XXL Nutrition

Bodybuilder vs Sterkste man deelnemer

Bezoekers in dit topic

Driven1010

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 nov 2004
Berichten
1.750
Waardering
18
Laatst bewerkt:
ronnie pwns!
 
Halve reps op de bench ja, Nee is allround wel sterker.
 
Halve reps op de bench ja, Nee is allround wel sterker.

Tuurlijk maar Ronnie is en blijft een freak als hij specifiek zou trainen op kracht dan bleef er niets meer over van Nee en konsoorten.
 
Kracht meten doe je op een meet van dezelfde federatie, of in ieder geval onder gelijke regels mbt uitvoering en gear. Vergelijking is ongeveer net zo kansloos als de dbb forum rankings. Deze gasten trainen voor totaal andere doelen, logisch dat de prestaties er dan ook naar zijn.
 
kracht meten doe je op een meet van dezelfde federatie, of in ieder geval onder gelijke regels mbt uitvoering en gear. Vergelijking is ongeveer net zo kansloos als de dbb forum rankings. Deze gasten trainen voor totaal andere doelen, logisch dat de prestaties er dan ook naar zijn.

+1
 
Kracht meten doe je op een meet van dezelfde federatie, of in ieder geval onder gelijke regels mbt uitvoering en gear. Vergelijking is ongeveer net zo kansloos als de dbb forum rankings. Deze gasten trainen voor totaal andere doelen, logisch dat de prestaties er dan ook naar zijn.

:thumbs:



BTW: Ronnie is politie agent, en had waarschijnlijk gezegd dat Nee een ticket kon krijgen als hij Ronnie niet had laten winnen!
:D:p
 
:thumbs:



BTW: Ronnie is politie agent, en had waarschijnlijk gezegd dat Nee een ticket kon krijgen als hij Ronnie niet had laten winnen!
:D:p
"Hahahahahah" Kietel me dan kan ik lachen.

Nee doet wel een speedrep.
 
Knappe prestaties van beide heren, laat dat ik dat voorop stellen.
Net als Trasher als schreef, niet te vergelijken met elkaar.

Ik vind die deadlift van Nee overigens technisch gezien niet correct uitgevoerd.
 
"Hahahahahah" Kietel me dan kan ik lachen.

Nee doet wel een speedrep.

ik zeg ook niet dat ik Ronnie sterker vind............Nee traint idd anders en is IMO sterker algemeen dan Ronnie.
;)
 
Wtf...

Geeft de camera nu zo een vertekend beeld, of heeft die Kevin echt no legs?
(zie filmpje deadlift)
 
Beide zijn echt sterk. De films van Ron zijn toch motiverender :hedbang:
 
jah appels en peren!!we hebben een strongman die nooit bencht tegen de halve reps van kolenboer!!
DL van knee is 410kg tegen een touch an go lift van ronny met 360kg
beiden een ander doel dus geen vergelijking
 
Ik vraag me af hoeveel Jon Pall Sigmarsson deadliftte.. :O
 
Ik zou Ron wel een keer willen zien bij een sterkste man competitie.
Zou die Jarno Harms kunnen kloppen? :D
 
Back
Naar boven