| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
» Andere Super Aanbieding: 2300 gram Whey + 500 gram Creatine voor € 57,95
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #1 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Dec 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: M
Karma Power: 5 | Computer programma Dexter Jackson, Iemand enig idee over wat voor computer programma Dexter het hier heeft klinkt wel interessant http://www.youtube.com/watch?v=f_kpH...eature=related |
| | |
| | #2 |
| Ripped Bodybuilder | Ik heb geen idee, maar er zijn vast ook nederlandse programma's die dat kunnen wat hij zegt. Eetmeter bijvoorbeeld. Al vind ik die persoonlijk niet zo handig, zeker niet als je vaker dan 5-6x per dag eet. In een sticky staat een handig excel programmatje. |
| | |
| | #3 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Dec 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: M
Karma Power: 5 | begrijp dat het programma van Met-Rx is, |
| | |
| | #4 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Nov 2004 Locatie: België Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 13 | Is een programma van zijn begeleider, laatst was hij op Pro Bodybuilding Weekly en vertelde hij erover. Is een log van zijn voeding en AAS gedurende zijn carriere, ik denk niet zoveel speciaals. Hier die aflevering van PBW te downloaden als podcast voor op je mp3 (rechterklik en doel opslaan als): http://modavox.vo.llnwd.net/o21/solomon/pbw042108.mp3 Sorry voor de Dexter fans maar in mijn ogen is Dexter gewoon een dommerik die zonder een begeleider nog niet eens klaar raakt voor een wedstrijd. Wel een dommerik met monster genen, daar hoor je mij niks over zeggen. Daarin boven is het ook nog een luierik en hemelt hij voordurend zijn "Muscletech" wonder shit op. Daar word ik al helemaal niet te goei van... Na het winnen van de Arnold gaat hij ook nog even spotten met de legende zelf tijdens het interview op het podium. Bij mij heeft hij er gelegen Tot hier deze overdreven reactie |
| | |
| | #5 | |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Oct 2003 Locatie: België Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 18 | Citaat:
En tja, lekker lui zijn en toch daar staan? lijkt me juist vet. Moest ik de lotto winnen, ik zou ook een persoonlijke begeleider huren en hem echt al men eten, al men sups enz laten klaarzetten
__________________ Ik heb te weinig geloof om atheïst te zijn | |
| | |
| | #6 |
| Cool Novice | Is eetmeter nog trouwens ergens hier te downloade?
__________________ you are not here to win friends. you are not here to look pretty. you are not here to stare at some chick's ass. you know why you're here. And if you don't, then get the hell out because you're just taking up space. this is heavy duty, can you handle it? |
| | |
| | #7 | |
| Advanced Bodybuilder | Citaat:
Grotendeels van die lui volgen hun begeleider blindelings. Als zij het weten waarom zou ik dan de moeite nemen om die kennis op te slaan?
__________________ You've been pushing too many Pencils, Dillon. Had enough? | |
| | |