| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
» Andere Super Aanbieding: 2300 gram Whey + 500 gram Creatine voor € 57,95
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #21 |
| Colossal Veteran | waarom doe je het? waarom onderga je het dieten, het letten op je eten, ... iedere dag
__________________ We can all escape from whatever dilemma we’re in by adopting the correct attitude DBB Adults I am the Alpha and the Omega, the First and the Last, the Beginning and the End |
| | |
| | #22 | |
| Prof Bodybuilder | Ik probeer mijn vet% niet boven de 12% te laten komen, meer heb je niet nodig om goed spiermassa aan te zetten. Het gvolg kan ook zijn dat je te laag in kcal moet gaan zitten om het vet weg te krijgen wat weer ten koste van je spiermassa gaat. Maar een hoop mensen willen zo droog mogelijk zo veel mogelijk spiermassa aanzetten en dat werkt in mijn beleving niet. Moddertje vet wil ik dan ook niet worden. Citaat:
__________________ Mister holland 2003 5e mister europe 2003 6e mister world 2003 MISTER HOLLAND 2005 3e mister europe 2005 4e mister world 2005 4e mister universe 2006 NABBA 3e mister universe 2006 NAC MISTER UNIVERSE 2007 Bodybuilding pro 2008 personal training en poseerlessen. | |
| | |
| | #23 | |
| Prof Bodybuilder | Op een boller kop wordt niet gejureerd dus dat is niet zo het probleem. Op de meeste wedstrijden wordt met bepaalde diuretica gewerkt ( dit is echter een heel gevaarlijk punt van de sport) ga hier nooit mee experimenteren want dat kan je simpelweg je leven kosten als je niet precies weet wat je doet en al weet je het wel dan is het nog een risico. Hier kan ik in het openbaar dan ook geen verdere adviezen geven. Citaat:
__________________ Mister holland 2003 5e mister europe 2003 6e mister world 2003 MISTER HOLLAND 2005 3e mister europe 2005 4e mister world 2005 4e mister universe 2006 NABBA 3e mister universe 2006 NAC MISTER UNIVERSE 2007 Bodybuilding pro 2008 personal training en poseerlessen. | |
| | |
| | #24 |
| Prof Bodybuilder | ok nu dan even eenpaar antwoorden in 1 reply :-) Ik heb nog nooit echt een ernstige blessure gehad. Dit zal deels te danken zijn aan mijn voorzichtige manier van trainen. Zo nu en dan heb ik wel eens een spier verrekt net als iedereen. Deze spier laat ik dan ook eerst herstellen voor ik deze weer ga belasten. Tot die tijd ga ik wel gewoon verder met andere spiergroepen. En of ik bang ben van de gevolgen van as in de toekomst ? Eerlijk gezegt niet. Hoewel je dat aan de andere kant wel zou moeten zijn. Ik vindt dat AS iets is waar je altijd een beetje bang voor moet zijn zo blijf je voorzichtig en doe je geen stommem dingen. Ik merk zo nu en dan wel dat mijn lichaam een beetje te zwaar begint te worden voor mijn botten en pezen. Verder doe ik altijd een hoop onderzoek naar de dingen waar ik mee bezig ben en er zijn gewoon niet echt aantoonbare zaken die er op wijzen dat ik op latere leeftijd ergens last van moet krijgen. Ik denk zelf dat iemand die iedere week zwaar gaat zuipen en rookt meer last zal gaan krijgen dan ik. Waarom doe ik deze sport ? Ik vindt het gewoon prachtig om anders te zijn dan de doorsnee mens. Verder heb ik een hekel aan verliezen en doe ik er alles aan om beter te worden.
