AndroidHealthClinic

Heimwee naar de king.... pure perfectie!!!

Bezoekers in dit topic

denbody

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
12 okt 2006
Berichten
270
Waardering
15
Lengte
1m88
fypcht.jpg


VERBAAS ME ZO OVER AL DIE OPHEF ROND JAY.....HIJ WAS ZO SCHERP DIT JAAR EN ZO HARD EN GROOT......BESTE OLYMPIA OOIT.... NO WAY!!!!!

KIJK EN VERGELIJK!!!!!!

ymn4g.jpg
 
heb je ook frontpics?
 
Jay is sowieso minder vasculair dan Coleman, ook al zie je bij beiden niet echt aders op de achterkant.

De laatste jaren Coleman waren niet echt een feest; symmetrieproblemen.
 
Jay is sowieso minder vasculair dan Cutler, ook al zie je bij beiden niet echt aders op de achterkant.

De laatste jaren Coleman waren niet echt een feest; symmetrieproblemen.


Wait what?


:p
 
De 'ophef' rond Jay was gewoon terecht natuurlijk, hij is de eerste verslagen Mr. Olympia die de titel kon terugpakken. En hoe...

_H4X2920_LPZRRJQAPF.jpg


_H4X2921_WBVQGXKVOL.jpg
 
Laatst bewerkt:
hoezo verbaast over de ophef, jay cutler had dit jaar gewoon het beste fysiek van hun allemaal en hoezo ga je hem nou vergelijken met ronnie coleman die is gestopt dus. beetje een kansloos topic imo.
 
Zeer goed topic. Jay wint door gebrek aan beter.
 
Uiteraard heerst Coleman over Cutler.

Cutler is wel een waardige 'vervanger'
 
Wat heeft dat voor nut je gaat toch ook niet Michael jordan vergelijken met Shawn Kemp of Maradonna met Roberto Baggio.
 
Zeer goed topic. Jay wint door gebrek aan beter.


Vind ik een domme opmerking dat hier al meer voorbij is gekomen.

Dit jaar stonden er heel veel goed bij dus het is niet dat hij hem zomaar gepakt heeft.

En elke MR O wint elk jaar bij gebrek aan beter....
Moesten er beter zijn zouden ze niet winnen.
Ronnie heeft al zijn titels behaalt bij gebrek aan beter... :rolleyes:
 
Zeer goed topic. Jay wint door gebrek aan beter.

Achterlijke post.

Jay was echt super dit jaar. Het zijn gewoon twee hele andere fysieken.

Ronnie was gewoon de grootste ooit....maar omdat bijvoorbeeld cruijf de grootste voetballer ooit was, wil toch niet zeggen dat er op dit moment niemand meer kan uitblinken?
 
ik post hoer allang nie meer serieus mocht je het je afvragen
 
neuh, dat was wel helder:)
 
Je kunt natuurlijk wel het niveau van de verschillende winnaars vergelijken. Dan kun je iets zeggen over het niveau van de O in vergelijking tot vorige jaren. Hoezo zou je dat niet doen?

Ik vind ook dat Ronnie's rug er op de foto hierboven veel beter uitziet dan Jay. Maar je zou eigenlijk een foto moeten hebben van Ronnie op de Olympia, want hier speelt belichting ook een grote rol denk ik.
 
Foto's verschillen nog wel eens.
Denk dat Jay in deze shape ook van Ronnie Coleman had gewonnen (kom maar op Ronnie Lovers:D).
Jay is 3 keer 1e, maar ook 4 keer 2e.
Dus een waardeloze BB is het niet. Zijn gut is nog nooit zo groot geweest als die van Ronnie.
Dat Ronnie sterker/ruiger/iets groter was, zal wel, compleet plaatje wat Jay heeft laten zien, heeft Ronnie misschien 2x gehaald.
O 1998 en Arnold Classic, ik meen 1999.
 
jay sucks!
 
De 'ophef' rond Jay was gewoon terecht natuurlijk, hij is de eerste verslagen Mr. Olympia die de titel kon terugpakken. En hoe...

Verbaasd me niks dat die been foto's steeds terug komen.
verder is er ook niks bijzonders:D
 
Back
Naar boven