| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
» Andere Super Aanbieding: 2300 gram Whey + 500 gram Creatine voor € 57,95
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #41 | |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citaat:
Zou leuk zijn als Ed eens een uurtje hier rond gaat posten, zou een top actie zijn voor het forum hier. Ben dan zeker van de partij
__________________ Creator of Panatta's Longest Work out Ever Officieel NBBF/IFBB Wereldrecordhouder ROBBERT'S TRIPPLE is o.a. te zien op www.robberts-tripple.nl en www.xxlnutrition.nl (link sectie) . | |
| | |
| | #42 |
| Prof Bodybuilder Geregistreerd: Sep 2003 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 6 | :D Hello allemaal, hier Deborah van Amsterdam:p Leuk van jullie reacties allemaal, ik zal er persoonlijk voor zorgen dat Edje volgende week een keer op een avond hier zal zijn, ik zal een datum en tijd binnenkort hierop het forum neer zetten! Je kan altijd ons persoonlijk schrijven en zullen daarop reageren, ik zit ook vaak achter de computer en weet op de meeste vragen ook een antwoord! Ben wel blond maar niet achterlijk;) Groetjes allemaal en tot aanstaande zondag op de GP Deborah en Edje |
| | |
| | #43 | |
| Monstrous Giant Geregistreerd: Dec 2002 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 29 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citaat:
Maar ik laat het maar achterwege.
__________________ Stats: Arm: 53,7 cm (koud) Been: 77,0 cm (koud) Kuit: 49 cm (koud) Logje: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...2008-a-144915/ | |
| | |
| | #44 |
Karma Power: 6 | Die vragen vraag je maar aan Edje! |
| | |
| | #45 |
| Huge Freak Geregistreerd: Oct 2002 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: M
Karma Power: 48 | Cool, Big Ed op het forum Welkom!
__________________ Ik heb een crealul®... DBB Soap afleveringen: Ryu en Dolcett Bascross en Pkroes Edwin1987 Superdudes beramen rof gedrag op DBB-ers Update! http://www.youtube.com/watch?v=GmCnjqAqrSc |
| | |
| | #46 |
Karma Power: 6 | Ze vrouwtje nu dan he!!!!! |
| | |
| | #47 |
| Huge Freak | heee Big Ed welkom op deze site!!!! vragen komen nog wel in me op
__________________ stats: squat :5x200 deadlift 1x170 shrugs 1x140 bench press 5x130 incline smith press 7x120 pose video http://forum.dutchbodybuilding.com/f...o-jimi-152805/ |
| | |
| | #48 |
| Cool Novice Geregistreerd: Sep 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 2 | Respect voor Ed voor wat ie allemaal bereikt heeft, echt top! Super fysiek! en vind het top dat hij zijn fans nooit vergeet en altijd te woord staat.. Staan er nog wat wedstrijden in VS op t programma waar je aan meedoet? |
| | |
| | #49 |
Karma Power: 6 | Momenteel is Edje in Istanboel/Warshau/Oostenrijk en komt a.s. zaterdag terug voor de GP op zondag! We hebben wel een wedstrijd in ons hoofd waar we naar toe willen werken. Hij is nu in iedergeval hard aan het trainen en weer goed aan het eten! Met zijn moeder gaat het nu beter en is voor nu genezen verklaart! En dat is voor Ed een last van zijn schouders, hij had het afgelopen jaar niet echt zijn koppie erbij en zat veel met zijn moeder in het ziekenhuis natuurlijk! Maar nu gaan we er weer tegen aan in dit huis!!! |
| | |
| | #50 |
| Cool Novice Geregistreerd: Sep 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 2 | Toch wel met de halters he |
| | |
| | #51 |
| Competitive Bodybuilder | Al die wedstrijden zijn wel op leuke dagen (Mr. O was op mijn verjaardag), nu zondag zijn het verkiezingen (dus ik MOET stemmen Ik wil wedstrijden zien Welkom trouwens Ed en Deborah, wat is ie huuuuuuuge
__________________ Bitches out here act like they never seen a pimp before. I raise my hand, they look at it like it's a guddamn croissant. Then: BAM, feel my pimp hand. Ciko: "stelletje ratten!" Vroeger wou ik striemen...nou nimeer want ik heb ze... |
| | |
| | #52 |
| Ripped Bodybuilder | Hoe zit het dan?
__________________ http://timdewever.x10hosting.com remember,remember, the 5th of november In mijn stad wonen 2000 mensen, als ze er allemaal zijn. Het enige wat ik kon doen was rond rijden met de auto en auto's tillen. Dus ik tilde een auto. Mijn vader zei: dat is mijn zoon en hij tilt auto's. Franco Columbo - Pumping Iron |
| | |
| | #53 |
| Monstrous Giant | Welkom Ed! Ik zie je wel in het Flex weekend
__________________ Jay Cutler Mr. Olympia 2006 `07 4e plaats fitness klasse heren YBF 2007 |
| | |
| | #54 |
Karma Power: 6 | Flex Weekend |
| | |
| | #55 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: May 2005 Locatie: België Leeftijd: 31 Geslacht: M
Karma Power: 6 | Goed dat zijn moeder weer beter is. Ik ben van de partij op het flexkamp net als vorig jaar |
| | |
| | #56 |
| Monstrous Giant | Stuk of 6 mensen van dit forum oja en Mr J
__________________ Jay Cutler Mr. Olympia 2006 `07 4e plaats fitness klasse heren YBF 2007 |
| | |
| | #57 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Sep 2005 Locatie: Red Oak, Iowa Geslacht: M
Karma Power: 16 | Heee Ed! Waar ben je?
__________________ PR's: Squat 160 - Bench 120 - Deadlift 170 |
| | |
| | #58 |
| Novice | hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh |
| | |
| | #59 |
| King of the hill Geregistreerd: Oct 2002 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 25 Geslacht: M
Karma Power: 30 | Dag Ed, Hoe gaat het met de nieuwe sportschool? Gaan jullie nog studenabo's aanbieden? En wat is je huidige doel op bodybuilding gebied?
__________________ "Mens sana in corpore sano" |
| | |
| | #60 |
Karma Power: 6 | Kom gewoon gezellig een keer langs, dan beantwoorden we al je vragen!!! |
| | |