| | #1 |
| Dutch Bodybuilder | BB video Award
Er worden zoveel Pro video's uitgebracht, maar BB videos hebben geen awards voor beste of slechtste video. Dus lijkt me het een goed idee om dat hier te houden! Zodat je weet welke goed en welke slecht zijn. Mijn voorkeur voor beste BB video ooit gaat toch wel (ja je raad het al) naar, Pumping Iron
__________________ iedereen is uniek dus ook speciaal |
| | |
| | #2 |
| Competitive Bodybuilder | Re: BB video Award
Goed: 1: Kevin Levrone's M3 2: Ronnie Coleman's The Unbelievable 3: Craig Titus NPC '96 verder zijn alle BFTO's erg goed Slecht: Ronnie Coleman on the Road Alles van Nasser el Sonbaty Kevin Levrone's Fullblown
__________________ Natural bodybuilding is like the special Olympics. It is fun to watch but you don't want to be a part of it. |
| | |
| | #3 |
| Monstrous Giant | Re: BB video Award
Ik heb net Jay Cutler One step closer uitgekeken en dat vond ik tot nu toe wel de beste die ik gezien heb. Erg complete DVD waarbij je alles van de man te zien krijgt en echt ziet hoe een pro leeft. Mijn rijtje waar ik uit gekozen heb: Dennis James - Back to Basics Ronnie Coleman - The cost of redemption Pumping Iron Rühl - Made in Germany Gustavo Badell - "Common Sense" Gunther Schlierkamp - Rock hard Lee Priest - Training camp and career highlights Dorian Yates - Blood & Guts Jay Cutler - Ripped to Shreds Jay Cutler - One step closer Het slechtste vond ik die van Badell. De man zegt helemaal niks en wat hij zegt is echt niet te verstaan door z'n slechte engels. |
| | |