al staat het in een roep van wijsheid met zijn eigendunkelijke godsdienst, zijn nederigheid en kastijding van het lichaam, zonder enige waarde, bevrediging van het vlees."
JuggerNaut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 June 2003, 13:02   #43
Cool Novice

Karma Power: 6 badboy is op een gedistingeerde weg
Vind m offseason nog mooier, een stuk groter oogt hij daar, niet zo droog uiteraard.. maar ja..

Super iig.
Oud 28 June 2003, 13:47   #44
Huge Freak

dandyman's Avatar

Karma Power: 16 dandyman heeft een sterk verlangen om herboren te wordendandyman heeft een sterk verlangen om herboren te wordendandyman heeft een sterk verlangen om herboren te wordendandyman heeft een sterk verlangen om herboren te wordendandyman heeft een sterk verlangen om herboren te wordendandyman heeft een sterk verlangen om herboren te wordendandyman heeft een sterk verlangen om herboren te wordendandyman heeft een sterk verlangen om herboren te wordendandyman heeft een sterk verlangen om herboren te wordendandyman heeft een sterk verlangen om herboren te wordendandyman heeft een sterk verlangen om herboren te wordendandyman heeft een sterk verlangen om herboren te wordendandyman heeft een sterk verlangen om herboren te wordendandyman heeft een sterk verlangen om herboren te wordendandyman heeft een sterk verlangen om herboren te wordendandyman heeft een sterk verlangen om herboren te wordendandyman heeft een sterk verlangen om herboren te wordendandyman heeft een sterk verlangen om herboren te worden
ben beniwued hoe t nu met die kerel ervoor staat. wat een fysiek he, zelfs offseason maar ja, niet met een al te hoog% dus dat oogt zowiezo goed..en wat een benen. dat vind ik groot zat voor mijzelf. dan ben ik al eruug tevreden. Ben benieuwd BC..laat maar weten

ja hallo, mag ik een grote gezinszak friet met een beker mayo, 4 frikandellen, 1 schnitzel en euh...ff kijken..doe nog maar 3 goulashkro..ah maak daar maar 2 goulashkroketten van en 1 gewone kroket.
en nee, hoeft geen tas omheen. ik eet het hier wel op, ik moet groeien

havermout, wie is er niet groot mee geworden?

havermout, mmmmmmm van Quaker
dandyman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2003, 14:18   #45
Advanced Bodybuilder
Elite Member

Big Cat's Avatar

Karma Power: 9 Big Cat heeft een sterk verlangen om herboren te wordenBig Cat heeft een sterk verlangen om herboren te wordenBig Cat heeft een sterk verlangen om herboren te wordenBig Cat heeft een sterk verlangen om herboren te wordenBig Cat heeft een sterk verlangen om herboren te wordenBig Cat heeft een sterk verlangen om herboren te wordenBig Cat heeft een sterk verlangen om herboren te wordenBig Cat heeft een sterk verlangen om herboren te wordenBig Cat heeft een sterk verlangen om herboren te wordenBig Cat heeft een sterk verlangen om herboren te wordenBig Cat heeft een sterk verlangen om herboren te wordenBig Cat heeft een sterk verlangen om herboren te wordenBig Cat heeft een sterk verlangen om herboren te wordenBig Cat heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Stuur een bericht via MSN naar Big Cat Send a message via Skype™ to Big Cat
101 kg off-season, twee weken voor de voorbereiding op de Fed Cup in Oktober begint. Voor zover ik weet gaat alles nog goed, maar ben heel deze week incommunicado geweest dus heb Philiep nog niet gesproken. Momenteel reken ik toch minimaal op een droog gewicht van 90-91 kg, wat een gewin van 6 kg is op de Europese kampioenschappen. Maar zijn conditie zal, als de timing wat meevalt, ook een stuk beter zijn.

In Memoriam - Karl "Nandi" Hoffman - Friend and mentor.

Moderator @ bodybuilding.com
Administrator @ cuttingedgemuscle.com

Email 1 : Peter.Van.Mol1 @ pandora.be

Wat er met Big Cat gebeurd is het voorbije jaar :
http://forum.dutchbodybuilding.com/f...4/#post1457927
Big Cat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2003, 20:43   #46
Huge Freak

dandyman's Avatar

Karma Power: 16 dandyman heeft een sterk verlangen om herboren te wordendandyman heeft een sterk verlangen om herboren te wordendandyman heeft een sterk verlangen om herboren te wordendandyman heeft een sterk verlangen om herboren te wordendandyman heeft een sterk verlangen om herboren te wordendandyman heeft een sterk verlangen om herboren te wordendandyman heeft een sterk verlangen om herboren te wordendandyman heeft een sterk verlangen om herboren te wordendandyman heeft een sterk verlangen om herboren te wordendandyman heeft een sterk verlangen om herboren te wordendandyman heeft een sterk verlangen om herboren te wordendandyman heeft een sterk verlangen om herboren te wordendandyman heeft een sterk verlangen om herboren te wordendandyman heeft een sterk verlangen om herboren te wordendandyman heeft een sterk verlangen om herboren te wordendandyman heeft een sterk verlangen om herboren te wordendandyman heeft een sterk verlangen om herboren te wordendandyman heeft een sterk verlangen om herboren te worden
ben iig benieuwd naar de fotos

ja hallo, mag ik een grote gezinszak friet met een beker mayo, 4 frikandellen, 1 schnitzel en euh...ff kijken..doe nog maar 3 goulashkro..ah maak daar maar 2 goulashkroketten van en 1 gewone kroket.
en nee, hoeft geen tas omheen. ik eet het hier wel op, ik moet groeien

havermout, wie is er niet groot mee geworden?

