Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Andere Populaire Topics > IFBB Pro Bodybuilding

Sportfood.nl: Kre-Alkalyn & Nytric Pomp Stack

• Tot wel 10% krachttoename al bij de eerste inname
  • Sneller herstel tussen de setjes en na de training
  • Heftigere pomp tijdens en na de training
  • Versnelt spiergroei

» Andere Super Aanbieding: 2300 gram Whey + 500 gram Creatine voor € 57,95

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 27 February 2006, 17:16   #21
Colossal Veteran
Powerlifter Strongman Gewichtheffer

roxxe's Avatar

Leeftijd: 26
Geslacht: M
Karma Power: 60
roxxe is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereiktroxxe is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereiktroxxe is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereiktroxxe is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereiktroxxe is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereikt
Karma CrownKarma CrownKarma Crown

Bekijk Galerij (6 foto's)
waarom doe je het? waarom onderga je het dieten, het letten op je eten, ... iedere dag

DBB Adults

I am the Alpha and the Omega, the First and the Last, the Beginning and the End
roxxe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 February 2006, 18:45   #22
Prof Bodybuilder
Prof Bodybuilder

Chemical's Avatar

Leeftijd: 29
Karma Power: 9 Chemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren worden
Bekijk Galerij (7 foto's)
Ik probeer mijn vet% niet boven de 12% te laten komen, meer heb je niet nodig om goed spiermassa aan te zetten. Het gvolg kan ook zijn dat je te laag in kcal moet gaan zitten om het vet weg te krijgen wat weer ten koste van je spiermassa gaat. Maar een hoop mensen willen zo droog mogelijk zo veel mogelijk spiermassa aanzetten en dat werkt in mijn beleving niet. Moddertje vet wil ik dan ook niet worden.

Citaat:
Origineel gepost door Darkman
Hoe hoog is je vet % ooit geweest ? ik merk hier dat heel veel mensen schoon willen bulken, persoonlijk vind ik dat onzin omdat je dan veel te traag echte massa pakt en je wordt altijd vetter als je echt goed aan komt. Bij heel veel pro's zie je ook dat ze off season moddertje vet zijn. Hoe zie jij dit ?

Ik vind zelf dat heel veel mensen te veel tijd verspillen in de gym voor te weinig resultaat omdat ze gewoon te bang zijn voor een beetje kwab

MISTER HOLLAND 2005
3e mister europe 2005
4e mister world 2005

4e mister universe 2006 NABBA
3e mister universe 2006 NAC
MISTER UNIVERSE 2007
Bodybuilding pro 2008

personal training en poseerlessen.
Chemical is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 February 2006, 18:47   #23
Prof Bodybuilder
Prof Bodybuilder

Chemical's Avatar

Karma Power: 9 Chemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren wordenChemical zal spoedig herboren worden
Op een boller kop wordt niet gejureerd dus dat is niet zo het probleem. Op de meeste wedstrijden wordt met bepaalde diuretica gewerkt ( dit is echter een heel gevaarlijk punt van de sport) ga hier nooit mee experimenteren want dat kan je simpelweg je leven kosten als je niet precies weet wat je doet en al weet je het wel dan is het nog een risico. Hier kan ik in het openbaar dan ook geen verdere adviezen geven.

Citaat:
Origineel gepost door willlem
tx, andere vraag: er zijn mensen die hun water al ongeveer 2weken voor de show onder controle hebben, en die dat dan minutieus bijwerken tot de dag vd wedstrijd

en dan zijn er anderen, die tot een paar dagen ervoor (2) nog helemaal VOL zitten met water, en die het dan helemaal uit hun systeem krijgen

hoe doe jij het om het water zo weg te krijgen?

in vetpercentage dalen lijkt mij het gemakkelijkste, echter dat laatste onderhuidse water wegtrekken is lastig

ik heb nog steeds de indruk dat mensen met bolle kaken meer waterretentie hebben als de anderen, dus hoe krijg je die smalle magere kaaklijn?

MISTER HOLLAND 2005
3e mister europe 2005
4e mister world 2005

MISTER UNIVERSE 2007
Bodybuilding pro 2008

Oud 27 February 2006, 18:54   #24
Prof Bodybuilder
Prof Bodybuilder

Chemical's Avatar

ok nu dan even eenpaar antwoorden in 1 reply :-)

Ik heb nog nooit echt een ernstige blessure gehad. Dit zal deels te danken zijn aan mijn voorzichtige manier van trainen. Zo nu en dan heb ik wel eens een spier verrekt net als iedereen. Deze spier laat ik dan ook eerst herstellen voor ik deze weer ga belasten. Tot die tijd ga ik wel gewoon verder met andere spiergroepen.

