Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Andere Populaire Topics > IFBB Pro Bodybuilding

Sportfood.nl: Kre-Alkalyn & Nytric Pomp Stack

• Tot wel 10% krachttoename al bij de eerste inname
  • Sneller herstel tussen de setjes en na de training
  • Heftigere pomp tijdens en na de training
  • Versnelt spiergroei

» Andere Super Aanbieding: 2300 gram Whey + 500 gram Creatine voor € 57,95

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 25 October 2006, 14:14   #61
Prof Bodybuilder
Prof Bodybuilder

Mascha's Avatar

Geslacht: V
Karma Power: 5 Mascha heeft veel om trots over te zijnMascha heeft veel om trots over te zijnMascha heeft veel om trots over te zijnMascha heeft veel om trots over te zijnMascha heeft veel om trots over te zijnMascha heeft veel om trots over te zijnMascha heeft veel om trots over te zijnMascha heeft veel om trots over te zijnMascha heeft veel om trots over te zijnMascha heeft veel om trots over te zijnMascha heeft veel om trots over te zijn
hahaha dankje voor het compliment, gewoon volhouden...ben al meer dan de helft van mijn leven aan het trainen en dieeten dus....

Sponsored by Performance Nutrition. The best sport nutrition for the serious Athlete.
Mascha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 October 2006, 14:15   #62
Monstrous Giant

Jonko's Avatar

Leeftijd: 22
Geslacht: M
Blog Berichten: 3
Karma Power: 60
Jonko is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikenJonko is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikenJonko is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikenJonko is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereiken
Karma CrownKarma Crown
Bekijk Galerij (10 foto's)
Super Mascha, super!

mooi fysiek

[die foto ga ik uitprinten en boven mn bed hangen!]

[jk ofc ]
Jonko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 October 2006, 14:16   #63
Advanced Bodybuilder
Elite Member

confiance's Avatar

Karma Power: 9 confiance zal spoedig herboren wordenconfiance zal spoedig herboren wordenconfiance zal spoedig herboren wordenconfiance zal spoedig herboren wordenconfiance zal spoedig herboren wordenconfiance zal spoedig herboren wordenconfiance zal spoedig herboren wordenconfiance zal spoedig herboren wordenconfiance zal spoedig herboren wordenconfiance zal spoedig herboren wordenconfiance zal spoedig herboren wordenconfiance zal spoedig herboren wordenconfiance zal spoedig herboren wordenconfiance zal spoedig herboren wordenconfiance zal spoedig herboren wordenconfiance zal spoedig herboren wordenconfiance zal spoedig herboren wordenconfiance zal spoedig herboren wordenconfiance zal spoedig herboren wordenconfiance zal spoedig herboren worden
Gewoonweg een prachtige foto, je staat er superstrak bij. Respect meid!

Stats:
Lengte : 1.91 m.
Gewicht :106 kg
BF : 11 %
confiance is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 October 2006, 14:18   #64
Competitive Bodybuilder
Powerlifter

snakeman's Avatar

Leeftijd: 21
Karma Power: 19
snakeman is herboren in de God realmsnakeman is herboren in de God realmsnakeman is herboren in de God realmsnakeman is herboren in de God realmsnakeman is herboren in de God realmsnakeman is herboren in de God realmsnakeman is herboren in de God realm
Bekijk Galerij (4 foto's)
Echt schitterend! Gruwelijk mooie fysiek...vasthouden...
snakeman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 November 2006, 11:55   #65
Freaky Bodybuilder
Elite Member

Emile's Avatar

Leeftijd: 33
Karma Power: 31
Emile is DBB's Karma KingEmile is DBB's Karma KingEmile is DBB's Karma KingEmile is DBB's Karma KingEmile is DBB's Karma KingEmile is DBB's Karma KingEmile is DBB's Karma KingEmile is DBB's Karma KingEmile is DBB's Karma KingEmile is DBB's Karma King
Bekijk Galerij (2 foto's)
Waanzinnig mooie foto's.

Ik train bij tony op de kaap hierzo bij die gozert. ja toch.. nie dan.. ech wel..

