Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Andere Populaire Topics > IFBB Pro Bodybuilding

Sportfood.nl: Kre-Alkalyn & Nytric Pomp Stack

• Tot wel 10% krachttoename al bij de eerste inname
  • Sneller herstel tussen de setjes en na de training
  • Heftigere pomp tijdens en na de training
  • Versnelt spiergroei

» Andere Super Aanbieding: 2300 gram Whey + 500 gram Creatine voor € 57,95

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 13 April 2006, 21:02   #81
Competitive Bodybuilder

Geslacht: M
Karma Power: 10
willlem is herboren in de Dier realmwilllem is herboren in de Dier realm
Bekijk Galerij (1 foto's)
tuurlijk is je raad welkom

maar als je op strikt dieet zit mag je die pruimen soms niet eten
willlem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 April 2006, 08:24   #82
Moderator
Moderator

Dani's Avatar

Leeftijd: 36
Geslacht: V
Karma Power: 35
Dani is DBB's Karma KingDani is DBB's Karma KingDani is DBB's Karma KingDani is DBB's Karma KingDani is DBB's Karma KingDani is DBB's Karma KingDani is DBB's Karma KingDani is DBB's Karma KingDani is DBB's Karma KingDani is DBB's Karma KingDani is DBB's Karma King
Stuur een bericht via MSN naar Dani
Bekijk Galerij (3 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door willlem
tuurlijk is je raad welkom

maar als je op strikt dieet zit mag je die pruimen soms niet eten
En we scheuren nog even verder de offtopicbocht uit.

Gouden tip: haal in de supermarkt even een zakje gebroken lijnzaad (zonnatura). In een beetje water opwarmen (magnetron), als je wilt druppeltje zoetstof erin en opeten. Het is een slijmerige bende maar dat is ook de bedoeling. Werkt als een tiet. Succes.

Fighting for peace is like fucking for virginity...
Dani is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 April 2006, 08:44   #83
Monstrous Giant

Frenkpie's Avatar

Leeftijd: 23
Karma Power: 39
Frenkpie is DBB's Karma KingFrenkpie is DBB's Karma KingFrenkpie is DBB's Karma KingFrenkpie is DBB's Karma KingFrenkpie is DBB's Karma KingFrenkpie is DBB's Karma KingFrenkpie is DBB's Karma KingFrenkpie is DBB's Karma KingFrenkpie is DBB's Karma KingFrenkpie is DBB's Karma KingFrenkpie is DBB's Karma King
Bekijk Galerij (6 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door willlem
heb je tijdens dat soort diėten soms last v moeilijke stoelgang..?

ik nl wel, heel lastig, ik neem versch lax-middelen/voeding/olie etc maar eenmaal ik Hoog ga in eiwitten is het niet te verhelpen!

..weet jij iets ?

ik had daar tijdens mijn laaste cut periode ook last van. Ik heb toen van die vezel pillen gekocht bij de kruidvat en dat leek wel een beetje te helpen. maar stoelgang gaat gewoon moeizaam wanneer je veel kip / eieren / vis eet en bijna geen vezels uit KHbronnen.
Frenkpie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 April 2006, 18:32   #84
Prof Bodybuilder
Prof Bodybuilder

Chemical's Avatar

Leeftijd: 29
Karma Power: 9 Chemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren worden
Bekijk Galerij (7 foto's)
hahahaha appart onderwerp om eerlijk te zeggen heb ik de stoelgang van een volwassen koe, heb er echt nooit last van ja dat ik vaker effe een chocolade taart bak dan ik graag zou willen dat is af en toe wel lastig als je gezellig op bezoek bent bij iemand :-)

MISTER HOLLAND 2005
3e mister europe 2005
4e mister world 2005

4e mister universe 2006 NABBA
3e mister universe 2006 NAC
MISTER UNIVERSE 2007
Bodybuilding pro 2008

personal training en poseerlessen.
Chemical is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 April 2006, 22:25   #85
Competitive Bodybuilder
Elite Member

ccnp's Avatar

Leeftijd: 38
Karma Power: 14
ccnp is herboren in de Mens realmccnp is herboren in de Mens realmccnp is herboren in de Mens realmccnp is herboren in de Mens realm
Jerry, als ik kijk naar jou dieet hier onder, dan schat ik dat dit dieet hieronder op ongeveer 2100 kcal ervan uitgaan dat het geen hele eieren zijn.

