Fitness Seller

Eduard van Amsterdam 141 kg (308 lbs) (recente foto's)

Bezoekers in dit topic

robocop

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid sinds
17 apr 2004
Berichten
3.204
Waardering
11
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

foto's zijn van 7 dec.
 
damn huge!!
 
he daar heb je huntelaar:p

damm ****ing huge
 
Ik vind hem er meestal goed uitzien, maar om de 1 of andere reden kunnen zijn armen mij nooit bekoren. Als ie die zou weten te verbeteren, zou die hele ogen kunnen gooien.
 
zwaar de man
 
smal middel brede rug, maar de biceps en triceps, de afscheiding ertussen is er niet zo duidelijk, en dat zorgt ervoor dat het allemaal wat gladjes oogt denk ik, alsof het 1 geheel is, ben het dus met richard eens dat als hij dat weet te verbeteren indien mogelijk dat hem dat punten op zal leveren.
 
zulke armen heb ik ook, wel iets minder dik,maar weinig definitie:(
 
je weet wat ik bedoel:P
 
Lijkt me dat ie weer nieuwe motivatie en spirit heeft gevonden!
Gaat weer de goede kant op!
 
Zo dan, die lats blaffen een ferm eind naar buiten, zeg...
 
dik beest man idd jammer van de definitie
 
Ik vind hem er meestal goed uitzien, maar om de 1 of andere reden kunnen zijn armen mij nooit bekoren. Als ie die zou weten te verbeteren, zou die hele ogen kunnen gooien.

Wat vind jij mis met zijn armen? Zijn symetrie? Vertel want huge zijn ze.
 
Wat ik er mis aan vind?
Zijn triceps en biceps ogen niet zo groot. Hij is relatief lang, met goede schouders.
Ik vind de separatie tussen biceps en triceps dus idd minder, maar ook de muscles op zich vind ik minder.

Volgens mij zegt ie in zijn video ook dat zijn triceps een minpunt zijn.

Vind hem verder een redelijk complete BB, maar zijn armen zijn in verhouding tot de rest maar 60% imo.

Natuurlijk moet je alles in verhouding zien he;)
Hij is een pro en dan heb ik een beeld imo wat ik graag wil zien bij een pro. Dus Ed, ga je armen trainen!!
 
wow ligt het aan mij of is zijn middel echt stukke smaller.
Ziet er goed uit!!
 
Back
Naar boven