| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
» Andere Super Aanbieding: 2300 gram Whey + 500 gram Creatine voor € 57,95
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #41 |
| Cool Novice | Gatver wat een homo. Zijn hele carriere gaat zo naar de klote. Tja hij neemt zelf zijn beslissingen he. |
| | |
| | #42 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Nov 2003 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: M
Karma Power: 25 | ik kan mij haast niet voorstellen dat dit een nieuw filmpje is. Hij heeft net een nieuw contract bij MD getekend. Bovendien oogt hij hier 'kleiner' dan normaal. Ik kan mij voorstellen dat hij dit soort dingen heeft gedaan om toch geld te verdienen toen hij nog niet zo in de belangstelling stond. Nu dat zijn carriere in de lift zit en veel guest optredens doet en prijzen wint lijkt het me onwaarschijnlijk dat hij hiermee is doorgegaan.
__________________ "If you're not making progress, overtrain until you're depressed, then take five days off. Then you'll grow." 11 maart 2008 start nieuwe DC-cycle check http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post2674287 |
| | |
| | #43 |
| Ripped Bodybuilder | Precies, dacht ik ook al aan.
__________________ Who needs abs, when you've got traps? What doesn't kill you, makes you stronger. |
| | |
| | #44 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Dec 2006 Locatie: Muscle mountain Leeftijd: 29 Geslacht: M
Karma Power: 6 | What The Fuck!!!!!
__________________ 1,80 meter 96 kilo 14% BF ---------------------------------------------- Ow my god, this man has muscles in places most people don't even have places... ---------------------------------------------- Kijk ook ff naar mijn logje: Showtime ---------------------------------------------- Smart Office SOLutions Uw partner in software op maat en kantoorautomatisering. |
| | |
| | #45 |
| Advanced Bodybuilder | Damn, straks veranderd dit weer het beeld van bb! En worden we aangezien voor gays |
| | |
| | #46 |
| Huge Freak Geregistreerd: Oct 2006 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 22 Geslacht: M
Karma Power: 34 | Haha @ veranderd..
__________________ Everytime you do partial squats, Jesus kills a kitten. Don't be a pussy, save the kittens. Squat deep. There are no shortcuts. The fact that a shortcut is important to you means that you are a pussy. Let me be clear here: if you'd rather take steroids than do your squats heavy and drink enough milk, then you are a Fucking Pussy. I have no time or patience for Fucking Pussies. Please tell everyone you know that I said this. - Mark Rippetoe |
| | |
| | #47 | |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2006 Locatie: Ghetto Geslacht: M
Karma Power: 7 | Citaat:
__________________ My mom said I could become anyting. So I became an asshole. | |
| | |
| | #48 |
| Cool Novice Geregistreerd: Apr 2006 Locatie: Atlantis Geslacht: M
Karma Power: 3 | Ik snap die verontwaardigde berichten hier niet. Niets nieuws onder de zon. Al van oudsher verdienen bodybuilders geld in de sex industrie. Arnold liet zich ook al sponsoren door rijke homo's. Ook van hem zijn er erotische foto's genomen. Door internet is dit ook voor het mainstream publiek toegankelijk geworden, dat is wat er veranderd is. Bij een gemiddelde pro wedstrijd dan zijn er meerdere atleten die op een bepaalt moment in hun leven met seksueel getinte aktiviteiten een centje bijverdienden. Bij de vrouwen geldt dit voor meer dan 50% van de deelneemsters.
__________________ I presume ? |
| | |
| | #49 | |
| Freaky Bodybuilder | Citaat:
__________________ Being strongest pound-for-pound just means you can kick ass in kindergarten. 1RM: Squat: 230kg // Bench: 130kg // Deadlift: 280kg // Totaal: 640kg mijn log // mijn foto's // Ironville blog | |
| | |
| | #50 |
| Cool Novice | gaylord..
