| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
» Andere Super Aanbieding: 2300 gram Whey + 500 gram Creatine voor € 57,95
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #61 |
| Prof Bodybuilder | nou ik ga wel wekelijks onder de zonnebank anders ben ik echt lijkwit, maar op een wedstrijd moet je toch nog altijd worden ingebruint, je ziet wel eens mensen die denken dat ze donker genoeg zijn maar dat is bijna nooit genoeg, de meeste negers die ik ken bruinen zichzelf nog in voor een wedstrijd omdat dit je huid toch net een iets andere tint geeft. En ja wat nittig ik ? Licht er ok erg aan of ik op dat moment insuline gebruik of niet. Bij het gebruik van insuline nuttig ik ieder uur 4 uur lang 100 gram koolhydraten. Dit houdt in vor mijn training gewoon een avondmaaltijd vaal van rijst/biefstuk en noten, uur erna een shake , daarna een carbo drank en daarna weer een shale dit maal met extra glutamine/creatine en whey
__________________ Mister holland 2003 5e mister europe 2003 6e mister world 2003 MISTER HOLLAND 2005 3e mister europe 2005 4e mister world 2005 4e mister universe 2006 NABBA 3e mister universe 2006 NAC MISTER UNIVERSE 2007 Bodybuilding pro 2008 personal training en poseerlessen. |
| | |
| | #62 | |
| Cool Novice Geregistreerd: Mar 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 3 | Citaat:
| |
| | |
| | #63 | |
| Freaky Bodybuilder | Citaat:
| |
| | |
| | #64 | |
| Cool Novice Geregistreerd: Mar 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 3 | Citaat:
Ik wacht met smart op je pm Chemical... | |
| | |
| | #65 |
| Competitive Bodybuilder | en hoe ziet je wedstrijddieet eruit? |
| | |
| | #66 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2005 Locatie: Apeldoorn Leeftijd: 25 Geslacht: M
Karma Power: 5 | Hi Jerry... Wat is jouw mening tegenover natural bodybuilding? Is het goed mogelijk om natural een goede "shape" op te bouwen, of is het "waist of time"..? Ik vraag dit namelijk omdat natural BB wedstrijden, niet altijd zo natural schijnen te zijn... Respect verder voor wat je doet...
__________________ De 'lik me reet' quote van deze maand: Original posted by david0ff: De meeste mannen op dit forum kennen coke enkel uit spannende actiefilms en weten niet dat AAS veel meer negatieve gevolgen hebben dan coke. BODYBUILDING, A WAY OF LIFE Christenhonden, geitenneukers... iedereen doet mee!! Jezus en Mohammed op een openbare plee!! Nee ik mag niet wensen, mijn excuus is: ja ik zal... voor straf me laten pijpen door de meiden van halal!!! HANS TEEUWEN 2007 |
| | |
| | #67 |
| Prof Bodybuilder | alles wat ik post is strikt hoe ik de dingen zelf doe, ik kan mensen niet adviseren om verboden middellen te gebruiken omdat dat tegen de wet is. Het is vrij simpel het meest verstandige is om het niet te doen maar als je het dan toch wilt gaan doen zorg dan dat je in ieder geval altijd heel goed weet waar je mee bezig bent en wees zeker van de middellen die je neemt. Het laatste blijft een moeilijk verhaal omdat bbérs nu eenmaal op de zwarte markt zijn aangwezen voor hun benodigheden. Hoe haal je het meeste uit het gebruikt van hgh ? Ten eerste hgh is niet het mysterieuze tovermiddel waarvan de meeste denken dat het is, je verandert niet overnacht in een Ronnie Coleman. Ik zie hgh meer als een aanvulling op de standaard AS. HGH zorgt voor een aanmaak van nieuwe spiercellen en de nieuwe spiercellen moeten zich ontwikkellen aan daarvoor wordt het vaak gecombineerd met een kuur van androgene steroiden. Het grote nadeel van HGH is echter dat het erg duur is, vaak wordt nagemaakt en dat je het over een langere periode moet gebruiken. Veel bodybuilders gebruiken ook insuline als aanvulling op een hgh kuur omdat insuline als het ware de spiercellen openen zodat deze nog meer proteine en ander voedingsstoffen opnemen. Het gebruik van insuline zal ik echter niemand aanraden omdat dit de grote boosdoener is als het gaat om ongelukken in de bb sport een foutje en je beent er simpelweg geweest. Het gebruik van insuline is een heel uitgekiend iets wat echt heel serieus genomen moet worden. Tja hoe ziet een wedstrijd dieet eruit ? dit verandert soms van week tot week dat hangt heel erg van de reactie van het lichaam af. maar een voorbeeld: 8.00 50 gram havermout 8 eieren 11.00 50 gram rijst 75 gram tonijn 8 eieren 13.00 50 gram rijst 75 gram tonijn 6 eieren 16.00 50 gram rijst 75 gram tonijn 8 eieren 18,00 50 gram rijst 250 gram kabeljauw 21.00 8 eieren 1 appel
__________________ Mister holland 2003 5e mister europe 2003 6e mister world 2003 MISTER HOLLAND 2005 3e mister europe 2005 4e mister world 2005 4e mister universe 2006 NABBA 3e mister universe 2006 NAC MISTER UNIVERSE 2007 Bodybuilding pro 2008 personal training en poseerlessen. |
| | |
| | #68 |
| Huge Freak Geregistreerd: May 2004 Locatie: Endolonië Geslacht: M
Karma Power: 43 | Lekker, 38 eitjes per dag!
