| | |||||||
» Andere Super Aanbieding: 2300 gram Whey + 500 gram Creatine voor € 57,95
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Weergave Modus |
| | #1 |
| Dutch Bodybuilder | oude Markus video. vanmiddag voor t traine tegen gekome, zit n goeie drukke beat bij ik kan m alleen niet direct plaatsen dus moet via linkie zijn beelden uit zn eerste film "XXXL" dus al goed wat jaren geleden http://www.dailymotion.com/video/x38...-ruhl_creation ik krijg er toch wel zin van om te gaan trainen. de music zal wel niet bij iedereen in de smaak valle (die halve reps doet ie gewoon af en toe, waarom weet ik niet)
__________________ Building more Strength more Mass Laatst aangepast door Predatorz : 5 May 2008 om 21:44. |
| | |
| | #2 |
| Competitive Bodybuilder | Ik vind het maar een engerd.
__________________ Mkay |
| | |
| | #3 |
| Cool Novice | waarom ? omdat het een BEEST is ?
__________________ ‘’Cars are designed to get from point A to point B.My car is designed to do it in 10 seconds or less’’-William Chin |
| | |
| | #4 |
| Cool Novice | hij is idd echt een Massa Monster
__________________ 19 Jaar - 1,89m - 76 Kg - 10% LOGJE!!! http://forum.dutchbodybuilding.com/f...naldje-158133/ |
| | |
| | #5 |
| Competitive Bodybuilder | leuke benen, domme kleren
__________________ STRIAE....YOU CALL THAT STRIAE....THIS IS STRIAE ________________ Start cut 101.2kg@18% 1.85m na 5weken 98.2kg @ 14.1% Doel: 90kg 10% ??? we'll see, i think we are going to end better :D <<<<ECTO TRAPPED IN A FAT MAN'S BODY>>>> |
| | |
| | #6 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2006 Locatie: I from holland! where the fuck you from? Geslacht: M
Karma Power: 20 | ik vind die dumbbell row echt sucks
__________________ De eventuele anabole werking en de bijwerkingen van prohormonen zijn meestal nooit onderzocht. Alleen wetenschappelijk onderzoek kan hierover uitsluitsel geven. Producenten voeren dit onderzoek meestal niet uit en zetten het prohormoon gewoon in de markt. De gebruiker is het proefkonijn. Of het haasje. cutten: hoe begin ik? http://forum.dutchbodybuilding.com/f...-begin-112937/ |
| | |
| | #7 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jul 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 1 | BEEST!!! (ik heb dit filmpje ook eens gepost). |
| | |
| | #8 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2005 Locatie: rotterdam Leeftijd: 19 Geslacht: M
Karma Power: 7 | kick ik zag laatst een flimpje ging hij boodschappen doen, je zag iedereen kijken hahah |
| | |
| | #9 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Voor de Markus liefhebbers heb ik nog een gesigneerde halterriem van hem liggen.....kijk ff in het desbetreffende topic dat ik hem aangemaakt Markus is altijd wel gaaf om aan het werk te zien...brute massa
__________________ Creator of Panatta's Longest Work out Ever Officieel NBBF/IFBB Wereldrecordhouder ROBBERT'S TRIPPLE is o.a. te zien op www.robberts-tripple.nl en www.xxlnutrition.nl (link sectie) . |
| | |
| | #10 | |
| BK junkie Geregistreerd: Mar 2005 Locatie: Behind you waiting to steal your protein! Leeftijd: 30 Geslacht: M
Karma Power: 36 | Citaat:
| |
| | |
| | #11 |
| Cool Novice | Een echt beets, maar als je je T-shirt zo draagt, draag er dan geen he |
| | |
| | #12 | |
| Dutch Bodybuilder | Citaat:
hij zegt zelf altijd dat ie t klote vind om tank-tops te drage
__________________ Building more Strength more Mass | |
| | |
| | #13 |
| Cool Novice | |
| | |
| | #14 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Dec 2006 Locatie: Muscle mountain Leeftijd: 29 Geslacht: M
Karma Power: 6 | Mijn voorbeeld.... MASS babyyyyyyyyyyyy!!
__________________ 1,80 meter 96 kilo 14% BF ---------------------------------------------- Ow my god, this man has muscles in places most people don't even have places... ---------------------------------------------- Kijk ook ff naar mijn logje: Showtime ---------------------------------------------- Smart Office SOLutions Uw partner in software op maat en kantoorautomatisering. |
| | |
| | #15 | |
| Cool Novice | Citaat:
haha check die vrouw gechokeerd kijken bij de kassa
__________________ you are not here to win friends. you are not here to look pretty. you are not here to stare at some chick's ass. you know why you're here. And if you don't, then get the hell out because you're just taking up space. this is heavy duty, can you handle it? | |
| | |
| | #16 |
| Ripped Bodybuilder | Damn, ben normaal geen liefhebber van Ruhl maar hij ziet er toch nice uit! |
| | |
| | #17 |
| AddictedToTheGym Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: Antwerpen Geslacht: M
Karma Power: 5 | Hij is .. ENORM ! Op FIBO was hij insane groot
__________________ Preparing for competitions in 2010 "Preparing to win juniors" Join "The DBB Big Ass Lover Club" |
| | |
| | #18 | |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2006 Locatie: I from holland! where the fuck you from? Geslacht: M
Karma Power: 20 | Citaat:
maar tis voor pure reclame!
__________________ De eventuele anabole werking en de bijwerkingen van prohormonen zijn meestal nooit onderzocht. Alleen wetenschappelijk onderzoek kan hierover uitsluitsel geven. Producenten voeren dit onderzoek meestal niet uit en zetten het prohormoon gewoon in de markt. De gebruiker is het proefkonijn. Of het haasje. cutten: hoe begin ik? http://forum.dutchbodybuilding.com/f...-begin-112937/ | |
| | |
| | #19 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2005 Locatie: Giethoorn Leeftijd: 24 Geslacht: M
Karma Power: 8 | echt een buffel gewoon. die schouder tijdens die preacher curl
__________________ I think he said Planes...as in plural... Big Ass Lover |
| | |
| | #20 | |
| Dutch Bodybuilder | Citaat:
__________________ Building more Strength more Mass | |
| | |