| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
» Andere Super Aanbieding: 2300 gram Whey + 500 gram Creatine voor 57,95
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #81 |
| Competitive Bodybuilder | tuurlijk is je raad welkom maar als je op strikt dieet zit mag je die pruimen soms niet eten |
| | |
| | #82 | |
| Moderator | Citaat:
Gouden tip: haal in de supermarkt even een zakje gebroken lijnzaad (zonnatura). In een beetje water opwarmen (magnetron), als je wilt druppeltje zoetstof erin en opeten. Het is een slijmerige bende maar dat is ook de bedoeling. Werkt als een tiet. Succes.
__________________ Curl Powerrrrr... Fighting for peace is like fucking for virginity... | |
| | |
| | #83 | |
| Monstrous Giant | Citaat:
ik had daar tijdens mijn laaste cut periode ook last van. Ik heb toen van die vezel pillen gekocht bij de kruidvat en dat leek wel een beetje te helpen. maar stoelgang gaat gewoon moeizaam wanneer je veel kip / eieren / vis eet en bijna geen vezels uit KHbronnen. | |
| | |
| | #84 |
| Prof Bodybuilder | hahahaha appart onderwerp om eerlijk te zeggen heb ik de stoelgang van een volwassen koe, heb er echt nooit last van ja dat ik vaker effe een chocolade taart bak dan ik graag zou willen dat is af en toe wel lastig als je gezellig op bezoek bent bij iemand :-)
__________________ Mister holland 2003 5e mister europe 2003 6e mister world 2003 MISTER HOLLAND 2005 3e mister europe 2005 4e mister world 2005 4e mister universe 2006 NABBA 3e mister universe 2006 NAC MISTER UNIVERSE 2007 Bodybuilding pro 2008 personal training en poseerlessen. |
| | |
| | #85 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Nov 2002 Locatie: Nederland Leeftijd: 38 Geslacht: M
Karma Power: 14 | Jerry, als ik kijk naar jou dieet hier onder, dan schat ik dat dit dieet hieronder op ongeveer 2100 kcal ervan uitgaan dat het geen hele eieren zijn. Dit is toch veel te weinig voor iemand boven de 100 kilo..? 8.00 50 gram havermout 8 eieren 11.00 50 gram rijst 75 gram tonijn 8 eieren 13.00 50 gram rijst 75 gram tonijn 6 eieren 16.00 50 gram rijst 75 gram tonijn 8 eieren 18,00 50 gram rijst 250 gram kabeljauw 21.00 8 eieren 1 appel[/quote]
__________________ Growing is like sex you can never get enough... Eindelijk heeft mijn vrouwtje een dubbel D ... dutchkingkong@hushmail.com |
| | |
| | #86 |
| Advanced Bodybuilder | Dacht dat jerry rond de 85 kg wedstrijd gewicht zit?
__________________ Save me from possesion of muscle, for it is only through your divine intervention that my soul may be saved. Lead me unto the path of the natural beast, where muscle is not, yet pride and self righteousness is prevalent and abound. Oh mighty natural beast, show me thine light. For the Dark Side, for "the Juice" has led me astray, it has led me into the burning depths of muscle and perfection! Meningen zijn als poepgaatjes, iedereen heeft er een. |
| | |
| | #87 |
| Prof Bodybuilder | dit is ook een dieet van weer ruim een jaar terug ben inmiddels inderdaad al weer een stuk zwaarder en zal het kcal aantal dan ook wat hoger komen te liggen.
__________________ Mister holland 2003 5e mister europe 2003 6e mister world 2003 MISTER HOLLAND 2005 3e mister europe 2005 4e mister world 2005 4e mister universe 2006 NABBA 3e mister universe 2006 NAC MISTER UNIVERSE 2007 Bodybuilding pro 2008 personal training en poseerlessen. |
| | |
| | #88 | |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: Nov 2004 Locatie: anabolicwonderland Geslacht: M
Karma Power: 20 | Citaat:
Laatst aangepast door Suat : 17 April 2006 om 13:50. | |
| | |
| | #89 | |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Nov 2002 Locatie: Nederland Leeftijd: 38 Geslacht: M
Karma Power: 14 | Citaat:
__________________ Growing is like sex you can never get enough... Eindelijk heeft mijn vrouwtje een dubbel D ... dutchkingkong@hushmail.com | |
| | |
| | #90 |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: Nov 2004 Locatie: anabolicwonderland Geslacht: M
Karma Power: 20 | Jerry, hoe denk jij over cardio in de ochtend op lege maag? Ene zweert erbij en de ander zegt dat het slim is om eerst een eiwitshake/wgshake te nemen. |
| | |
| | #91 |
| Banned | Zou iig geen wg nemen...dan gaat je lichaam die kh verbranden, en je wilt juist het vet aanspreken. Whey shake kan wel... |
| | |
| | #92 | |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 29 Geslacht: M
Karma Power: 15 | Citaat:
__________________ DAS LEKKHA!!! | |
| | |
| | #93 |
| Monstrous Giant Geregistreerd: May 2006 Locatie: op mn witte knol, kelly te zoeken Leeftijd: 22 Geslacht: M
Blog Berichten: 3 Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Leuke topic, aardig van je om al die vragen te beantwoorden Ook een vraag van mij: Hoe zit het met de gewichtsklasses? Schommel je niet een beetje tussen 2 gewichtsklasses in nu [zit er veel gewichtsverschil tussen de mensen in de klasse waar je uiteindelijk inzit na je cut]? En een iets algemenere vraag: In de lagere gewichtsklasses, is het dieet en trainingsschema heel anders als in de hogere gewichtsklasses? [zelfde vet %, en hoe laag ongeveer?] bedankt vast
__________________ ||op naar de 9000 replies|| Wat als.....Topic|| ||Alles over Kettlebells|| ||Jonko's rug-movie|| ||Jonko's miniwheels-movie|| ||Jonko's|| Road to Redemption || ||Jonko's miniARMS movie|| NEW || *Eigendom van bikerbabe©®* |
| | |
| | #94 |
| Dutch Bodybuilder | Jerry, een hele andere vraag. Wat zijn je kracht stats? - Benchpress (Halter en dumbbells) - squat - Deadlift (als je die doet??) heb namelijk gelezen dat BB's niet altijd liften omdat het een 'blessure-gevoelige' oefening is. En hoe ziet jou gehele trainschema eruit? Welke dagen en welke groepen etc. Ben er echt benieuwd na.. Je hoort namelijk nooit wat over de kracht stats van een (prof) BB!
__________________ Ik scheit op mannentjes die hun benen en rug niet trainen!! |
| | |