Dit is toch veel te weinig voor iemand boven de 100 kilo..?

8.00 50 gram havermout
8 eieren

11.00 50 gram rijst
75 gram tonijn
8 eieren

13.00 50 gram rijst
75 gram tonijn
6 eieren

16.00 50 gram rijst
75 gram tonijn
8 eieren

18,00 50 gram rijst
250 gram kabeljauw

21.00 8 eieren
1 appel[/quote]

Eindelijk heeft mijn vrouwtje een dubbel D ...

dutchkingkong@hushmail.com
ccnp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 April 2006, 00:09   #86
Advanced Bodybuilder
Elite Member

inVorm's Avatar

Leeftijd: 31
Karma Power: 11
inVorm is herboren in de Mens realminVorm is herboren in de Mens realminVorm is herboren in de Mens realm
Stuur een bericht via MSN naar inVorm
Bekijk Galerij (5 foto's)
Dacht dat jerry rond de 85 kg wedstrijd gewicht zit?
Save me from possesion of muscle, for it is only through your divine intervention that my soul may be saved. Lead me unto the path of the natural beast, where muscle is not, yet pride and self righteousness is prevalent and abound. Oh mighty natural beast, show me thine light. For the Dark Side, for "the Juice" has led me astray, it has led me into the burning depths of muscle and perfection!

Meningen zijn als poepgaatjes, iedereen heeft er een.
inVorm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 April 2006, 12:41   #87
Prof Bodybuilder
Prof Bodybuilder

Chemical's Avatar

Karma Power: 9 Chemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren worden
Bekijk Galerij (7 foto's)
dit is ook een dieet van weer ruim een jaar terug ben inmiddels inderdaad al weer een stuk zwaarder en zal het kcal aantal dan ook wat hoger komen te liggen.

MISTER HOLLAND 2005
3e mister europe 2005
4e mister world 2005

4e mister universe 2006 NABBA
3e mister universe 2006 NAC
MISTER UNIVERSE 2007
Bodybuilding pro 2008

personal training en poseerlessen.
Chemical is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 April 2006, 13:42   #88
Ripped Bodybuilder

Karma Power: 20
Suat is herboren in de God realmSuat is herboren in de God realmSuat is herboren in de God realmSuat is herboren in de God realmSuat is herboren in de God realmSuat is herboren in de God realm
Citaat:
Origineel gepost door ccnp
Jerry, als ik kijk naar jou dieet hier onder, dan schat ik dat dit dieet hieronder op ongeveer 2100 kcal ervan uitgaan dat het geen hele eieren zijn.

Dit is toch veel te weinig voor iemand boven de 100 kilo..?

8.00 50 gram havermout
8 eieren

11.00 50 gram rijst
75 gram tonijn
8 eieren

13.00 50 gram rijst
75 gram tonijn
6 eieren

16.00 50 gram rijst
75 gram tonijn
8 eieren

18,00 50 gram rijst
250 gram kabeljauw

21.00 8 eieren
1 appel
Ik neem aan dat de havermout geconsumeerd wordt icm melk. Deze dieetschema bestaat dan uit een ruim 2900kcal.

