| | |||||||
» Andere Super Aanbieding: 2300 gram Whey + 500 gram Creatine voor € 57,95
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Weergave Modus |
| | #1 |
| Prof Bodybuilder | Jerry Koolhoven Om nou te zeggen dat ik een pro ben neh. (verwacht wel binnen 2 jaar mijn eerste pro eee te draaien) Ik draai nu een jaar of 9 mee op hoog niveau in de bodybuildingwereld. Tijdens die 9 jaar heb ik aardig wat kennis opgedaan op het gebied van voeding, training en alles wat bij een wedstrijdvoorbereiding komt kijken. Momenteel ben ik in voorbereiding voor de universe in oktober 2006. Mocht er iemand een vraag hebben omtrend wedstrijden of de voorbereiding die daarbij komt kijken dan sta ik daar uiteraad altijd voor klaar. Antwoorden kan soms even duren maar antwoord krijg je altijd :-)
__________________ Mister holland 2003 5e mister europe 2003 6e mister world 2003 MISTER HOLLAND 2005 3e mister europe 2005 4e mister world 2005 4e mister universe 2006 NABBA 3e mister universe 2006 NAC MISTER UNIVERSE 2007 Bodybuilding pro 2008 personal training en poseerlessen. |
| | |
| | #2 |
| Banned Geregistreerd: Dec 2004 Locatie: Religion of peace,when neccesary violence Leeftijd: 20 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Wow wat zijn je stats man je cv ziet er erg goed uit!!!! |
| | |
| | #3 |
| Competitive Bodybuilder | in wedstrijdvoorbereiding staat een sticky over voorbereiding voor naturals, waarom niet eens voor de gebruikers ook een sticky? kan je daarbij helpen? het belangrijkste is volgens mij de laatste week en de noodzakelijke aanpassingen die erbij horen of anders stel ik gewoon korte en precieze vragen hier, als je dat liever hebt |
| | |
| | #4 |
| Prof Bodybuilder | mijn stats op het moment zijn: 1,67 m om en bij de 101kg 10% vetpercentage Een voorbereiding is niet een standaard iets tuurlijk zijn er wel bepaalde hoofdlijnen die gevolgt worden maar een voorbereiding moet steeds aan de hand van de vorderingen weer aangepast worden en is dus voor iedereen anders.
__________________ Mister holland 2003 5e mister europe 2003 6e mister world 2003 MISTER HOLLAND 2005 3e mister europe 2005 4e mister world 2005 4e mister universe 2006 NABBA 3e mister universe 2006 NAC MISTER UNIVERSE 2007 Bodybuilding pro 2008 personal training en poseerlessen. |
| | |
| | #5 |
| ★P★I★M★P★ Geregistreerd: Jun 2004 Locatie: Den Haag Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 20 | Hoe hoog laat je je vetpercentage maximaal komen ? |
| | |
| | #6 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 12 | Toen je begon met trainen, Wat waren je doelstellingen/gewicht/leeftijd. Hoe keek je toen tegen de sport aan} |
| | |
| | #7 |
| Competitive Bodybuilder | ok hier is vraag1: hoe kom je aan die nodige vasculariteit net voor het podium? hoe maak je die aders breder en voller? vasodilatatation-producten? alcohol? glycerol? ...? hoe doe jij het nu precies en in welke volgorde + hoeveelheden en waarom. en bedankt natuurlijk dat je hier wat tijd wil insteken |
| | |
| | #8 |
| Prof Bodybuilder | ok om bij vraag 1 te beginnen: Ik begon met BB toen ik 17 was ben inmiddels 27. Toen ik begon met trainen had ik voor mijn lengte een vrij atletische bouw maar mijn gewicht was 55kg niet echt veel dus. Vraag 2. Er zijn niet echt bepaalde dingen die ik doe om de aderen meer op te laten komen. De hoeveelheid zichtbare adreren en de dikte ervan is deel sgenetisch en ontwikkelt zich ook met de jaren training. Zodra je vet% laag genoeg is worden ze vanzelf beter zichtbaar, Wat wel helpt om de aderen iets extra op te laten komen voor het een wedstrijd zijn: Asperine, wat snelle suikers of een klein beetje zoete sterke drank.
| | |
| | #9 |
| Moderator | Is het slim om een drank mix te maken om op te drinken tijdens het op pompen bij wedstrijd van b.v snelle suikers ortinine/arginene Creatine ethyl ester water Een soort pomp drank ? Als ik hoor hoe weinig sommige mensen eten tussen door is het toch idioot dat om op te pompen als je bloed praktisch geen voedingstoffen heeft? Lijkt mij dat die pomp dan ook zo weer weg is ?