havermout, mmmmmmm van Quaker
dandyman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 May 2004, 18:15   #47
Novice

Leeftijd: 26
Geslacht:
Karma Power: 0 intensity is in een onbekende realm op dit moment
wat zijn de belangrijkste punten waar een atleet moet op letten wanneer hij naar wedstrijden toe gaat trainen?

word of advise?
the commandments...?
greetz

Waarom zou je als een zwak ventje met een kippenborstje rondlopen , die geen vrouw kan krijgen,
terwijl je als een massieve griekse god kunt rondlopen die geen vrouw kan krijgen ?! ...
intensity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 May 2004, 18:08   #48
Novice

jackass's Avatar

Leeftijd: 25
Geslacht:
Karma Power: 0 jackass is op een gedistingeerde weg
dat is mooi
wil ik ook wel bereiken
ooit
jackass is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 May 2004, 21:27   #49
Prof Bodybuilder
Prof Bodybuilder

Leeftijd: 38
Karma Power: 6 SQUAT is een naam gekend door allenSQUAT is een naam gekend door allenSQUAT is een naam gekend door allenSQUAT is een naam gekend door allenSQUAT is een naam gekend door allenSQUAT is een naam gekend door allenSQUAT is een naam gekend door allen
Citaat:
Origineel gepost door intensity
wat zijn de belangrijkste punten waar een atleet moet op letten wanneer hij naar wedstrijden toe gaat trainen?

word of advise?
the commandments...?
greetz
Da's verschillend per persoon!
Iemand die van natuure al vrij droog is zal bvb moeten zien dat hij tijdig begint met dieet.
Vasthouden van spiermassa. En da's weten hoeveel van elke macro nutrienten je nodig hebt.
Vochtinname. Niet te verwaarlozen.
Verander je training NIET. Dat is de belangrijkste raad die ik je geef. Je hebt je spier zo opgebouwd, zo zal je hem behouden. Dat is mijn regel.
Luister goed naar je lichaam.

Verder zijn er nog veel zoals:
Zwakke punten.
Criteria van de federatie en jury.
Welke gewichtsklasse wil je uitkomen.
Overdrijf nooit met cardio training.
Posing en muziek.
Oud 23 May 2004, 21:38   #50
Advanced Bodybuilder
Elite Member

Big Cat's Avatar

Karma Power: 9 Big Cat heeft een sterk verlangen om herboren te wordenBig Cat heeft een sterk verlangen om herboren te wordenBig Cat heeft een sterk verlangen om herboren te wordenBig Cat heeft een sterk verlangen om herboren te wordenBig Cat heeft een sterk verlangen om herboren te wordenBig Cat heeft een sterk verlangen om herboren te wordenBig Cat heeft een sterk verlangen om herboren te wordenBig Cat heeft een sterk verlangen om herboren te wordenBig Cat heeft een sterk verlangen om herboren te wordenBig Cat heeft een sterk verlangen om herboren te wordenBig Cat heeft een sterk verlangen om herboren te wordenBig Cat heeft een sterk verlangen om herboren te wordenBig Cat heeft een sterk verlangen om herboren te wordenBig Cat heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Stuur een bericht via MSN naar Big Cat Send a message via Skype™ to Big Cat
staan nog wat foto's van Philiep bij een thread over the nationals. Erg positieve pics trouwens aangezien hij er na een mindere period van een paar maand nog perfect op gewicht was, en er voor hetzelfde gewicht eigenlijk beter uitzag. Het beloofd in elk geval voor volgende wedstrijden.

In Memoriam - Karl "Nandi" Hoffman - Friend and mentor.

Moderator @ bodybuilding.com
Administrator @ cuttingedgemuscle.com

Email 1 : Peter.Van.Mol1 @ pandora.be

Wat er met Big Cat gebeurd is het voorbije jaar :
http://forum.dutchbodybuilding.com/f...4/#post1457927
Big Cat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 May 2004, 22:18   #51
Advanced Bodybuilder
Elite Member

Geslacht:
Karma Power: 6 marcos is gewoon erg aardigmarcos is gewoon erg aardigmarcos is gewoon erg aardigmarcos is gewoon erg aardigmarcos is gewoon erg aardigmarcos is gewoon erg aardig
hoeveel cardio mag je dan max. per dag doen?