__________________ Mister holland 2003 5e mister europe 2003 6e mister world 2003 MISTER HOLLAND 2005 3e mister europe 2005 4e mister world 2005 4e mister universe 2006 NABBA 3e mister universe 2006 NAC MISTER UNIVERSE 2007 Bodybuilding pro 2008 personal training en poseerlessen. |
| | |
| | #25 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2005 Locatie: nmg Geslacht: M
Karma Power: 12 | 1:ALs je iets zo mogen overdoen wat is dat dan? {waar heb spijt van} 2:Hoe gaan je familie/vrienden ermee om?{wat vinden ze er van} Verder vergeten te zeggen in mijn vorige post, Ik vind het een hele knappe prestatie wat je bereikt hebt en je ziet er top uit |
| | |
| | #26 |
| Colossal Veteran | hoeveel euri's schat je dat je erin "gepompt" hebt
__________________ We can all escape from whatever dilemma we’re in by adopting the correct attitude DBB Adults I am the Alpha and the Omega, the First and the Last, the Beginning and the End |
| | |
| | #27 | |
| Colossal Veteran | Citaat:
__________________ We can all escape from whatever dilemma we’re in by adopting the correct attitude DBB Adults I am the Alpha and the Omega, the First and the Last, the Beginning and the End | |
| | |
| | #28 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2004 Locatie: Kingdom of Heaven Leeftijd: 29 Geslacht: M
Karma Power: 10 | Eerder heb ik een post van je gelezen dat HGH "de bom" zou zijn, kan je eens nader toelichten hoe jij het maximum uit dit produkt gehaald hebt. Pak je er insuline en T3 bij? Zo ja welke doseringen van bovenvermelde 3 produkten? Cycle je de T3 en slin of denk je dat het safe is dit gewoon bvb 12w ononderbroken bij de HGH te nemen? Alvast bedankt
__________________ Get BIG or die trying! |
| | |
| | #29 | |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Dec 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 34 Geslacht: M
Karma Power: 12 | Citaat:
Lijkt me moeilijk om dan binnen een speling van een paar % lichaamsvet toch nog de nodige kilo's te pakken. En hoe zagen je beginkuurtjes eruit? Hoeveel mg AAS (en welke) had je nodig om de eerste +/- 15 kg te pakken? Hoeveel jaar/kuurtjes had je er voor nodig voordat je merkte dat je hogere doseringen moest pakken om toch nog behoorlijke gains te maken?
__________________ -Welke supplementen neem ik voor/na de training? http://forum.dutchbodybuilding.com/f...raining-35652/ -Glutamine heeft geen bewezen waarde in BB-ing http://forum.dutchbodybuilding.com/f...oordeel-47082/ -Invloed anti-e's en anti-a's op de axis http://forum.dutchbodybuilding.com/f...s-op-de-45756/ | |
| | |
| | #30 |
| Monstrous Giant | Geweldig dat je alle vragen beantwoord Jerry Nog even een vraagje van mij. Welke supplementen. zijn geen weg gegooid geld volgens jou? |
| | |
| | #31 |
| Prof Bodybuilder | waar heb ik spijt van ? Ja dat is moeilijk om te zeggen. Als ik heel eerlijk ben zou ik niet snel iemand aanraden om bodydbuilding te gaan doen op hoog niveau. Het bepaalt voor een heel groot deel je leven en dat van de mensen die met jou moeten leven. Ik heb gelukkig een vriendin die me steunt in alles wat ik doe en dat aakt het eenvoudiger. Mijn familie en vrienden hebben voor zover ik weet allemaal veel respect voor wa ik doe omdat zij als geen ander weten wat er allemaal bij komt kijken om deze sport op een serieus niveau te doen. Wat kost het, nou we gaan niet teveel in op prijzen ed. Maar laten we het zo zeggen met een baantje bij de mac ga je het niet redden op bb op topniveau mee te draaien. Ik heb gelukkig mijn eigen supplementen bedrijf en doe veel werk als personal trainer. Zo kan ik mijn eigen uren indelen en heb ik alle suppplementen die ik nodig heb. welke supplementen zijn een verspilling ? Op het moment ligt de kwaliteit van de meeste supplementen erg hoog. Alhoewel ze vaak meer beloven dan waar maken. I bedoel er is geen supplement waar je haar mooier van gaat zitten je een betere tint krijgt en wittere tanden tewrijl je aan de ervoor en erna foto's toch duidelij iets anders ziet. Ik denk dat bijna alle sups we werken alleen is de manier waarop ze gebruikt worden niet altijd de juiste. Een supplement zorgt er bv namelijk niet voor dat je minder goed op je voeding en training hoeft te letten.
