| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
» Andere Super Aanbieding: 2300 gram Whey + 500 gram Creatine voor € 57,95
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #61 |
| Prof Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2004 Locatie: Nederland Geslacht: V
Karma Power: 5 | hahaha dankje voor het compliment, gewoon volhouden...ben al meer dan de helft van mijn leven aan het trainen en dieeten dus....
__________________ www.maschatieken.com www.forfunsport.nl Sponsored by Performance Nutrition. The best sport nutrition for the serious Athlete. |
| | |
| | #62 |
| Monstrous Giant Geregistreerd: May 2006 Locatie: op mn witte knol, kelly te zoeken Leeftijd: 22 Geslacht: M
Blog Berichten: 3 Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Super Mascha, super! mooi fysiek [die foto ga ik uitprinten en boven mn bed hangen!] [jk ofc
__________________ ||op naar de 9000 replies|| Wat als.....Topic|| ||Alles over Kettlebells|| ||Jonko's rug-movie|| ||Jonko's miniwheels-movie|| ||Jonko's|| Road to Redemption || ||Jonko's miniARMS movie|| NEW || *Eigendom van bikerbabe©®* |
| | |
| | #63 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Dec 2003 Locatie: Amsterdam Geslacht: M
Karma Power: 9 | Gewoonweg een prachtige foto, je staat er superstrak bij. Respect meid!
__________________ A man is not finished when he fails, a man is finished when he is defeated. Stats: Lengte : 1.91 m. Gewicht :106 kg BF : 11 % |
| | |
| | #64 |
| Competitive Bodybuilder | Echt schitterend! Gruwelijk mooie fysiek...vasthouden... |
| | |
| | #65 |
| Freaky Bodybuilder | Waanzinnig mooie foto's.
__________________ Emile ..BORN TO WOK..DE DBBWOKOLOOG met PASSIE.. see you @wok 2007 Ik train bij tony op de kaap hierzo bij die gozert. ja toch.. nie dan.. ech wel.. Events.. - Flexkamp 2007 - Mr Olympia fff geen geld - Slowakije.. mini break.. do t'm ma.. doel stappen enzo - Oud en nieuw slowakije.. met jonko |
| | |
| | #66 |
| Advanced Bodybuilder | Hoe is je wedstrijd verlopen afgelopen zaterdag? Groeten.
__________________ MASS CONSTRUCTION YEAR;) |
| | |
| | #67 |
Karma Power: 5 | Ik de wedstrijd van gisteren niet gedaan. Ik heb mijn wedstrijdvoorbereiding 2 wkn geleden gestaakt. Dit komt oa omdat mijn pa ziek is en door nog een aantal prive omstandigheden die ik eerst even moet oplossen. Ik heb inmiddels wel met mijn begeleider in Amerika gesproken en ik ga een week voor de Arnold Classic naar hem toe om dingen door te praten. Ik wil 2 wedstrijden doen aan het eind van Mei. Weken voor die wedstrijd ga ik naar Chalres Glass in LA en zal dan al die tijd onder zijn hoede zijn.
__________________ www.maschatieken.com www.forfunsport.nl Sponsored by Performance Nutrition. The best sport nutrition for the serious Athlete. |
| | |
| | #68 |
| A.K.A. M a r c e l Geregistreerd: Jun 2005 Locatie: ♥♥-NL-♥♥ Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | damn zeg echt gruwelijk lekker eh mooi
__________________ Sticky: Trainingsmethodes Plan voor Gewichtstoename + krachtvoeding! TVDW: Benen trainen! Sticky: tienerbodybuilding |
| | |
| | #69 | |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Oct 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 28 Geslacht: M
Karma Power: 36 | Citaat:
Waarom horen we zo weinig van Charles Glass imo 1 van de betere op het gebied van training? | |
| | |
| | #70 |
Karma Power: 5 | Ik weet niet waarom er zo weinig over Charles geschreven wordt, in Amerika is zijn bijnaam The Godfather of Fitness, en dat is hij echt. Toen ik voor de dutch gp met hem werkte wilde hij heel graag naar NL komen, ik heb toen nog geprobeerd om voor hem pt of lezingen te regelen, maar helaas lukte dat niet. Ik haal hem zeker `n keer naar NL en dan gaat hij ook die seminars en trainingen geven.
| | |
| | #71 | |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Oct 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 28 Geslacht: M
Karma Power: 36 | Citaat:
| |
| | |
| | #72 |
| Freaky Bodybuilder | superieur, Mascha, echt superieur. Zit je trouwens weer in de jury bij de ybf? |
| | |
| | #73 |
Karma Power: 5 | Volgens mij heeft hij dt ook gedaan. Hij werk in ieder geval regelmatig voor fittv, daar heb ik ook smane met hem opnames voor gemaakt, was erg leuk om te doen, dit zal binnen kort worden uitgezonden
| | |
| | #74 | |
Karma Power: 5 | Citaat:
Maar ik zal er wel zijn met mijn team
__________________ www.maschatieken.com www.forfunsport.nl Sponsored by Performance Nutrition. The best sport nutrition for the serious Athlete. | |
| | |
| | #75 |
| Freaky Bodybuilder | oke cool! |
| | |
| | #76 |
| Moderator | hehe niks voor niks die bos rozen gestuurd naar mascha, he massbuilder
__________________ Ryu once had a fight with 300 Spartans and won. |
| | |
| | #77 | |
| Freaky Bodybuilder | Citaat:
| |
| | |
| | #78 |
Karma Power: 5 | Ik ben zo blij, ik heb een nieuwe sponsor. Performance gaat mij het komende jaar ondersteunen om mijn doel in de sport te bereiken. Aangezien dat mijn vorige sponsor mij keihard een maand voor mijn wedstrijd liet vallen, omdat ze geen fitness atleten meer willen sponsoren ( hoe verloochen je je afkomst) stond Performance meteen met raad en daad voor me klaar. Ik ben ze mega dankbaar dat ik hun team mag aanvullen.
| | |
| | #79 |
| Monstrous Giant Geregistreerd: Jul 2005 Locatie: Westsaiiide Geslacht: M
Karma Power: 23 | mooi |
| | |
| | #80 |
| Competitive Bodybuilder | Hey Mas, Gefeliciteerd met je nieuwe sponsor en veel succes met de voorbereidingen voor volgend jaar. We zijn nu een beetje collega's want ook ik val tegenwoordig onder de vlag van Performance! Sterkte met je pa en waarschijnlijk zie ik je aankomend weekend nog wel! Groetjes, Aimee |
| | |