| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
| Bekijk resultaten enquête: ron of jay? | |||
| ronnie | | 111 | 69,38% |
| jay | | 49 | 30,63% |
| Stemmers: 160. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
| | Topic opties |
| | #21 |
| Cool Novice Aangemeld: okt 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 39 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: beste mr.O :jay cutler vs ronnie coleman
dat klopt idd niet.. hij was dat jaar op de olympia 290 pounds = 131,54kg
__________________ Big Ass Lover Laatst aangepast door denbody : za 10 okt 2009 om 11:52 |
| | |
| | #22 |
| Competitive Bodybuilder | Re: beste mr.O :jay cutler vs ronnie coleman
op het kleur verschil wint jay zeker
__________________ WIDE PRIDE Born To Lose - Live To Win LIFT HARD DIE STRONG! MassFreaks Power Log MassFreaks Power Log |
| | |
| | #23 | |
| Cool Novice Aangemeld: okt 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 39 Geslacht: M
Citaat:
Let op hoe ronnie staat. Door z'n ongelooflijke massa op de benen staat ie gewoon met z'n benen tegen elkaar. Zo'n enorme sweep hij hoeft geen moeite te doen om z'n benen goed uit te laten komen. Hamstrings en kont altijd hard en droog... Strepen onderkant borst bij latspread voorzijde... Dit is een andere categorie bodybuilding ![]()
__________________ Big Ass Lover Laatst aangepast door denbody : za 10 okt 2009 om 15:19 | |
| | |
| | #24 |
bij jay lijken zijn spieren platter, bij ronnie komt alles meer naar voren (knalt er meer uit)
__________________ Altijd Volle Gas! |
| | |
| | #25 |
| Colossal Veteran Aangemeld: jul 2005 Locatie: Groot Nederland (VL) Leeftijd: 22 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: beste mr.O :jay cutler vs ronnie coleman
Idd.
__________________ Origineel gepost door Mars Haha "santino88" is het type dat ook eieren meeneemt in zijn binnenzak alstie uitgaat en dan in de discotheek op een gegeven moment tegen zijn "vrienden" zegt "hej hou je even mijn spaatje in de gaten, ik ga even naar de garderobe" haha. oh brother.. Hold the line, muscle tissue isn't always on time, oh oh oh... |
| | |
| | #26 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: aug 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: M
Ronnie in een dergelijke conditie is niet te evenaren!!
|
| | |
| | #27 |
| Freaky Bodybuilder | Re: beste mr.O :jay cutler vs ronnie coleman
Bij Ronnie kan je gewoon van de voorkant z'n kont al zien.
__________________ Nulla tenaci invia est via... |
| | |
| | #28 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: sep 2006 Locatie: Utrecht Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: beste mr.O :jay cutler vs ronnie coleman
Ronnie natuurlijk, en Big Ron is ook nog eens een stuk ouder dan Jay cutler he.
__________________ Melvin Anthony....man... some weird movements... like slow stripping... now some real good posing. Keep it there Melvin. And now his a robot... Oh fuck me... don't throw cock at crowd... - Lee Priest |
| | |
| | #29 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: dec 2007 Locatie: Voor de spiegel, bij het dumbbellrek... Geilen op adertjuhs enzo ;) jwtz!!!!!1! Leeftijd: 26 Geslacht: M
Stats: 1m83 105kg - Karma: | Re: beste mr.O :jay cutler vs ronnie coleman
Big Ron, geen twijfel over mogelijk.
__________________ This game, this iron warfare... Shit, it's all about progress and conquest! In our walk of life, growth is always the top priority. Whether in terms of size or strength, we seek to grow and progress, to surpass our preconceived limits and to expand beyond our previous boundaries. Bigger and better every time, this is our quiet mantra and it permeates every aspect of our existence. |
| | |
| | #30 |
| Monstrous Giant | Re: beste mr.O :jay cutler vs ronnie coleman
Bij jou toch ook?
__________________ |
| | |
| | #31 |
| Dutch Bodybuilder | Re: beste mr.O :jay cutler vs ronnie coleman
ik ga voor Jay omdat ik zowat begonnen ben met trainen door filmkes van hem te zien . Maar ik moet zeggen nu ik ronnie coleman relentless heb gzn ben ik hem beginnen te waarderen . En het zijn uiteraard beiden goede promoters voor de sport . Maar toch verkies ik Jay Cutler |
| | |
| | #32 |
Ronnie, no doubt
__________________ BP ..::125 SQ ..::170 DL ..::180 |
| | |
| | #33 |
| Freaky Bodybuilder | Re: beste mr.O :jay cutler vs ronnie coleman
__________________ Nulla tenaci invia est via... |
| | |
| | #34 |
| Cool Novice Aangemeld: mrt 2006 Locatie: in een grot Leeftijd: 29 Geslacht: M
Stats: 1m85 120kg 15% Karma: | Re: beste mr.O :jay cutler vs ronnie coleman
Denk dat het verschil ook zit in de jaren van trainen! Big Ron mag er geweldig uit hebben gezien, maar wat denk je als Jay zo nog 5-6 jaar door blijft stampen? Want het fysiek dat ie dit jaar heeft laten zien, heeft ook iedereen laten verbazen...
__________________ ___________________________ stats : 29 jr. : 1m85: 124,1 kg and gaining Losers make excuses, Winners make it happen..... BENCHPRESS : ??? deadlift : ??? SQUAT : ??? LEGGPRESS : ??? |
| | |
| | #35 |
| Advanced Bodybuilder | Re: beste mr.O :jay cutler vs ronnie coleman
__________________ http://sirfuckyouupalot.mybrute.com |
| | |
| | #36 |
2punten vind ik persoonlijk beter jay zijn benen en zijn abs. Maar ronnie is tot nu toe nog unbeatable
|
| | |
| | #37 |
ik dacht dat deze discussie onderhand wel een keer voorbij was
__________________ www.thezeitgeistmovement.com |
| | |
| | #38 |
| AddictedToTheGym Aangemeld: dec 2007 Locatie: Antwerpen Geslacht: M
Jay is mooier gebouwd .. de fotos zeggen genoeg
__________________ Bulk the fuck up ! - The DBB Big Ass Lover Club |
| | |
| | #39 |
| Huge Freak Aangemeld: mei 2006 Locatie: vlaanderen Geslacht: M
deze foto's zijn ook wel leuk om te zien, deze zijn van de O 2003 wanneer Jay Ronnie's rug te zien krijgt ![]()
__________________ best bodybuilder ever :..........http://www.youtube.com/watch?v=Jb0oP...eature=related.......... bodybuilding,there's no turning back SIZE DOES MATTER ---superhuman---: http://www.biggertube.com/video/307/...ren-superhuman http://i35.tinypic.com/b4dwrn.jpg LIFE IS 2 SHORT 2 BE SMALL |
| | |
| | #40 |
| Massive Warrior | Re: beste mr.O :jay cutler vs ronnie coleman
Kan niet anders dan Ronnie zeggen... Heeft gewoon net wat meer massa en iets meer striaties in de spieren.
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| :jay, beste, coleman, cutler, mr.o, ronnie |
| Topic opties | |
| |