__________________ Ryu once had a fight with 300 Spartans and won. |
| | |
| | #10 |
| Prof Bodybuilder | de meesten bodybuilders beginnen een dag of 3-4 voor een wedstrijd met het zogenaamde laden. Dan gaaat de hoeveelheid voeding al weer sterk omhoog. Op de dag van de wedstrijd ben je vrijwel de hele tijd kleine beetjes aan het eten dus voeding in het bloed is er meer dan voldoende, Het gevaar van het nemen van zaken al creatine is dat het door het dieeten heel snel door het lichaam wordt opgenomen waardoor je ook ineens een hoop vacht gaat vasthouden en dan is het voorbij met de wedstrijd.
| | |
| | #11 |
| Cool Novice | Hoe hoog is je vet % ooit geweest ? ik merk hier dat heel veel mensen schoon willen bulken, persoonlijk vind ik dat onzin omdat je dan veel te traag echte massa pakt en je wordt altijd vetter als je echt goed aan komt. Bij heel veel pro's zie je ook dat ze off season moddertje vet zijn. Hoe zie jij dit ? Ik vind zelf dat heel veel mensen te veel tijd verspillen in de gym voor te weinig resultaat omdat ze gewoon te bang zijn voor een beetje kwab
__________________ Knowledge is not power, knowledge applied is power. |
| | |
| | #12 |
| Competitive Bodybuilder | tx, andere vraag: er zijn mensen die hun water al ongeveer 2weken voor de show onder controle hebben, en die dat dan minutieus bijwerken tot de dag vd wedstrijd en dan zijn er anderen, die tot een paar dagen ervoor (2) nog helemaal VOL zitten met water, en die het dan helemaal uit hun systeem krijgen hoe doe jij het om het water zo weg te krijgen? in vetpercentage dalen lijkt mij het gemakkelijkste, echter dat laatste onderhuidse water wegtrekken is lastig ik heb nog steeds de indruk dat mensen met bolle kaken meer waterretentie hebben als de anderen, dus hoe krijg je die smalle magere kaaklijn? |
| | |
| | #13 | |
| Competitive Bodybuilder | Citaat:
hoe laad jij nu precies? | |
| | |
| | #14 |
| Prof Bodybuilder | Ik vindt zelf laden met schone voeding het beste effect hebben voor mijn lichaam. Dit bouw ik gedurende 3 dagen heel langzaam op. Mijn voeding bestaat dan hoofdzakelijk uit: Havermout Rijst/rijstewafels honing rozijnen ananas Noten: cashew en walnoten Wat kip (voor de smaak eiwitten doet je lichaam weinig meer mee op dit punt) de truuk i swel om ervoor te zorgen dat je lichaam hongerig blijft, je eet dus om de twee uur kleine maaltijden.
| | |
| | #15 |
| Moderator | en hoeveeldagen zit je dan op depleted ? en train je nog op je carb loading dagen ? thanks
__________________ Ryu once had a fight with 300 Spartans and won. |
| | |
| | #16 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jul 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 19 Geslacht: M
Karma Power: 3 | ooit een schouder blessure gehad en zo ja hoe lang duurde het? En wat heb je gedaan om er van af te komen? |
| | |
| | #17 |
| Dutch Bodybuilder | ja goeie vraag, wat doen pros uberhaupt als ze een blesure krygen. Ik ben alweer een jaar uitgeschakelt door mn schouderinstabiliteit. Maar hoe pakt een pro dit aan? Als die een jaar niet kan trainen is het funest voor zijn cariere. |
| | |
| | #18 |
| Moderator Geregistreerd: Feb 2003 Locatie: Wonderland Geslacht: M
Karma Power: 26 | hehe vanaf oktober 2003 is chemical al lid van onze forum en nu komen pas de vragen Nice topic, erg leerzaam |
| | |
| | #19 |
| Huge Freak Geregistreerd: Jan 2004 Locatie: het verdorven westen. Leeftijd: 30 Geslacht: M
Karma Power: 48 | maar gelukkig betekende dat niet dat Chemical geen nuttige tips heeft gegeven! De zomer komt er weer aan. Dus mijn vraag is hoe cut jij (voor een wedstrijd). En wat denk je dat belangrijker is? Dieet of cardio?
__________________ Muay Thai J: Je hebt een lekkere chickie gescoord en je gaat ermee naar bed, maar nu blijkt dat het zo'n beweegloze chicka is die daar gewoon ligt te liggen. Wat doen jullie er dan mee? Zou je d'r opnieuw doen? Ivosnivo: Als ze roerloos blijft liggen stoot je niet hard genoeg. |
| | |
| | #20 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2004 Locatie: Holland Leeftijd: 25 Geslacht: M
Karma Power: 16 | Maak je je weleens zorgen over de nadelige gevolgen van AAS gebruik op latere leeftijd? Ondervind je al nadelige effecten van AAS gebruik? Heb je ooit iets gebruikt kwa AAS of AAS hoeveelheden waarvan je vroeger dacht dat je dat nooit zou doen? Heb je weleens negatiefs iets meegemaakt kwa AAS waardoor je ff dacht ''waar ben ik mee bezig?'' ? |
| | |