MuscleMeat

Mamdouh Elssbiay updates topic

Bezoekers in dit topic

Haha Ramy zn doseringen vallen niet mee. Denk dat ie zich af en toe door een rijke oliesjeik in zn aars laat pompen voor wat top quality gear. (zou ik ook wel doen<3)
 
Hahaha vast :roflol:
Hadden ze ook getallen? :D

Haha Ramy zn doseringen vallen niet mee. Denk dat ie zich af en toe door een rijke oliesjeik in zn aars laat pompen voor wat top quality gear. (zou ik ook wel doen<3)

Yeaaahhhhhh..... Right!

haha weet ook niet wat zn bronnen zijn, hij komt altijd redelijk geïnformeerd over; hoe dan ook, ramy is flink myostatine deficient volgens mij haha. Ben echt benieuwd hoe hij zich ontwikkelt de komende jaren
 
Denk maar niet dat alle profs aan 500-1000 test zitten met wat tren en 10 iu hgh.
 
Ik vraag het me af. Je ziet nu ook een beetje die Boston Lloyd vs. Lee Priest vete. Priest beweert ook altijd op lage dosissen gezeten te hebben. Die Lloyd spuit zich helemaal plat. Kijk naar hoe die mannen er uit zien.

Ik geloof best dat Ramy voorheen relatief laag in zijn dosis zat. Nu met zijn nieuwe trainer hebben ze de dosis misschien opgeschroeft. Ik denk wel serieus dat er heel wat meer bij komt kijken dan dosering alleen.

Anyhow, Ramy is een freak en ik ben zeer benieuwd naar hoe hij zich gaat ontwikkelen.
 
Ik vraag het me af. Je ziet nu ook een beetje die Boston Lloyd vs. Lee Priest vete. Priest beweert ook altijd op lage dosissen gezeten te hebben. Die Lloyd spuit zich helemaal plat. Kijk naar hoe die mannen er uit zien.

Ik geloof best dat Ramy voorheen relatief laag in zijn dosis zat. Nu met zijn nieuwe trainer hebben ze de dosis misschien opgeschroeft. Ik denk wel serieus dat er heel wat meer bij komt kijken dan dosering alleen.

Anyhow, Ramy is een freak en ik ben zeer benieuwd naar hoe hij zich gaat ontwikkelen.

Lee priest is de grootste leugenaar van de Bodybuild wereld bro...
Claimed nu off te zijn en nog steeds high testo te hebben:roflol:

Die man is zo full of shit, it aint even funny.
 
AC Europe

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

4rVUZCu.jpg


z6i79B3.jpg


zsbjgdz.jpg


saiUigN.jpg


oE2GZoo.jpg
 
Hij moet 10 kilo lichter komen met betere conditionering.

Dan is hij nog steeds massa monster.

En top 3 kandidaat Olympia

Focust teveel op massa
 
Hij moet 10 kilo lichter komen met betere conditionering.

Dan is hij nog steeds massa monster.

En top 3 kandidaat Olympia

Focust teveel op massa

Agree. Als hij daar aan werkt stoot hij volgend jaar Phil van de troon.
 
Ik vraag het me af. Je ziet nu ook een beetje die Boston Lloyd vs. Lee Priest vete. Priest beweert ook altijd op lage dosissen gezeten te hebben. Die Lloyd spuit zich helemaal plat. Kijk naar hoe die mannen er uit zien.

Ik geloof best dat Ramy voorheen relatief laag in zijn dosis zat. Nu met zijn nieuwe trainer hebben ze de dosis misschien opgeschroeft. Ik denk wel serieus dat er heel wat meer bij komt kijken dan dosering alleen.

Anyhow, Ramy is een freak en ik ben zeer benieuwd naar hoe hij zich gaat ontwikkelen.
Geloof jij dat echt dat zo'n kerel op relatief lage dosissen zit/zat? Bij die kerels ben ik ervan overtuigd dat er gigantische hoeveelheden ingaan waarop ze dan inderdaad ook bijzonder goed reageren. Voeding en training zijn van ondergeschikt belang.
 
Geloof jij dat echt dat zo'n kerel op relatief lage dosissen zit/zat? Bij die kerels ben ik ervan overtuigd dat er gigantische hoeveelheden ingaan waarop ze dan inderdaad ook bijzonder goed reageren. Voeding en training zijn van ondergeschikt belang.

Niets is van ondergeschikt belang. Als je bij de top hoort moet er een perfecte balans zijn tussen alle factoren.
 
Backstage studio Photos from EVLs Prague Pro

l5l9tgs.jpg


82eZBGC.jpg


nvs1EL7.jpg


E5V7Dyc.jpg


nAxamQP.jpg


Rn4G3qo.jpg


DK5WKrS.jpg
 
Belachelijk zieke hoeveelheid massa.
 
Pyramid of The Empire State
Kai Greene & Big Ramy Collide in an Epic Workout Training Video.

 
Ramy verstaat geen kloot van wat hij zegt :roflol:
 
Is toch te lachwekkend voor woorden dit?
 
Back
Naar boven