| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
» Andere Super Aanbieding: 2300 gram Whey + 500 gram Creatine voor € 57,95
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #61 |
| Monstrous Giant | met zo'n gigantische staat van dienst lijkt het me niks meer dan verdiend dat je ('s weekends) fijn van je ijs geniet! welkom!
__________________ I BELONG TO THE WORLD "The good life is inspired by love and guided by knowledge" -Bertrand Russell Religion is a cancer eating away the heart of humanity |
| | |
| | #62 | |
| Monstrous Giant Geregistreerd: Jul 2004 Locatie: Den Haag Leeftijd: 30 Geslacht: M
Karma Power: 49 | Citaat:
Oh wacht, boeken...dus met betalen enzo? Nee, ik kijk wel hoe je het bij de anderen doet.
__________________ If you do what you always did, you'll get what you've always got. Mede oprichter van de DBB-knokploeg! | |
| | |
| | #63 |
| Advanced Bodybuilder | Welkom Anja, Dit is een kanjer wat een bouw
__________________ De magie in een lekker RIJST-PROTEINEBAR klik voor het recept HIER Doe mij maar een groot patat moeilijk. Met halfvolle mayonaisen en koolhydraat arm ketchup. En een cola light |
| | |
| | #64 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2005 Locatie: Nederland Geslacht: V
Karma Power: 30 | Welkom Anja ,zeer leuk dat je hier ook bent. Na het zien van je foto en het verhaal ben ik wel benieuwd hoe je er nu uit ziet, Want op die foto was je super |
| | |
| | #65 | |
| Monstrous Giant Geregistreerd: Jul 2004 Locatie: Den Haag Leeftijd: 30 Geslacht: M
__________________ If you do what you always did, you'll get what you've always got. Mede oprichter van de DBB-knokploeg! | |
| | |
| | #66 | |
| Prof Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2006 Locatie: Nederland Geslacht: V
Karma Power: 3 | Citaat:
| |
| | |
| | #67 |
Karma Power: 3 | Help, ga ff 2 uur cardio doen en flink wat low carbs dagen erin gooien. Tot 4 juni! |
| | |
| | #68 |
| Competitive Bodybuilder | Succes dan maar haha!!! Tot 4 juni!!!
__________________ Mr. Holland 2007 Mr. Holland 2006 |
| | |
| | #69 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
Karma Power: 11 | hey anja, tof dat je tijd vrij maakt om met ons je ervaringen te delen. Mensen die zo hoog komen in de bb wereld heb ik zwaar respect voor. ik ben wel benieuwd naar de wijze waarop je nu leeft... hoe ziet je dag eruit, je dieet. train je nog dagelijks of een beetje op onderhoud.... greetz YG |
| | |
| | #70 | |
| Dutch Bodybuilder | Citaat:
Dank je wel voor het compliment! Hopelijk kan ik de verwachtingen waar maken. Ik ga zeker heel hard mijn best doen! | |
| | |
| | #71 | |
Maar 't is een fijn leven! | |
| | |
| | #72 | |
| Freaky Bodybuilder | Citaat:
Ik wil namelijk net als centemans Mr O worden
__________________ SportFood.nl Bulking mode :) 8e plaats YBF NK Naturals 2007 Heren Body Athletic 4e plaats YBF NK Naturals 2006 Heren Body Athletic Sociale Groep : Den Haag | |
| | |
| | #73 | |
Dat wordt dus 3 dagen op bed voor mij.
| | |
| | #74 | |
| |
| | |
| | #75 |
Karma Power: 3 | Ha Centaur, wel eerlijk je ervaringen delen met het forum hé? Als er meer geínteresseerden zijn, na je verslag, kunnen we een trainingsmiddag organiseren voor de as Oooooo's. |
| | |
| | #76 | |
| Freaky Bodybuilder | Citaat:
__________________ SportFood.nl Bulking mode :) 8e plaats YBF NK Naturals 2007 Heren Body Athletic 4e plaats YBF NK Naturals 2006 Heren Body Athletic Sociale Groep : Den Haag | |
| | |
| | #77 | |
| | |
| | #78 | |
| | |
| | #79 |
| Monstrous Giant Geregistreerd: Dec 2002 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 29 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Centaur, hoeveel ga je mij betalen om een training voor je te regelen? |
| | |
| | #80 | |
| Ripped Bodybuilder | hai hai anja Citaat:
Ik zie jullie als mijn grote voorbeeld ...laat veel vrienden de site van Aimee zien . Die kant wil ik op , nog een lange weg . Maar ik heb alle tijd ..... En ook de foto`s van Anja ... grrr brrr the only way is up .....to the top .. | |
| | |