__________________ Sterkere grip nodig? Klik hier! |
| | |
| | #69 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2003 Locatie: België Geslacht: M
Karma Power: 12 | hele eireren |
| | |
| | #70 | |
Ik heb ook een vraagje: ziet het dieet van een gebruiker er anders uit als dat van een natural? Bij voorbaat dank, groetjes | |
| | |
| | #71 | |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Nov 2002 Locatie: Nederland Leeftijd: 38 Geslacht: M
Karma Power: 14 | Citaat:
__________________ Growing is like sex you can never get enough... Eindelijk heeft mijn vrouwtje een dubbel D ... dutchkingkong@hushmail.com | |
| | |
| | #72 |
| Competitive Bodybuilder | Ik zie dat je niet express "goede vetten" erbij neemt zoals lijnzaad etc. Of zitten die al voldoende in de tonijn en kabeljauw?
__________________ God made man. Man made Fina. Fina makes god? God made Man. Man made HGH IGF MGF PGF2 and INSULINE. HGH+IGF+MGF + PGF2+INSULINE makes God! |
| | |
| | #73 |
| Banned Geregistreerd: Apr 2006 Geslacht:
Karma Power: 0 | Hoi Chemical, ik heb ook een vraag. Denk je dat de multivitaminen voor sporters uit het kruidvat waardige multivitamines zijn? Of worden ze minder goed opgenomen dan de duurdere of zo. Alvast bedankt! |
| | |
| | #74 | |
haha als ik even voor chemical mag spelen: ik geloof dat er wel dezelfde dingen inzitten ( vitaminen/mineralen ), alleen een stuk lager gedoseerd. Dus als je aan dezelfde waarden wil komen, moet je meer slikken... Zo goed chemical? | |
| | |
| | #75 |
| Prof Bodybuilder | kijkk goede ractie over de vetten was ik inderdaad helemaal vergeten erbij te zetten. Ik neem tot 3 weken voor mijn wedstrijd vaak walnoten, cashewnoten of pinda's en de laatste 3 weken vervang ik deze door een omega 3-6-9 supplement. Ik eet mijn eieeren vaak gewoon gekookt (lokale eierboer is wel blij met mijn afname van 300 per week :-) ) ik eet deze vaak met wat soja saus op basis van zeetzout dit geeft even een lekkere smaak eraan. De basis van een dieet blijft hetzelfde of iemand nu AS neemt of niet, het is meestal een princiepe om hoog in de proteine te gaan zitten voor het behoud van spiermassa en lager te gaan in koolhydraten en vetten. Allen zal iemand die geen as gebruikt vaak iets lager moeten gaan in Kcal omdat de verbranding van het lichaam vaak een stuk lager ligt dan iemand die gebruik maakt van AS en middelen als t3 en clenbuterol.
| | |
| | #76 |
| Competitive Bodybuilder | heb je tijdens dat soort diëten soms last v moeilijke stoelgang..? ik nl wel, heel lastig, ik neem versch lax-middelen/voeding/olie etc maar eenmaal ik Hoog ga in eiwitten is het niet te verhelpen! ..weet jij iets ? |
| | |
| | #77 | |
| Banned Geregistreerd: Apr 2006 Geslacht:
Karma Power: 0 | Citaat:
Eh, ik vroeg het aan de prof, trouwens die multi's waar ik het over heb zijn hoger gedoseerd volgens het etiket dan die van de apo of supplementenshop, maar mijn vraag ging dus over de opname of andere adders onder het gras... | |
| | |
| | #78 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2005 Locatie: Apeldoorn Leeftijd: 25 Geslacht: M
Karma Power: 5 | Kruidvat vitamine's is niks mis mee...
__________________ De 'lik me reet' quote van deze maand: Original posted by david0ff: De meeste mannen op dit forum kennen coke enkel uit spannende actiefilms en weten niet dat AAS veel meer negatieve gevolgen hebben dan coke. BODYBUILDING, A WAY OF LIFE Christenhonden, geitenneukers... iedereen doet mee!! Jezus en Mohammed op een openbare plee!! Nee ik mag niet wensen, mijn excuus is: ja ik zal... voor straf me laten pijpen door de meiden van halal!!! HANS TEEUWEN 2007 |
| | |
| | #79 | |
| Moderator | Citaat:
2. leer normaal lullen
__________________ Curl Powerrrrr... Fighting for peace is like fucking for virginity... | |
| | |
| | #80 | |
| Ripped Bodybuilder | Citaat:
Ik heb hier ook last van gehad. Ik heb zelf elke ochtend activa + een aantal pruimen gegeten voor m'n eerste ontbijt, dit werkte heel goed om de stoelgang weer op de rails te krijgen! succes!
__________________ Honda CBR 900 RR FIREBLADE!!! | |
| | |