Events..
- Flexkamp 2007 - Mr Olympia fff geen geld
- Slowakije.. mini break.. do t'm ma.. doel stappen enzo
- Oud en nieuw slowakije.. met jonko
Emile is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 November 2006, 12:04   #66
Advanced Bodybuilder

REUS's Avatar

Leeftijd: 29
Karma Power: 5 REUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Bekijk Galerij (16 foto's)
Hoe is je wedstrijd verlopen afgelopen zaterdag? Groeten.
Oud 5 November 2006, 12:38   #67
Prof Bodybuilder
Prof Bodybuilder

Mascha's Avatar

Karma Power: 5 Mascha heeft veel om trots over te zijnMascha heeft veel om trots over te zijnMascha heeft veel om trots over te zijnMascha heeft veel om trots over te zijnMascha heeft veel om trots over te zijnMascha heeft veel om trots over te zijnMascha heeft veel om trots over te zijnMascha heeft veel om trots over te zijnMascha heeft veel om trots over te zijnMascha heeft veel om trots over te zijnMascha heeft veel om trots over te zijn
Ik de wedstrijd van gisteren niet gedaan.
Ik heb mijn wedstrijdvoorbereiding 2 wkn geleden gestaakt. Dit komt oa omdat mijn pa ziek is en door nog een aantal prive omstandigheden die ik eerst even moet oplossen.
Ik heb inmiddels wel met mijn begeleider in Amerika gesproken en ik ga een week voor de Arnold Classic naar hem toe om dingen door te praten.
Ik wil 2 wedstrijden doen aan het eind van Mei. Weken voor die wedstrijd ga ik naar Chalres Glass in LA en zal dan al die tijd onder zijn hoede zijn.

Sponsored by Performance Nutrition. The best sport nutrition for the serious Athlete.
Oud 6 November 2006, 12:17   #68
A.K.A. M a r c e l
Elite Member

SHUTTERSPEED's Avatar

SHUTTERSPEED is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereiktSHUTTERSPEED is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereiktSHUTTERSPEED is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereiktSHUTTERSPEED is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereiktSHUTTERSPEED is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereiktSHUTTERSPEED is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereikt
Karma CrownKarma CrownKarma Crown

damn zeg echt gruwelijk lekker eh mooi
SHUTTERSPEED is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 November 2006, 12:21   #69
Freaky Bodybuilder

Ghostrider's Avatar

Leeftijd: 28
Karma Power: 36
Ghostrider is DBB's Karma KingGhostrider is DBB's Karma KingGhostrider is DBB's Karma KingGhostrider is DBB's Karma KingGhostrider is DBB's Karma KingGhostrider is DBB's Karma KingGhostrider is DBB's Karma KingGhostrider is DBB's Karma KingGhostrider is DBB's Karma KingGhostrider is DBB's Karma KingGhostrider is DBB's Karma KingGhostrider is DBB's Karma KingGhostrider is DBB's Karma King
Citaat:
Origineel gepost door Mascha Bekijk Post
Ik de wedstrijd van gisteren niet gedaan.
Ik heb mijn wedstrijdvoorbereiding 2 wkn geleden gestaakt. Dit komt oa omdat mijn pa ziek is en door nog een aantal prive omstandigheden die ik eerst even moet oplossen.
Ik heb inmiddels wel met mijn begeleider in Amerika gesproken en ik ga een week voor de Arnold Classic naar hem toe om dingen door te praten.
Ik wil 2 wedstrijden doen aan het eind van Mei. Weken voor die wedstrijd ga ik naar Chalres Glass in LA en zal dan al die tijd onder zijn hoede zijn.
Succes en sterkte Mascha.
Waarom horen we zo weinig van Charles Glass imo 1 van de betere op het gebied van training?
Ghostrider is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 November 2006, 13:13   #70
Prof Bodybuilder
Prof Bodybuilder

Mascha's Avatar

Ik weet niet waarom er zo weinig over Charles geschreven wordt, in Amerika is zijn bijnaam The Godfather of Fitness, en dat is hij echt.
Toen ik voor de dutch gp met hem werkte wilde hij heel graag naar NL komen, ik heb toen nog geprobeerd om voor hem pt of lezingen te regelen, maar helaas lukte dat niet.
Ik haal hem zeker `n keer naar NL en dan gaat hij ook die seminars en trainingen geven.

Oud 7 November 2006, 13:17   #71
Freaky Bodybuilder

Ghostrider's Avatar

Leeftijd: 28
Karma Power: 36
Ghostrider is DBB's Karma KingGhostrider is DBB's Karma KingGhostrider is DBB's Karma KingGhostrider is DBB's Karma KingGhostrider is DBB's Karma KingGhostrider is DBB's Karma KingGhostrider is DBB's Karma KingGhostrider is DBB's Karma KingGhostrider is DBB's Karma KingGhostrider is DBB's Karma KingGhostrider is DBB's Karma KingGhostrider is DBB's Karma KingGhostrider is DBB's Karma King
Citaat:
Ik weet niet waarom er zo weinig over Charles geschreven wordt, in Amerika is zijn bijnaam The Godfather of Fitness, en dat is hij echt.
Toen ik voor de dutch gp met hem werkte wilde hij heel graag naar NL komen, ik heb toen nog geprobeerd om voor hem pt of lezingen te regelen, maar helaas lukte dat niet.
Ik haal hem zeker `n keer naar NL en dan gaat hij ook die seminars en trainingen geven.
Interessant ik heb hem een paar keer bezig gezien op wat dvd's ( Flex Wheeler en Dennis James ) en ik meende dat Charles ook zelf wat dvd's zou uitbrengen in de stijl van Milos Sarcev.
Ghostrider is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 November 2006, 13:22   #72
Freaky Bodybuilder