__________________ Mister holland 2003 5e mister europe 2003 6e mister world 2003 MISTER HOLLAND 2005 3e mister europe 2005 4e mister world 2005 4e mister universe 2006 NABBA 3e mister universe 2006 NAC MISTER UNIVERSE 2007 Bodybuilding pro 2008 personal training en poseerlessen. |
| | |
| | #32 | |
| Freaky Bodybuilder | Citaat:
__________________ I'M A MONSTER SO WHAT...you're just ugly... WACHT MAAR ALS IK GROOT BEN...!!! :D pics 20/01/2008: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...5/#post2530887 pics 09/03/2008 http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post2664819 pics 30/03/2008: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post2724555 | |
| | |
| | #33 | |
| Mommy's little monster | Citaat:
__________________ People need to quit looking for the easy way out and get to work! ~ Dave Tate 1.69m 90kg log; http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post2522284 | |
| | |
| | #34 | |
| Prof Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2004 Locatie: Nederland Geslacht: V
Karma Power: 5 | Citaat:
Ben ik heel brutaal om te vragen wie er achter Chemical zit? Of ben ik blond dat ik dat nog niet weet | |
| | |
| | #35 |
| Moderator | jerry koolhoven
__________________ Ryu once had a fight with 300 Spartans and won. |
| | |
| | #36 |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: Oct 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 28 Geslacht: M
Karma Power: 22 | he kerel geweldig dat je dit doet, kun je een wat concretere uiteenzetting van je carb depleting/loading neerzetten? thanks!!
__________________ ECLIPSE - PROJECT REBUILD [updated] "A man barely alive. Gentlemen, we can rebuild him. We have the androgens. We have the capability to build the world's first true freak. ECLIPSE will be that man. Better than he was before. Better, bigger, stronger, faster, harder." |
| | |
| | #37 | |
| Advanced Bodybuilder | Citaat:
Ben in niet volledig met je eens...de kwaliteit mag misschien wel hoog zijn maar de prijzen zijn er ook naar. Ik probeer dus zoveel mogelijk uit mijn voeding te halen want als je elke maand eiwitten/gainers/creatine koopt kom je aan een aardige prijs..waarvan ik vind dat het veel te veel is voor dat supplement, denk dat ze ongelooflijk veel poen scheppen in die branche. Ook zij er veel baggerproducten zoals tribulus/hmb/viraloid/X-dermasize/X-transform..enz..allemaal veel geld en werken langst geen kanten, veel verkooppraat. En bvb cell-tech creatine, niet te betalen. Natuurlijk zijn er wel goedkopere suppl. maar over het algemeen is het een industrie dat alleen maar kijkt naar winst. grtz | |
| | |
| | #38 |
| Competitive Bodybuilder | ok, terug naar wedstrijdvoorbereiding nu jerry u got mail |
| | |
| | #39 |
| Competitive Bodybuilder | tx man, nu is het duidelijk! ff geen vragen meer voor mij, er is nog een hele wachtlijst. laterz |
| | |
| | #40 | |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: M
Karma Power: 5 | Citaat:
hoe lang van vooraf begin je eraan?(3maand?) cool dat je dit doet
__________________ er zijn 2 soorten mensen; mensen die klagen over hun figuur en mensen die eraan werken die die r over klagen willen aandacht of medelijden, die die eraan werken willen RESPECT! | |
| | |