Fitness Seller

Arnold Classic 2015 Topic

Bezoekers in dit topic

Lol evan heeft teveel minpunten ;)

Of moet nu allemaal weg zijn gewerkt.
 
Evan moet eerst eens zijn conditionering goed hebben!
 
Dat is zo. Maar als deze 110 % on point is pakt hij de titel of dexter.
 
Wat dacht je als Cédric een keer in shape komt?

Of beyeke? Of roelly?

Dat is het probleem bij de meeste.

Massa zat.

Conditionering is the key.
 
en dat is bij dexter altijd on point.

Gaat te vroeg zijn voor Cedric ondanks ik een fan ben van hem!
 
Ik hoop echt op Cedric en Evan. Vind dat twee prachtige fysieken en zou ze heel graag eens in goede shape zien. Beyeke en Compton ben ik daarnaast ook benieuwd naar. Maar Dexter zal hem wel pakken, die staat er altijd goed bij.
 
Aaron Clark @ 216 lbs
 
Laatst bewerkt:
Aaron Clarck staat hééél goed maar op deze foto is een zwaaaare filter gebruikt hoor...
 
Biggie smallz
 
Laatst bewerkt:
Sinds wanneer doet Fred Smalls mee dan?

---------- Toegevoegd om 16:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:23 ----------

Evan Centopani

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 16:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:23 ----------

Justin Compton - Countdown to the Arnold - 7 Days Out Peek Week
https://www.youtube.com/watch?v=4nvLHEjvIe4
 
Stond op fb van geoerge farah dat Fred 1 week out is. Moet wel deze wedstrijd zijn lijkt mij.
 
Aaron Clarck staat hééél goed maar op deze foto is een zwaaaare filter gebruikt hoor...

Filter of niet, ik zie er met 100 filters nog niet zo uit :roflol:
 
haha maar daar gaat het niet om. Ik volg Aaron nu al even en hij heeft zo een filter ECHT niet nodig.
 
Adya 5 days out amateur.
 
Laatst bewerkt:
oksana 5 days out :doggy:
 
Laatst bewerkt:
Justin Compton 6 days out - Peak week series

http://www.youtube.com/watch?v=fWrS2b094TU

uxgAtNq.jpg


---------- Toegevoegd om 13:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:09 ----------

Brandon Curry

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 13:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:10 ----------

DLB less than a week out

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 15:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:11 ----------

Sabrina Taylor Trains Back 9 Days Out - Arnold Classic 2015
http://www.youtube.com/watch?v=0SzkWsCieco

---------- Toegevoegd om 15:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:02 ----------

Stond op fb van geoerge farah dat Fred 1 week out is. Moet wel deze wedstrijd zijn lijkt mij.

Lijkt mij toch de Arnold Classic Australia te zijn! Farah zegt iig hier zelf dat het niet de AC Ohio is.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 19:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:03 ----------

Ashley Kaltwasser 5 days out

UeVNHyz.png
 
Ashley is ook zo fucking lekker.

Hier jc
 
Laatst bewerkt:
ligt het aan mij of wtf is er met JC's rear delt op die foto die RFFNCK gepost heeft ???
 
Filter of niet, ik zie er met 100 filters nog niet zo uit :roflol:

Wees blij dat je niet met zo'n uitgezette blokken pens rondloopt. Als je die video van dat posen afgelopen week hebt gezien dan weet je wat ik bedoel. Hele fysiek verneukt
 
Back
Naar boven