__________________ 19 Jaar - 1,89m - 76 Kg - 10% LOGJE!!! http://forum.dutchbodybuilding.com/f...naldje-158133/ |
| | |
| | #51 |
| Freaky Bodybuilder |
__________________ Please correct me if I am wrong ---- Ik wil m'n gewrichten alleen verneuken op zware lifts en niet op hardlopen ofzo.. - Tjok |
| | |
| | #52 | |
| Ripped Bodybuilder | Citaat:
__________________ ...................2007............................nu.....................2008 Deadlift.........250kg 1x....................265kg 1x................300kg 1x Squat...........160kg 5x....................200kg 1x................200kg 5x Benchpress....145kg 5x....................165kg 1x................170kg 1x Pushpress......120kg 1x....................122,5kg 1x.............130kg 1x Side raises.....12kg 10x....................2kg 3x...................12kg 12x | |
| | |
| | #53 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Nov 2003 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: M
Karma Power: 25 | Waarom zou hij? Ik zie het probleem niet. Hij heeft dit gedaan om geld te verdienen. Dat is zijn keuze en ik vind dat je dat moet respecteren ongeacht of je het nu zelf zou doen of niet.
__________________ "If you're not making progress, overtrain until you're depressed, then take five days off. Then you'll grow." 11 maart 2008 start nieuwe DC-cycle check http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post2674287 |
| | |
| | #54 |
| Freaky Bodybuilder | True, iedereen spreekt zijn mening uit bekeken uit zijn eigen perspectief.
__________________ Please correct me if I am wrong ---- Ik wil m'n gewrichten alleen verneuken op zware lifts en niet op hardlopen ofzo.. - Tjok |
| | |
| | #55 |
| VIP ŸžõrЙ Geregistreerd: Jul 2005 Locatie: Miseryland Geslacht: M
Blog Berichten: 3 Karma Power: 60 | Sorry? Hoezo naar de klote? Ik ken een hoop bodybuilders die dit doen hoor....sterker nog, heb wel een site waar Saskia bijvoorbeeld opstaat (en nee, die geef ik niet om dit soort reacties voor te zijn).
__________________ Remember, misery loves company... LOL @ DBB |
| | |
| | #56 |
| Ripped Bodybuilder | Waarschijnlijk was chuck norris aan het filmen en zou ie zijn ass woopen als ie niet deed wat ie zei.
__________________ ...................2007............................nu.....................2008 Deadlift.........250kg 1x....................265kg 1x................300kg 1x Squat...........160kg 5x....................200kg 1x................200kg 5x Benchpress....145kg 5x....................165kg 1x................170kg 1x Pushpress......120kg 1x....................122,5kg 1x.............130kg 1x Side raises.....12kg 10x....................2kg 3x...................12kg 12x |
| | |
| | #57 | |
| Freaky Bodybuilder | Citaat:
__________________ Please correct me if I am wrong ---- Ik wil m'n gewrichten alleen verneuken op zware lifts en niet op hardlopen ofzo.. - Tjok | |
| | |
| | #58 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Dec 2006 Locatie: Muscle mountain Leeftijd: 29 Geslacht: M
Karma Power: 6 | Joehoe Sja.. hij moet ook wat bijklussen he..
__________________ 1,80 meter 96 kilo 14% BF ---------------------------------------------- Ow my god, this man has muscles in places most people don't even have places... ---------------------------------------------- Kijk ook ff naar mijn logje: Showtime ---------------------------------------------- Smart Office SOLutions Uw partner in software op maat en kantoorautomatisering. |
| | |
| | #59 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Dec 2004 Locatie: Vice city Leeftijd: 26 Geslacht: M
Karma Power: 13 | heeft ferm massa zitten op die lul, maar kon nr mijn mening iets droger en vasculairder.....
__________________ 1,80m - 85kg droog SQ: 2x 125kg BP: 1x 97kg DL: 1x 180kg status : Op de lange weg clean bulkend naar de 90kg droog.. .. old VW's don't die,they just get lower .. WestCoast Choppers karma bounces back.. |
| | |
| | #60 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2006 Locatie: Ghetto Geslacht: M
Karma Power: 7 | Misschien is Kai het type man dat de salamiworst verkiest boven de perzik?
__________________ My mom said I could become anyting. So I became an asshole. |
| | |