En of ik bang ben van de gevolgen van as in de toekomst ?
Eerlijk gezegt niet. Hoewel je dat aan de andere kant wel zou moeten zijn. Ik vindt dat AS iets is waar je altijd een beetje bang voor moet zijn zo blijf je voorzichtig en doe je geen stommem dingen. Ik merk zo nu en dan wel dat mijn lichaam een beetje te zwaar begint te worden voor mijn botten en pezen. Verder doe ik altijd een hoop onderzoek naar de dingen waar ik mee bezig ben en er zijn gewoon niet echt aantoonbare zaken die er op wijzen dat ik op latere leeftijd ergens last van moet krijgen.

Ik denk zelf dat iemand die iedere week zwaar gaat zuipen en rookt meer last zal gaan krijgen dan ik.

Waarom doe ik deze sport ?
Ik vindt het gewoon prachtig om anders te zijn dan de doorsnee mens. Verder heb ik een hekel aan verliezen en doe ik er alles aan om beter te worden.

MISTER HOLLAND 2005
3e mister europe 2005
4e mister world 2005

MISTER UNIVERSE 2007
Bodybuilding pro 2008

Oud 27 February 2006, 20:04   #25
Competitive Bodybuilder
Strongman

XLarge's Avatar

Karma Power: 12
XLarge is herboren in de Mens realmXLarge is herboren in de Mens realmXLarge is herboren in de Mens realmXLarge is herboren in de Mens realm
1:ALs je iets zo mogen overdoen wat is dat dan?
{waar heb spijt van}

2:Hoe gaan je familie/vrienden ermee om?{wat vinden ze er van}

Verder vergeten te zeggen in mijn vorige post,
Ik vind het een hele knappe prestatie wat je bereikt hebt en je ziet er top uit

Druk- en typfouten voorbehouden.
XLarge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 February 2006, 22:12   #26
Colossal Veteran

roxxe's Avatar

roxxe is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereiktroxxe is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereiktroxxe is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereiktroxxe is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereiktroxxe is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereikt

hoeveel euri's schat je dat je erin "gepompt" hebt

DBB Adults

Oud 28 February 2006, 01:42   #27
Colossal Veteran

roxxe's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Chemical
ok nu dan even eenpaar antwoorden in 1 reply :-)

Ik heb nog nooit echt een ernstige blessure gehad. Dit zal deels te danken zijn aan mijn voorzichtige manier van trainen. Zo nu en dan heb ik wel eens een spier verrekt net als iedereen. Deze spier laat ik dan ook eerst herstellen voor ik deze weer ga belasten. Tot die tijd ga ik wel gewoon verder met andere spiergroepen.

En of ik bang ben van de gevolgen van as in de toekomst ?
Eerlijk gezegt niet. Hoewel je dat aan de andere kant wel zou moeten zijn. Ik vindt dat AS iets is waar je altijd een beetje bang voor moet zijn zo blijf je voorzichtig en doe je geen stommem dingen. Ik merk zo nu en dan wel dat mijn lichaam een beetje te zwaar begint te worden voor mijn botten en pezen. Verder doe ik altijd een hoop onderzoek naar de dingen waar ik mee bezig ben en er zijn gewoon niet echt aantoonbare zaken die er op wijzen dat ik op latere leeftijd ergens last van moet krijgen.

Ik denk zelf dat iemand die iedere week zwaar gaat zuipen en rookt meer last zal gaan krijgen dan ik.

Waarom doe ik deze sport ?
Ik vindt het gewoon prachtig om anders te zijn dan de doorsnee mens. Verder heb ik een hekel aan verliezen en doe ik er alles aan om beter te worden.
yeah me2, maar als topsport is het toch bijna niet mogelijk om ervan te leven?, tenzij je emigreert naar de us en daar een contract kunt tekenen

DBB Adults

Oud 28 February 2006, 04:51   #28
Competitive Bodybuilder

flex170578's Avatar

Karma Power: 10
flex170578 is herboren in de Dier realmflex170578 is herboren in de Dier realmflex170578 is herboren in de Dier realm
Eerder heb ik een post van je gelezen dat HGH "de bom" zou zijn, kan je eens nader toelichten hoe jij het maximum uit dit produkt gehaald hebt. Pak je er insuline en T3 bij? Zo ja welke doseringen van bovenvermelde 3 produkten? Cycle je de T3 en slin of denk je dat het safe is dit gewoon bvb 12w ononderbroken bij de HGH te nemen?