mass_builder's Avatar

Leeftijd: 19
Karma Power: 16
mass_builder is herboren in de Halfgod realmmass_builder is herboren in de Halfgod realmmass_builder is herboren in de Halfgod realmmass_builder is herboren in de Halfgod realm
Stuur een bericht via MSN naar mass_builder
Bekijk Galerij (3 foto's)
superieur, Mascha, echt superieur. Zit je trouwens weer in de jury bij de ybf?
mass_builder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 November 2006, 13:23   #73
Prof Bodybuilder
Prof Bodybuilder

Mascha's Avatar

Volgens mij heeft hij dt ook gedaan. Hij werk in ieder geval regelmatig voor fittv, daar heb ik ook smane met hem opnames voor gemaakt, was erg leuk om te doen, dit zal binnen kort worden uitgezonden

Oud 7 November 2006, 13:25   #74
Prof Bodybuilder
Prof Bodybuilder

Mascha's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door mass_builder Bekijk Post
superieur, Mascha, echt superieur. Zit je trouwens weer in de jury bij de ybf?
Nee ik zal niet in de jury zitten, daar zit ik al een tijdje niet meer in. Sinds dat ik Prof ben mag ik dat niet meer. Mag dat alleen nog bij de ifbb. Helaas
Maar ik zal er wel zijn met mijn team

Oud 7 November 2006, 13:26   #75
Freaky Bodybuilder

mass_builder's Avatar

mass_builder is herboren in de Halfgod realmmass_builder is herboren in de Halfgod realmmass_builder is herboren in de Halfgod realmmass_builder is herboren in de Halfgod realm
Citaat:
Nee ik zal niet in de jury zitten, daar zit ik al een tijdje niet meer in. Sinds dat ik Prof ben mag ik dat niet meer. Mag dat alleen nog bij de ifbb. Helaas
Maar ik zal er wel zijn met mijn team
oke cool!
Oud 7 November 2006, 14:09   #76
Ryu
Moderator
Moderator

Ryu's Avatar

Leeftijd: 22
Ryu is herboren als heerser van het SamsaraRyu is herboren als heerser van het SamsaraRyu is herboren als heerser van het Samsara
Karma Crown
Bekijk Galerij (2 foto's)
hehe niks voor niks die bos rozen gestuurd naar mascha, he massbuilder
Oud 7 November 2006, 15:33   #77
Freaky Bodybuilder

mass_builder's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Ryu Bekijk Post
hehe niks voor niks die bos rozen gestuurd naar mascha, he massbuilder
juist
Oud 8 November 2006, 11:11   #78
Prof Bodybuilder
Prof Bodybuilder

Mascha's Avatar

Ik ben zo blij, ik heb een nieuwe sponsor. Performance gaat mij het komende jaar ondersteunen om mijn doel in de sport te bereiken.
Aangezien dat mijn vorige sponsor mij keihard een maand voor mijn wedstrijd liet vallen, omdat ze geen fitness atleten meer willen sponsoren ( hoe verloochen je je afkomst) stond Performance meteen met raad en daad voor me klaar.
Ik ben ze mega dankbaar dat ik hun team mag aanvullen.

Oud 8 November 2006, 11:17   #79
Monstrous Giant

Santino88's Avatar

Karma Power: 23 Santino88 heeft Karma uitgeschakeld
mooi
Santino88 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 November 2006, 11:30   #80
Competitive Bodybuilder

Aimee's Avatar

Leeftijd: 25
Karma Power: 15
Aimee is herboren in de Halfgod realmAimee is herboren in de Halfgod realmAimee is herboren in de Halfgod realmAimee is herboren in de Halfgod realmAimee is herboren in de Halfgod realm
Bekijk Galerij (25 foto's)
Hey Mas,

Gefeliciteerd met je nieuwe sponsor en veel succes met de voorbereidingen voor volgend jaar. We zijn nu een beetje collega's want ook ik val tegenwoordig onder de vlag van Performance!

Sterkte met je pa en waarschijnlijk zie ik je aankomend weekend nog wel!

Groetjes,

Aimee

"Ad Ultimum Animo Contendere"
Aimee is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmark topic

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Post Regels