XXL Nutrition

Greg plit dood??!

Bezoekers in dit topic

Vast een hoax.
 
Dc1BISq.png
 
Plitt was hit and killed by a train in Burbank, California on January 17, 2015. The incident occurred at about 4:10 PM, according to Lt. Leo Bauer of the Los Angeles County Sheriff’s Department Transit Services Bureau. Plitt was walking on the tracks in an area where pedestrians are not allowed to cross, near Front Street in downtown Burbank, when he was struck by Metrolink Train 268, which was heading south from Lancaster on the Antelope Valley Line. Officials said Plitt was with friends, videotaping and taking photos of passing trains. [6]

Zou heel goed een hoax kunnen zijn maar staat wel op aantal kranten sites
 
Jaa maar niet echt grote kranten sites, laten we hopen voor de kerel
 
One friend says he was filming an advert for a protein shake at the time.

b&f weer :(
 
Echt fucked up man! Die man was een legende. Kon t niet geloven toen mijn broer mij vanochtend appte:( Het leven is echt kort.
 
Sucks :( R.I.P. Greg
 
Jezus, lekker dan
 
Shit. Zie het net op NU.nl. Echt jammer dit. Was zeker een inspiratie.

RIP greg
 
Dam zoiets verwacht je echt niet van zo iemand sneu dat die zo aan zijn eind komt.

Ooggetuigen

Treinpassagiers zagen Plitt, die ook te zien was in de films Terminator Salvation (2009) en The Good Shepherd (2006), vlak voor het fatale ongeluk plaatsvond.

"Hij ging vreselijk in de fout. De trein reed door. Ik zag hem struikelen over de sporen", zegt een ooggetuige. "Hij had een camcorder in zijn hand'', vertelt de treinpassagier.

Bron: www.nu.nl
 
RIP Greg, was een groot voorbeeld voor mij
 
Back
Naar boven