Alvast bedankt
Oud 28 February 2006, 06:38   #29
Competitive Bodybuilder

Big'r's Avatar

Leeftijd: 34
Karma Power: 12
Big'r is herboren in de Mens realmBig'r is herboren in de Mens realmBig'r is herboren in de Mens realmBig'r is herboren in de Mens realm
Citaat:
Ik probeer mijn vet% niet boven de 12% te laten komen, meer heb je niet nodig om goed spiermassa aan te zetten. Het gvolg kan ook zijn dat je te laag in kcal moet gaan zitten om het vet weg te krijgen wat weer ten koste van je spiermassa gaat. Maar een hoop mensen willen zo droog mogelijk zo veel mogelijk spiermassa aanzetten en dat werkt in mijn beleving niet. Moddertje vet wil ik dan ook niet worden.
Hoe pak je het aan wanneer je een bulkcycle doet? Met andere woorden: Hoeveel calorieen boven onderhoud eet jij om tijdens een kuur genoeg massa aan te komen?
Lijkt me moeilijk om dan binnen een speling van een paar % lichaamsvet toch nog de nodige kilo's te pakken.

En hoe zagen je beginkuurtjes eruit? Hoeveel mg AAS (en welke) had je nodig om de eerste +/- 15 kg te pakken?
Hoeveel jaar/kuurtjes had je er voor nodig voordat je merkte dat je hogere doseringen moest pakken om toch nog behoorlijke gains te maken?
http://forum.dutchbodybuilding.com/f...oordeel-47082/
-Invloed anti-e's en anti-a's op de axis
http://forum.dutchbodybuilding.com/f...s-op-de-45756/
Big'r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 February 2006, 08:36   #30
Monstrous Giant
Elite Member

Mugje's Avatar

Leeftijd: 24
Karma Power: 47
Mugje is DBB's Karma PimpMugje is DBB's Karma PimpMugje is DBB's Karma PimpMugje is DBB's Karma PimpMugje is DBB's Karma PimpMugje is DBB's Karma PimpMugje is DBB's Karma PimpMugje is DBB's Karma PimpMugje is DBB's Karma PimpMugje is DBB's Karma PimpMugje is DBB's Karma PimpMugje is DBB's Karma PimpMugje is DBB's Karma Pimp
Stuur een bericht via MSN naar Mugje
Bekijk Galerij (5 foto's)
Geweldig dat je alle vragen beantwoord Jerry.

Nog even een vraagje van mij. Welke supplementen. zijn geen weg gegooid geld
volgens jou?
Mugje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 February 2006, 11:39   #31
Prof Bodybuilder
Prof Bodybuilder

Chemical's Avatar

waar heb ik spijt van ? Ja dat is moeilijk om te zeggen. Als ik heel eerlijk ben zou ik niet snel iemand aanraden om bodydbuilding te gaan doen op hoog niveau. Het bepaalt voor een heel groot deel je leven en dat van de mensen die met jou moeten leven. Ik heb gelukkig een vriendin die me steunt in alles wat ik doe en dat aakt het eenvoudiger.

Mijn familie en vrienden hebben voor zover ik weet allemaal veel respect voor wa ik doe omdat zij als geen ander weten wat er allemaal bij komt kijken om deze sport op een serieus niveau te doen.

Wat kost het, nou we gaan niet teveel in op prijzen ed. Maar laten we het zo zeggen met een baantje bij de mac ga je het niet redden op bb op topniveau mee te draaien. Ik heb gelukkig mijn eigen supplementen bedrijf en doe veel werk als personal trainer. Zo kan ik mijn eigen uren indelen en heb ik alle suppplementen die ik nodig heb.

welke supplementen zijn een verspilling ? Op het moment ligt de kwaliteit van de meeste supplementen erg hoog. Alhoewel ze vaak meer beloven dan waar maken. I bedoel er is geen supplement waar je haar mooier van gaat zitten je een betere tint krijgt en wittere tanden tewrijl je aan de ervoor en erna foto's toch duidelij iets anders ziet.