Laatst aangepast door Suat : 17 April 2006 om 13:50.
Suat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 April 2006, 19:18   #89
Competitive Bodybuilder
Elite Member

ccnp's Avatar

Leeftijd: 38
Karma Power: 14
ccnp is herboren in de Mens realmccnp is herboren in de Mens realmccnp is herboren in de Mens realmccnp is herboren in de Mens realm
Citaat:
Origineel gepost door Suat

Ik neem aan dat de havermout geconsumeerd wordt icm melk. Deze dieetschema bestaat dan uit een ruim 2900kcal.
ooooohhh, met mijn excelsheet kom ik echt op 2100kcal

Eindelijk heeft mijn vrouwtje een dubbel D ...

dutchkingkong@hushmail.com
ccnp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 May 2006, 11:14   #90
Ripped Bodybuilder

Karma Power: 20
Suat is herboren in de God realmSuat is herboren in de God realmSuat is herboren in de God realmSuat is herboren in de God realmSuat is herboren in de God realmSuat is herboren in de God realm
Jerry, hoe denk jij over cardio in de ochtend op lege maag? Ene zweert erbij en de ander zegt dat het slim is om eerst een eiwitshake/wgshake te nemen.
Suat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2006, 22:57   #91
Banned

Karma Power: 0 50 Dollar heeft veel om trots over te zijn50 Dollar heeft veel om trots over te zijn50 Dollar heeft veel om trots over te zijn50 Dollar heeft veel om trots over te zijn50 Dollar heeft veel om trots over te zijn50 Dollar heeft veel om trots over te zijn50 Dollar heeft veel om trots over te zijn50 Dollar heeft veel om trots over te zijn
Bekijk Galerij (2 foto's)
Zou iig geen wg nemen...dan gaat je lichaam die kh verbranden, en je wilt juist het vet aanspreken. Whey shake kan wel...
50 Dollar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2006, 08:48   #92
Ripped Bodybuilder

SCREWBEAST's Avatar

Karma Power: 15
SCREWBEAST is herboren in de Mens realmSCREWBEAST is herboren in de Mens realmSCREWBEAST is herboren in de Mens realmSCREWBEAST is herboren in de Mens realm
Citaat:
Origineel gepost door Suat
Jerry, hoe denk jij over cardio in de ochtend op lege maag? Ene zweert erbij en de ander zegt dat het slim is om eerst een eiwitshake/wgshake te nemen.
IMO is dit niet altijd nodig...Gezien (in mijn geval dan) de laatste maaltijd kwark is (500gr) dus ik overbrug de nacht goed maar tijdens het bulken zit er wel een shake bij in de ochtend.
Oud 30 May 2006, 22:16   #93
Monstrous Giant

Jonko's Avatar

Leeftijd: 22
Blog Berichten: 3
Karma Power: 60
Jonko is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikenJonko is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikenJonko is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikenJonko is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereiken
Karma CrownKarma Crown
Bekijk Galerij (10 foto's)
Leuke topic, aardig van je om al die vragen te beantwoorden

Ook een vraag van mij: Hoe zit het met de gewichtsklasses? Schommel je niet een beetje tussen 2 gewichtsklasses in nu [zit er veel gewichtsverschil tussen de mensen in de klasse waar je uiteindelijk inzit na je cut]?
En een iets algemenere vraag: In de lagere gewichtsklasses, is het dieet en trainingsschema heel anders als in de hogere gewichtsklasses? [zelfde vet %, en hoe laag ongeveer?]

bedankt vast
Jonko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 July 2006, 21:26   #94
Dutch Bodybuilder

elmo.'s Avatar

Karma Power: 3 elmo. heeft een spectaculair aura over zichelmo. heeft een spectaculair aura over zichelmo. heeft een spectaculair aura over zich
Stuur een bericht via MSN naar elmo.
Jerry, een hele andere vraag.
Wat zijn je kracht stats?

- Benchpress (Halter en dumbbells)
- squat
- Deadlift (als je die doet??) heb namelijk gelezen dat BB's niet altijd liften omdat het een 'blessure-gevoelige' oefening is.

En hoe ziet jou gehele trainschema eruit? Welke dagen en welke groepen etc.
Ben er echt benieuwd na..
Je hoort namelijk nooit wat over de kracht stats van een (prof) BB!

Bookmark topic

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Post Regels