AndroidHealthClinic

Jay Cutler Almere

Bezoekers in dit topic

DutchVince

Ripped Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid sinds
18 jan 2005
Berichten
3.184
Waardering
8
Gisteravond was het zover: op naar Almere, Euro Fitness Center. Erg strakke gym moet ik zeggen.

In de zaal zaten allemaal buffe gasten in erg strakke T-shirts met van die korte kapmouwtjes. De een was nog breder dan de ander.

Toen kwam Jay binnen. Tering wat is die kerel breed! Al die buffe gasten in de zaal zagen er opeens heel erg smalletjes uit :D Sommigen gingen spontaan in een soort latspread lopen om te redden wat te te redden viel maar het was hopeloos: Jay troonde qua breedte uiteraard met kop en schouders boven iedereen uit. Iedereen was er ook stil van geloof ik want er klonk geen applaus toen hij binnen kwam: men was te verbijsterd bij het aanschouwen van zoveel spiermassa.

Foto's zien is een ding, maar om de man van dichtbij te aanschouwen is heel anders, dan krijg je pas een indruk van zijn massa. En zijn droogheid: bij iedere beweging zag je spieren, pezen en vezels bewegen, met daarover heen allemaal aders. Schitterend gezicht!

Jay hield een praatje over zijn leven en hoe hij traint. Ik moet eerlijk bekennen dat ik nivo neanderthaler had verwacht, maar hij kwam intelligent en humorvol over en gaf ook goede antwoorden op de vragen in de zaal. Hij is in ieder geval een stuk slimmer dan onze prof-voetballers... :D

Een paar dingen die mij bijgebleven zijn:

Zijn seminars worden in Europa beter bezocht dan in de US.
"People seem too used to bodybuilders in the US"

Jay was erg respectvol over Ronnie:
"Ronnie is the greatest bodybuilder of all time"
"I hope he will come back"

Een offtopic vraag of hij de Red Light District in Amsterdam had gezien:
"The Banana bar was quite an experience!"

"When I wake up at night I yell to my wife: I'm mister Olympia!"
Volgens zijn zeggen stond hij met 2-3% BF op de Olympia dit jaar.

Zij vader vond BB vroeger maar niks:
"My father rather had me use a shovel in stead of bodybuilding."
Maar nu Jay het zo goed doet is pa Cutler toch wel trots.



Na de "blurb" ging Jay eerst poseren. Daarna was er nog ruim gelegenheid om met Jay op de foto te gaan en hij had tijd voor iedereen. Heel sympathiek!

Al met al een zeer geslaagde avond!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Het was zeker een mooi avond:)

En de supps waren ook goedkoop:D
 
wat zijn die zwarte/bruine stipjes op z'n armen?

coole pics trouwens :)!
 
dat is roet.. hij is eigenlijk sinterklaas en oefent al in de schoorstenen voor december..
 
dat is roet.. hij is eigenlijk sinterklaas en oefent al in de schoorstenen voor december..

Hmm, met zijn omvang kan hij alleen nog fabrieks-schoorstenen in...
 
als er 1 ding elk jaar wel veranderd is het zijn gezicht zeg.
 
wat zijn die zwarte/bruine stipjes op z'n armen?

coole pics trouwens :)!
Ja dat viel mij gister ook op. Maar ik weet niet wat het was. Misschien oud acné ofzo?:D
 
is me niet eens opgevallen
 
Mooi man die foto's, had hem wel in het echt willen zien, maarja zoiets komt toch niet in het oosten.
 
Mooi man die foto's, had hem wel in het echt willen zien, maarja zoiets komt toch niet in het oosten.

Jay was ook in Apeldoorn hoor. Dat is toch oosten?
Trouwens, al moest ik er 500 km voor rijden dan ging ik er nog heen.
 
Sommigen gingen spontaan in een soort latspread lopen om te redden wat te te redden viel maar het was hopeloos

:)

Grappig om te zien trouwens... meneer is duidelijk weer klaar met het podiumwerk, volgens mij zit ie weer in growingmode met een slordige 1500 mg Deca op een gram of 3 test (bolle wangetjes). Verder coole foto's!
 
De vlekjes is waarschijnlijk van zijn tanning. Door het scheren blijft de tanning op sommige plekken langer aanwezig dan op overige plekken. :thumbs:
 
De vlekjes is waarschijnlijk van zijn tanning. Door het scheren blijft de tanning op sommige plekken langer aanwezig dan op overige plekken. :thumbs:

veel beter antwoord dan sproeten...:P
 
:)

Grappig om te zien trouwens... meneer is duidelijk weer klaar met het podiumwerk, volgens mij zit ie weer in growingmode met een slordige 1500 mg Deca op een gram of 3 test (bolle wangetjes). Verder coole foto's!

De wangen zijn idd weer wat dikker dan bij de Olympia...
 
Laatst bewerkt:
hij heeft zwaar eczeem van al dat gekwijl van die mensen omzichheen!!
 
Back
Naar boven