Ik denk dat bijna alle sups we werken alleen is de manier waarop ze gebruikt worden niet altijd de juiste. Een supplement zorgt er bv namelijk niet voor dat je minder goed op je voeding en training hoeft te letten.

MISTER HOLLAND 2005
3e mister europe 2005
4e mister world 2005

MISTER UNIVERSE 2007
Bodybuilding pro 2008

Oud 28 February 2006, 12:10   #32
Freaky Bodybuilder

ironmike86's Avatar

Leeftijd: 21
Karma Power: 22
ironmike86 is herboren in de God realmironmike86 is herboren in de God realmironmike86 is herboren in de God realmironmike86 is herboren in de God realmironmike86 is herboren in de God realmironmike86 is herboren in de God realmironmike86 is herboren in de God realm
Citaat:
Origineel gepost door Big'r
Hoe pak je het aan wanneer je een bulkcycle doet? Met andere woorden: Hoeveel calorieen boven onderhoud eet jij om tijdens een kuur genoeg massa aan te komen?
Lijkt me moeilijk om dan binnen een speling van een paar % lichaamsvet toch nog de nodige kilo's te pakken.
dit is interesant...wil ik ook wel es weten...

WACHT MAAR ALS IK GROOT BEN...!!! :D

pics 20/01/2008:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f...5/#post2530887

pics 09/03/2008

http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post2664819

pics 30/03/2008:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post2724555
ironmike86 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 February 2006, 15:08   #33
Mommy's little monster
Elite Member

KaLe's Avatar

Leeftijd: 27
KaLe is herboren als heerser van het SamsaraKaLe is herboren als heerser van het SamsaraKaLe is herboren als heerser van het Samsara
Karma Crown
Bekijk Galerij (21 foto's)
Citaat:
Ik vindt zelf laden met schone voeding het beste effect hebben voor mijn lichaam. Dit bouw ik gedurende 3 dagen heel langzaam op. Mijn voeding bestaat dan hoofdzakelijk uit:

Havermout
Rijst/rijstewafels
honing
rozijnen
ananas
Noten: cashew en walnoten
Wat kip (voor de smaak eiwitten doet je lichaam weinig meer mee op dit punt)

de truuk i swel om ervoor te zorgen dat je lichaam hongerig blijft, je eet dus om de twee uur kleine maaltijden.
Hmmm.. dit is interressant. Dus je eet vrijwel geen eiwitten meer in die 3 dagen?? Ik neem aan dat je voor het behoud van de spiermassa toch eiwitten moet nuttigen?

1.69m
90kg
log; http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post2522284
KaLe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 February 2006, 15:29   #34
Prof Bodybuilder
Prof Bodybuilder

Mascha's Avatar

Geslacht: V
Karma Power: 5 Mascha heeft veel om trots over te zijnMascha heeft veel om trots over te zijnMascha heeft veel om trots over te zijnMascha heeft veel om trots over te zijnMascha heeft veel om trots over te zijnMascha heeft veel om trots over te zijnMascha heeft veel om trots over te zijnMascha heeft veel om trots over te zijnMascha heeft veel om trots over te zijnMascha heeft veel om trots over te zijnMascha heeft veel om trots over te zijn
Citaat:
Om nou te zeggen dat ik een pro ben neh. (verwacht wel binnen 2 jaar mijn eerste pro eee te draaien)

Ik draai nu een jaar of 9 mee op hoog niveau in de bodybuildingwereld. Tijdens die 9 jaar heb ik aardig wat kennis opgedaan op het gebied van voeding, training en alles wat bij een wedstrijdvoorbereiding komt kijken.

Momenteel ben ik in voorbereiding voor de universe in oktober 2006.

