| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
» Andere Super Aanbieding: 2300 gram Whey + 500 gram Creatine voor € 57,95
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #121 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Nov 2007 Locatie: Holland Leeftijd: 26 Geslacht: M
Karma Power: 2 | Zag er wederom (als gewoonlijk) perfect uit. Lijkt me als bb'ster ook een fantastische ervaring om naast iemand als Charles Glass te staan en er mee te trainen! Wil je me misschien even uitleggen, wat hij precies bedoelde bij de biceps (preacher) curl met de positionering van de polsen. Ik snapte niet helemaal hoe je hem nu het beste moet houden, om de onderarm te ontzien. Moet je pols/hand meer naar boven wijzen of naar de grond? Alvast bedankt and keep up the great work! |
| | |
| | #122 | |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 28 Geslacht: M
Karma Power: 14 | Citaat:
__________________ Momenteel in de bulk!!!!! Test/Bold/Oxy/Dianabol Stats: 187cm 118 kilo 8% BF | |
| | |
| | #123 |
| Banned Geregistreerd: Feb 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 0 | echter is die kont kwa proporties om wedstrijden te pakken wel te groot.... |
| | |
| | #124 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Oct 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 28 Geslacht: M
Karma Power: 36 | |
| | |
| | #125 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: May 2003 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 5 | Goede abs!! Ziet er strak en toch zeer vrouwelijk uit ... houden zo!! Ik heb geen idee waar ze allemaal op letten bij een wedstrijd, maar eigenlijk zouden ze ook het vrouwelijke element moeten meenemen in de beoordeling.
__________________ Havermout rulezzz Zo gewonnen = Zo geronnen It's simple, if it jiggles, it's fat. Arnold Schwarzenegger |
| | |
| | #126 |
| Banned Geregistreerd: Feb 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 0 | in de klasses waarin mascha meedoet doen ze dat ook rexmundi, echter is ze dan vervolgens gewoon niet goed genoeg om te winnen... |
| | |
| | #127 |
| Massive Warrior Geregistreerd: May 2006 Locatie: België Leeftijd: 29 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Ik heb haar overlaatst ontmoet, superrelaxe meid met zeker veel potentie
__________________ Proud member of the DBB Traps Squad - Traps tot aan je oren!! don't dream your life live your dream sanca's pictures sanca's pictures 2 sanca's pictures 3 sanca's pictures 4 het leven is hard, daarom moet je KEIHARD zijn origineel gepost door KukiShu : I don't lift weights because that's the only thing I can do. I lift weights because it's the only thing I like to do! |
| | |
| | #128 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jan 2007 Locatie: Misteryland Geslacht: M
Karma Power: 0 | Prachtfiguur! U zou ik wel eens voor mijn lens willen hebben! Voor de andersdenkenden hier, ben ook fotograaf, lol Groeten! |
| | |