Fitness Seller

IFBB Pro - Mario Van Steenberghe - Offseason Leg Training

Bezoekers in dit topic

Sofiane

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid sinds
4 feb 2010
Berichten
2.885
Waardering
180
Lengte
1m83
Massa
83kg
Vetpercentage
11%
http://www.youtube.com/watch?v=zCHPMBd0byc

mvsteenb Ik sukkel namelijk al een tijdje met een ontstoken patella pees, en heb teveel pijn als ik dieper ga. Ik ben nu in behandeling bij de kinesist daarvoor en het gaat nu iets beter. De leg press lukt wel, en die doe ik met smalle beenstand.

Dus niet lullen over die Squat mensen!
 
Laatst bewerkt:
wat een waardeloze squat...

als er nou 300 kilo aan hing oke!
 
Weet jij wat hij ervoor heeft gedaan en wat t doel is van de betreffende oefening?

Klopt,maar voor een promofilmpje had ie beter wel een betere met wat minder gewicht gedaan.
 
Laatst bewerkt:
Niet echt een full-squat inderdaad, maar na die leg press had hij niet veel puf meer over denk ik zo.

al-om-al, sterke gozer met een prima fysiek.
 
wat een waardeloze squat...

als er nou 300 kilo aan hing oke!

Inderdaad triestig, voor zo een vent kan het toch wel wat beter hoor!
En veel promo vind ik er niet aan, als hij nu wat minder kg gebruikte en toch wat dieper ging zou ik nog zeggen.
 
is die squat 220?
 
Pfff eigenlijk is dit te triest voor worden en dit moet dan een pro voorstellen
Ik pak net zoveel maar dan diep haha en op die legpress zet ik hem gewoon voor schut geen e hero praat.
Beetje zonde met sow fysiek
 
Pfff eigenlijk is dit te triest voor worden en dit moet dan een pro voorstellen
Ik pak net zoveel maar dan diep haha en op die legpress zet ik hem gewoon voor schut geen e hero praat.
Beetje zonde met sow fysiek

Anders moet je eens vragen een schouder- of borsttraining met hem te doen. Je zal dan wel minder enthousiast zijn
 
Anders moet je eens vragen een schouder- of borsttraining met hem te doen. Je zal dan wel minder enthousiast zijn

Ja tuurlijk want borst en schouders vind iedereen top om te doen nee ik blijf teleurgesteld een pro moet gewoon knallen met elke spiergroep ook met de zo gevreesde benen pfff dude.
Ene jij weet helemaal niets van mijn schouder of borst routine dus ff klep houwe k*t.
 
Jezus wat een zeikerds zitten hier, mischien doet hij bewust kleine rom squats aangezien de oefening ervoor wel diep was.
 
Knap wat mensen al uit 1 filmpje kunnen halen . . .
 
Ja tuurlijk want borst en schouders vind iedereen top om te doen nee ik blijf teleurgesteld een pro moet gewoon knallen met elke spiergroep ook met de zo gevreesde benen pfff dude.
Ene jij weet helemaal niets van mijn schouder of borst routine dus ff klep houwe k*t.

nee een pro moet groot en buff zijn en in shape/droog op een wedstrijd.
ze zijn immers geen pro om sterk te worden, daar heb je weer andere lui voor.

daarentegen valt de squat zeker tegen maar goed..
 
Haha wat een haat hier. Voor zover ik weet gaat het hier om een bodybuilder en geen powerlifter oid.

Gewoon een heel goed fysiek:
5ju0l4.jpg


Dan doet het er niet toe wat voor manier van trainen bij hem werkt? Ook al wordt iemand mr. Olympia door de hele dag touwtje te springen... het gaat om het fysiek ;)

Neemt niet weg dat het filmpje idd wat tegenvalt. Met name de squats.
Het liefst zie je je 'voorbeelden' keihard ploeteren in de gym met gewichten waar je zelf alleen maar van kunt dromen. Maar de realiteit is vaak anders.
 
je kan mij gewoon niet vertellen dat die squat enig effect heeft. wat voor trainingsmethode je ook volgt....

en zoek maar eens een foto op van zijn laatste wedstrijd waarbij je hem van voren ziet. het eerste wat me opviel is dat z'n benen achter lopen.
goede upperbody maar aan z'n benen mag hij wel wat meer andacht besteden.
 
Een forum dient voor reacties en commentaar te geven, dus over de inhoud van de reacties kan ik niet veel zeggen (zal ik trouwens ook niet doen).
Iedere training bij Mario heeft een doel, ik en zeker Mario kennen de redenen waarom hij zo squat op die dag.
Over het gewicht en reps kan ik zeggen dat het niet de eerste beendag was in de week en niet de eerste oefening was voor de benen.
Mario kent zijn doelstelling en wat hij daarvoor dient te doen.

Over zijn schoudertraining kan ik zeggen dat hier niemand zo traint als hem (de reps en gewichten). En ik heb nog niet veel profs gezien die dergelijke training aankunnen.

Het onderstaande werd gepost door Mario op een andere site:
Dank je Sibil, sukkel nog altijd wat met mijn knie, daardoor dat ik soms niet diep kan (durf) gaan tijdens de squat. Maar de benen beginnen nu toch wel duidelijk te verbeteren. Bedankt voor de tips ;-)
 
Laatst bewerkt:
Een forum dient voor reacties en commentaar te geven, dus over de inhoud van de reacties kan ik niet veel zeggen (zal ik trouwens ook niet doen).
Iedere training bij Mario heeft een doel, ik en zeker Mario kennen de redenen waarom hij zo squat op die dag.
Over het gewicht en reps kan ik zeggen dat het niet de eerste beendag was in de week en niet de eerste oefening was voor de benen.
Mario kent zijn doelstelling en wat hij daarvoor dient te doen.

Over zijn schoudertraining kan ik zeggen dat hier niemand zo traint als hem (de reps en gewichten). En ik heb nog niet veel profs gezien die dergelijke training aankunnen.

Het onderstaande werd gepost door Mario op een andere site:
Dank je Sibil, sukkel nog altijd wat met mijn knie, daardoor dat ik soms niet diep kan (durf) gaan tijdens de squat. Maar de benen beginnen nu toch wel duidelijk te verbeteren. Bedankt voor de tips ;-)

Precies dat is wat ik bedoel...als niet iedereen het doet zoals alle hero's hier denken/vinden dat t hoort, dan is het niet goed. Net alsof er 1 manier van trainen is die altijd en voor iedereen op elk moment werkt, van een domheid die zijn weerga niet kent...
 
Iedereen bekijkt altijd die onrealistische uitsloof filmpjes van de Amerikaanse profs en als ze dan eens een real-life training zien valt dat natuurlijk wat tegen. Wat niet wil zeggen dat die training 'slecht' is trouwens. Het gaat natuurlijk om het resultaat.

BB die blindstaren op gewicht: fail.
 
iedereen bekijkt altijd die onrealistische uitsloof filmpjes van de amerikaanse profs en als ze dan eens een real-life training zien valt dat natuurlijk wat tegen. Wat niet wil zeggen dat die training 'slecht' is trouwens. Het gaat natuurlijk om het resultaat.

Bb die blindstaren op gewicht: Fail.

+ 1
 
BB die blindstaren op gewicht: fail.[/QUOTE]




+1. heb ook tijdje met iemand die alleen zijn fysiek laat spreken getraind en die iedereen totaal kapot traint. je kan daadwerkelijk oordelen als je een dagje meetraint.
 
Back
Naar boven