Mocht er iemand een vraag hebben omtrend wedstrijden of de voorbereiding die daarbij komt kijken dan sta ik daar uiteraad altijd voor klaar. Antwoorden kan soms even duren maar antwoord krijg je altijd :-)

Ben ik heel brutaal om te vragen wie er achter Chemical zit? Of ben ik blond dat ik dat nog niet weet
Mascha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 February 2006, 15:33   #35
Ryu
Moderator
Moderator

Ryu's Avatar

Leeftijd: 22
Ryu is herboren als heerser van het SamsaraRyu is herboren als heerser van het SamsaraRyu is herboren als heerser van het Samsara
Karma Crown
Bekijk Galerij (2 foto's)
jerry koolhoven
Oud 28 February 2006, 15:41   #36
Ripped Bodybuilder
Elite Member

ECLIPSE's Avatar

Leeftijd: 28
Karma Power: 22
ECLIPSE is herboren in de God realmECLIPSE is herboren in de God realmECLIPSE is herboren in de God realmECLIPSE is herboren in de God realmECLIPSE is herboren in de God realmECLIPSE is herboren in de God realmECLIPSE is herboren in de God realm
he kerel geweldig dat je dit doet, kun je een wat concretere uiteenzetting van je carb depleting/loading neerzetten? thanks!!

"A man barely alive. Gentlemen, we can rebuild him. We have the androgens. We have the capability to build the world's first true freak. ECLIPSE will be that man. Better than he was before. Better, bigger, stronger, faster, harder."
ECLIPSE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 March 2006, 13:34   #37
Advanced Bodybuilder

wimmeke26's Avatar

Karma Power: 6 wimmeke26 heeft veel om trots over te zijnwimmeke26 heeft veel om trots over te zijnwimmeke26 heeft veel om trots over te zijnwimmeke26 heeft veel om trots over te zijnwimmeke26 heeft veel om trots over te zijnwimmeke26 heeft veel om trots over te zijnwimmeke26 heeft veel om trots over te zijnwimmeke26 heeft veel om trots over te zijnwimmeke26 heeft veel om trots over te zijn
Bekijk Galerij (4 foto's)
Citaat:

welke supplementen zijn een verspilling ? Op het moment ligt de kwaliteit van de meeste supplementen erg hoog. Alhoewel ze vaak meer beloven dan waar maken. I bedoel er is geen supplement waar je haar mooier van gaat zitten je een betere tint krijgt en wittere tanden tewrijl je aan de ervoor en erna foto's toch duidelij iets anders ziet.

Ik denk dat bijna alle sups we werken alleen is de manier waarop ze gebruikt worden niet altijd de juiste. Een supplement zorgt er bv namelijk niet voor dat je minder goed op je voeding en training hoeft te letten.

Ben in niet volledig met je eens...de kwaliteit mag misschien wel hoog zijn maar de prijzen zijn er ook naar.
Ik probeer dus zoveel mogelijk uit mijn voeding te halen want als je elke maand eiwitten/gainers/creatine koopt kom je aan een aardige prijs..waarvan ik vind dat het veel te veel is voor dat supplement, denk dat ze ongelooflijk veel poen scheppen in die branche.
Ook zij er veel baggerproducten zoals tribulus/hmb/viraloid/X-dermasize/X-transform..enz..allemaal veel geld en werken langst geen kanten, veel verkooppraat.

En bvb cell-tech creatine, niet te betalen.
Natuurlijk zijn er wel goedkopere suppl. maar over het algemeen is het een industrie dat alleen maar kijkt naar winst.

grtz
wimmeke26 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 March 2006, 14:47   #38
Competitive Bodybuilder

willlem is herboren in de Dier realmwilllem is herboren in de Dier realm
Bekijk Galerij (1 foto's)
ok, terug naar wedstrijdvoorbereiding nu

jerry u got mail
willlem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 March 2006, 18:51   #39
Competitive Bodybuilder

willlem is herboren in de Dier realmwilllem is herboren in de Dier realm
Bekijk Galerij (1 foto's)
tx man, nu is het duidelijk! ff geen vragen meer voor mij, er is nog een hele wachtlijst.

laterz
willlem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 March 2006, 22:39   #40
Advanced Bodybuilder

Karma Power: 5 gorgasm heeft veel om trots over te zijngorgasm heeft veel om trots over te zijngorgasm heeft veel om trots over te zijngorgasm heeft veel om trots over te zijngorgasm heeft veel om trots over te zijngorgasm heeft veel om trots over te zijngorgasm heeft veel om trots over te zijngorgasm heeft veel om trots over te zijngorgasm heeft veel om trots over te zijn
Citaat:
Origineel gepost door Lauw
mijn vraag is hoe cut jij (voor een wedstrijd).
En wat denk je dat belangrijker is? Dieet of cardio?
wil ik ook wel es weten
hoe lang van vooraf begin je eraan?(3maand?)
cool dat je dit doet
die die eraan werken willen RESPECT!
gorgasm is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmark topic

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Post Regels