Fitness Seller

David Henry- Training Back

Bezoekers in dit topic

Bacchianini

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid sinds
25 aug 2008
Berichten
906
Waardering
9
Lengte
1m80
Massa
86kg
Vetpercentage
18%
Pittige training:D

[Link niet meer beschikbaar]
 
ik vind zn triceps altijd er zo raar uitzien.
 
serieuze gewichten..
 
wat heeft pro zijn er mee te maken?

wel.. ik doe zelf nog maar 1 jaar Bor's en mijn techniek is wel slechter maar neem exact hetzelfde gewicht, en ik zit ook niet met het gewicht te gooien .. nog min of meer strikt.
 
die plates zijn 50 lbs, je kan mij niet wijsmaken dat jij 200 kilo kan BoR ren. zowel: video or it didnt happen
 
die plates zijn 50 lbs, je kan mij niet wijsmaken dat jij 200 kilo kan BoR ren. zowel: video or it didnt happen

nuja idd.. heb vluchtig gekeken.. en uiteraard kan ik geen 200 Bor.. maar toch wel een 4 tal keer 160kg en uiteraard doet hij het dan ook nog eens raw.. zeker niet te vergelijken maar vind het toch niets bijzonder.

edit.... ok blijkbaar doet hij het dan ook nog niet eens raw.. lol.

nogmaals edit.. lol geen 50lbs maar 45.. zoals ik dus gokte.. volgende keer zelf dus beter kijken.
 
Laatst bewerkt:
1jaar bor's 160kg noway -_-
 
wel.. ik doe zelf nog maar 1 jaar Bor's en mijn techniek is wel slechter maar neem exact hetzelfde gewicht, en ik zit ook niet met het gewicht te gooien .. nog min of meer strikt.
Hoe kan je techniek nog slechter zijn??? En wat deed je voor dat jaar dat je met BOR begon dan?
 
Hoe kan je techniek nog slechter zijn??? En wat deed je voor dat jaar dat je met BOR begon dan?

slechte techniek maar wel min of meer strikt. ruik ik nou bullshit of hoe zit dat:D
 
wel.. ik doe zelf nog maar 1 jaar Bor's en mijn techniek is wel slechter maar neem exact hetzelfde gewicht, en ik zit ook niet met het gewicht te gooien .. nog min of meer strikt.

dat wil ik wel eens zien :rolleyes:
 
slechte techniek maar wel min of meer strikt. ruik ik nou bullshit of hoe zit dat:D

Jah ik heb iets meer last met het gewicht op zijn plaats te houden (niet teveel voorover te buigen) maar zwier het gewicht wel niet omhoog.

Nogmaals.. die 4 reps daar heb ik uiteraard niet zoveel aan en deed die tot vorige maand zelfs nog zonder belt, ga nu vaak niet over de 140 kan er wel een 12 tal reps mee ofzo.
 
Jah ik heb iets meer last met het gewicht op zijn plaats te houden (niet teveel voorover te buigen) maar zwier het gewicht wel niet omhoog.

Nogmaals.. die 4 reps daar heb ik uiteraard niet zoveel aan en deed die tot vorige maand zelfs nog zonder belt, ga nu vaak niet over de 140 kan er wel een 12 tal reps mee ofzo.

laat maar zien dan :D
 
wat een bullshit!! BOR's zijn zwaar en denk dat de meeste ze hier doen met 80,90,100 tot 120 kg. en dr zullen dr echt wel bijzijn die zwaarder gaan die serieus wedstrijden etc doen, maar vraag me ook af of het altijd nut heeft.
 
Jah ik heb iets meer last met het gewicht op zijn plaats te houden (niet teveel voorover te buigen) maar zwier het gewicht wel niet omhoog.

Nogmaals.. die 4 reps daar heb ik uiteraard niet zoveel aan en deed die tot vorige maand zelfs nog zonder belt, ga nu vaak niet over de 140 kan er wel een 12 tal reps mee ofzo.
E-hero kom maar op met die film!
 
Back
Naar boven