En nu ik toch bezig ben met vragen: wat vind je van brood tijdens cutten? Slecht? Wat is dan de reden dat het vocht vast houdt, want brood is van granen gemaakt en naar mijn idee zijn havermout, brinta en rijst ook granen
marcos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 May 2004, 22:21   #52
Freaky Bodybuilder

MightyDuck's Avatar

Leeftijd: 23
Karma Power: 31
MightyDuck is DBB's Karma KingMightyDuck is DBB's Karma KingMightyDuck is DBB's Karma KingMightyDuck is DBB's Karma KingMightyDuck is DBB's Karma KingMightyDuck is DBB's Karma KingMightyDuck is DBB's Karma KingMightyDuck is DBB's Karma KingMightyDuck is DBB's Karma King
Bekijk Galerij (3 foto's)
Om het brood te binden en op smaak te brengen is vocht en o.a. zout toegevoegd. Dat zout houd het vocht vast, bij brinta is dat niet zo
Oud 23 May 2004, 22:34   #53
Monstrous Giant

RichardV's Avatar

Leeftijd: 29
Karma Power: 60
RichardV is herboren als heerser van het SamsaraRichardV is herboren als heerser van het SamsaraRichardV is herboren als heerser van het Samsara
Karma Crown
Moet er niet aan denken, brinta met zout
Kuit: 49 cm (koud)

Logje:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f...2008-a-144915/
RichardV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 May 2004, 22:37   #54
Prof Bodybuilder
Prof Bodybuilder

Karma Power: 6 SQUAT is een naam gekend door allenSQUAT is een naam gekend door allenSQUAT is een naam gekend door allenSQUAT is een naam gekend door allenSQUAT is een naam gekend door allenSQUAT is een naam gekend door allenSQUAT is een naam gekend door allen
Citaat:
Origineel gepost door marcos
hoeveel cardio mag je dan max. per dag doen?

En nu ik toch bezig ben met vragen: wat vind je van brood tijdens cutten? Slecht? Wat is dan de reden dat het vocht vast houdt, want brood is van granen gemaakt en naar mijn idee zijn havermout, brinta en rijst ook granen
Zoals al gezegd, de reden is zout. Brood wordt per gewicht verkocht en mag niet meer dan een bepaald percentage zout bevatten. Anders zou het gewicht gemakkelijk te verzwaren zijn moest men er geen maximum beperking opleggen.
Zout is niet ideaal in een wedstrijd dieet, wnat het geeft een verkeer beeld van je gewicht en hoe droog je al staat.
Oud 9 May 2006, 19:17   #55
Competitive Bodybuilder

Karma Power: 10
willlem is herboren in de Dier realmwilllem is herboren in de Dier realm
en post je hier nog?

wat zijn je bodybuilding plannen nu

en wanneer ga je me eindelijk eens begeleiden
willlem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2006, 19:21   #56
Banned

eduardjanssen's Avatar

Geslacht:
Karma Power: 0
eduardjanssen heerst over het Universumeduardjanssen heerst over het Universumeduardjanssen heerst over het Universumeduardjanssen heerst over het Universumeduardjanssen heerst over het Universumeduardjanssen heerst over het Universumeduardjanssen heerst over het Universumeduardjanssen heerst over het Universum
eduardjanssen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2006, 19:30   #57
Huge Freak
Strongman

chunky's Avatar

Leeftijd: 28
Karma Power: 29
chunky heerst over het Universumchunky heerst over het Universumchunky heerst over het Universumchunky heerst over het Universumchunky heerst over het Universumchunky heerst over het Universumchunky heerst over het Universumchunky heerst over het Universumchunky heerst over het Universum
Bekijk Galerij (7 foto's)
inderdaad, wat een kick
Oud 9 May 2006, 19:36   #58
Competitive Bodybuilder

Karma Power: 10
willlem is herboren in de Dier realmwilllem is herboren in de Dier realm
topic werd gemoved nr deze sectie net om die reden..
willlem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 May 2006, 07:56   #59
Prof Bodybuilder
Prof Bodybuilder

Citaat:
Origineel gepost door willlem
en post je hier nog?

wat zijn je bodybuilding plannen nu

en wanneer ga je me eindelijk eens begeleiden
Ja ik post hier nog!
Maar heb ondanks verhuis en veel werk weinig tijd.
Vorig jaar scheurde ik gedeeltelijk mijn borstspier en moest 6 maanden revalideren. Daarna zat heb ik de kant van mijn borstspierscheur heel wat onstekingen gehad die pas na maanden behandelen en lichte training weg zijn.
Sinds enkele maanden train ik weer op 80% en zal dit langzaam opvoeren.
Volgend jaar na de zomer plan ik een comeback.

Heb je genoeg geld voor die begeleiding? Grapje hoor!
Oud 11 May 2006, 08:18   #60
Mommy's little monster
Elite Member

KaLe's Avatar

Karma Power: 60
KaLe is herboren als heerser van het SamsaraKaLe is herboren als heerser van het SamsaraKaLe is herboren als heerser van het Samsara
Karma Crown
Bekijk Galerij (21 foto's)
Das mooi zuur Philip. Heel veel suc6 met je comeback!

1.69m
90kg
log; http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post2522284
KaLe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmark topic

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Post Regels