Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Andere Populaire Topics > IFBB Pro Bodybuilding

Sportfood.nl: Kre-Alkalyn & Nytric Pomp Stack

• Tot wel 10% krachttoename al bij de eerste inname
  • Sneller herstel tussen de setjes en na de training
  • Heftigere pomp tijdens en na de training
  • Versnelt spiergroei

» Andere Super Aanbieding: 2300 gram Whey + 500 gram Creatine voor € 57,95

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 7 May 2008, 22:26   #1
Dutch Bodybuilder

rwesselius's Avatar

Leeftijd: 25
Geslacht: M
Karma Power: 5 rwesselius heeft veel om trots over te zijnrwesselius heeft veel om trots over te zijnrwesselius heeft veel om trots over te zijnrwesselius heeft veel om trots over te zijnrwesselius heeft veel om trots over te zijnrwesselius heeft veel om trots over te zijnrwesselius heeft veel om trots over te zijnrwesselius heeft veel om trots over te zijnrwesselius heeft veel om trots over te zijnrwesselius heeft veel om trots over te zijnrwesselius heeft veel om trots over te zijn
Computer programma Dexter Jackson,

Iemand enig idee over wat voor computer programma Dexter het hier heeft
klinkt wel interessant

http://www.youtube.com/watch?v=f_kpH...eature=related
rwesselius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2008, 22:42   #2
Ripped Bodybuilder

Marijn's Avatar

Leeftijd: 21
Karma Power: 15
Marijn is herboren in de Halfgod realmMarijn is herboren in de Halfgod realmMarijn is herboren in de Halfgod realmMarijn is herboren in de Halfgod realm
Bekijk Galerij (4 foto's)
Ik heb geen idee, maar er zijn vast ook nederlandse programma's die dat kunnen wat hij zegt.

Eetmeter bijvoorbeeld. Al vind ik die persoonlijk niet zo handig, zeker niet als je vaker dan 5-6x per dag eet.
In een sticky staat een handig excel programmatje.
Marijn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2008, 22:49   #3
Dutch Bodybuilder

rwesselius's Avatar

Leeftijd: 25
Karma Power: 5 rwesselius heeft veel om trots over te zijnrwesselius heeft veel om trots over te zijnrwesselius heeft veel om trots over te zijnrwesselius heeft veel om trots over te zijnrwesselius heeft veel om trots over te zijnrwesselius heeft veel om trots over te zijnrwesselius heeft veel om trots over te zijnrwesselius heeft veel om trots over te zijnrwesselius heeft veel om trots over te zijnrwesselius heeft veel om trots over te zijnrwesselius heeft veel om trots over te zijn
begrijp dat het programma van Met-Rx is,
rwesselius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2008, 23:41   #4
Competitive Bodybuilder

davy1010's Avatar

Leeftijd: 23
Karma Power: 13
davy1010 is herboren in de Halfgod realmdavy1010 is herboren in de Halfgod realmdavy1010 is herboren in de Halfgod realmdavy1010 is herboren in de Halfgod realm
Is een programma van zijn begeleider, laatst was hij op Pro Bodybuilding Weekly en vertelde hij erover. Is een log van zijn voeding en AAS gedurende zijn carriere, ik denk niet zoveel speciaals.

Hier die aflevering van PBW te downloaden als podcast voor op je mp3 (rechterklik en doel opslaan als):
http://modavox.vo.llnwd.net/o21/solomon/pbw042108.mp3

Sorry voor de Dexter fans maar in mijn ogen is Dexter gewoon een dommerik die zonder een begeleider nog niet eens klaar raakt voor een wedstrijd. Wel een dommerik met monster genen, daar hoor je mij niks over zeggen.

Daarin boven is het ook nog een luierik en hemelt hij voordurend zijn "Muscletech" wonder shit op. Daar word ik al helemaal niet te goei van...

Na het winnen van de Arnold gaat hij ook nog even spotten met de legende zelf tijdens het interview op het podium. Bij mij heeft hij er gelegen .

Tot hier deze overdreven reactie
davy1010 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 May 2008, 12:26   #5
Advanced Bodybuilder
Elite Member

dannymarx's Avatar

Karma Power: 18
dannymarx is herboren in de God realmdannymarx is herboren in de God realmdannymarx is herboren in de God realmdannymarx is herboren in de God realmdannymarx is herboren in de God realmdannymarx is herboren in de God realm
Citaat:
Origineel gepost door davy1010 Bekijk Post
Is een programma van zijn begeleider, laatst was hij op Pro Bodybuilding Weekly en vertelde hij erover. Is een log van zijn voeding en AAS gedurende zijn carriere, ik denk niet zoveel speciaals.

Hier die aflevering van PBW te downloaden als podcast voor op je mp3 (rechterklik en doel opslaan als):

Sorry voor de Dexter fans maar in mijn ogen is Dexter gewoon een dommerik die zonder een begeleider nog niet eens klaar raakt voor een wedstrijd. Wel een dommerik met monster genen, daar hoor je mij niks over zeggen.

Daarin boven is het ook nog een luierik en hemelt hij voordurend zijn "Muscletech" wonder shit op. Daar word ik al helemaal niet te goei van...

Na het winnen van de Arnold gaat hij ook nog even spotten met de legende zelf tijdens het interview op het podium. Bij mij heeft hij er gelegen .

Haha, dat spotten vroeg die legende wel een beetje om he
En tja, lekker lui zijn en toch daar staan? lijkt me juist vet. Moest ik de lotto winnen, ik zou ook een persoonlijke begeleider huren en hem echt al men eten, al men sups enz laten klaarzetten
Oud 8 May 2008, 15:56   #6
Cool Novice

tiger4evaH's Avatar

Leeftijd: 19
Karma Power: 2 tiger4evaH is een prachtig lichtbakentiger4evaH is een prachtig lichtbakentiger4evaH is een prachtig lichtbakentiger4evaH is een prachtig lichtbakentiger4evaH is een prachtig lichtbakentiger4evaH is een prachtig lichtbaken
Bekijk Galerij (3 foto's)
Is eetmeter nog trouwens ergens hier te downloade?
you are not here to win friends. you are not here to look pretty. you are not here to stare at some chick's ass. you know why you're here. And if you don't, then get the hell out because you're just taking up space. this is heavy duty, can you handle it?
tiger4evaH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2008, 11:57   #7
Advanced Bodybuilder

tl21's Avatar

Karma Power: 4 tl21 heeft veel om trots over te zijntl21 heeft veel om trots over te zijntl21 heeft veel om trots over te zijntl21 heeft veel om trots over te zijntl21 heeft veel om trots over te zijntl21 heeft veel om trots over te zijntl21 heeft veel om trots over te zijntl21 heeft veel om trots over te zijntl21 heeft veel om trots over te zijntl21 heeft veel om trots over te zijn
Bekijk Galerij (2 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door davy1010 Bekijk Post

Denk je dat een Coleman wel weet wat ie naar binnen spuit?
Grotendeels van die lui volgen hun begeleider blindelings. Als zij het weten waarom zou ik dan de moeite nemen om die kennis op te slaan?
Antwoord

Bookmark topic

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Post Regels