| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
» Andere Super Aanbieding: 2300 gram Whey + 500 gram Creatine voor € 57,95
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #41 |
| gek Geregistreerd: Jul 2005 Locatie: In de sportschool Geslacht: M
Karma Power: 13 | Voorstellen is bij jou niet echt nodig, maar welkom hierzo Ik zou wel willen weten van je welke manier van trainen je het beste/leukste vond om te doen.
__________________ Note: Masturbation is a healthy sexual behavior. Like other behaviors, when over practiced or addicted it can lead to both psychological and physiological imbalances. Jopske's weg naar de zomer van 2008 Manieren om gemotiveerd te blijven |Betere abs zonder crunches |Hoe je squat te verbeteren | Lijst met oefeningen | Rotator cuff |
| | |
| | #42 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Nov 2002 Locatie: Nederland Leeftijd: 38 Geslacht: M
Karma Power: 14 | Welkom Anja, er komen steeds meer Profs hier, eindelijk , perfect.........
__________________ Growing is like sex you can never get enough... Eindelijk heeft mijn vrouwtje een dubbel D ... dutchkingkong@hushmail.com |
| | |
| | #43 |
| Freaky Bodybuilder | Welkom Anja Ik zie dat je het forum hebt gevonden Geweldig dat je hier nu ook op het forum zit en je kennis met ons wilt delen. Groetjes, Davy
__________________ SportFood.nl Bulking mode :) 8e plaats YBF NK Naturals 2007 Heren Body Athletic 4e plaats YBF NK Naturals 2006 Heren Body Athletic Sociale Groep : Den Haag |
| | |
| | #44 |
| Dutch Bodybuilder | Hoi Anja, Had je afgelopen zaterdag helemaal niet herkend. Ze hadden me gezegd Anja Timmer komt jureren. Helemaal te gek! Dus toen alle jury leden zaten, ik zoeken... maar niet herkennen. Zag Marjolein zitten.. daarnaast dat is Anja Timmer... Neeh toch? of wel? huh Heb het afgelopen jaar zo hard getraind dat ik geen enkel boekje / magazine erop na heb geslagen. Wist niet dat jij terug naar figure-style was. Natuurlijk hartstikke tegenstrijdig, ik probeer er alles aan te doen om groot en breed te worden (of in ieder geval te lijken) en dan ga jij van breedste naar slank (bijna ieniemienie petieterig). Maar nu ik gezien heb dat ook terug naar normaal/slank kan, ben ik niet meer zo angstig om te grof te worden. Kan ik tenminste de komende jaren er flink tegenaan gaan. Hihi! Groetjes Morgan |
| | |
| | #45 | |
| Prof Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2006 Locatie: Nederland Geslacht: V
Karma Power: 3 | Citaat:
| |
| | |
| | #46 | |
| |
| | |
| | #47 | |
Er is al veel advies gegeven. Wat mij opvalt is dat iedereen het zo ingewikkeld maakt en er een biochemische studie voor volgt. Lijkt me niet leuk en door het experimenteren weet je lichaam niet meer wat het moet doen. Het moet simpel met veel regelmaat, terug naar je babytijd. Je kop bepaalt wat er in je lijf gebeurt en niet andersom. Voorbeeld: waarom en 200 kwark en 15 gr eiwit? Neem gewoon 30 gr eiwit, simpel, klaar. Als je echt gaat cutten neem je per week iets meer eiwit en iets minder carbs, zo ga je door + 1x per week een junkdag (ik begon met junken bij mn 4e maaltijd voelde ik me goed bij). Is genoeg refeed. Geloof me builders sterven van de honger voor een wedstrijd, maar verliezen geen massa door hoeveelheid eiwitten. De laatste tijd is het pas 3 lage dagen en 1 refeed. Werkt ook. Maar dat ishet dus: ieder lijf reageert zoals het is opgevoed! Heb bijv de Universe gewonnen zonder 1 seconde cardio, alleen door mn voeding. Echt waar en ik is was groot en hard! Succes. | |
| | |
| | #48 | |
| Dutch Bodybuilder | Citaat:
Dat wil ik dus ook... allebei... en geen cardio én groot en hard... maar wat ik nog het meeste zou winnen... (ooit) de Universe winnen... dat lijkt me echt super gaaf! nou, mijn planning is gemaakt... nog maar 10 jaar hard trainen, dag in dag uit aan m'n dieet houden, af en toe een junkdag en dan heel misschien.... mag ik in het publiek zitten... | |
| | |
| | #49 | |
| Huge Freak | Citaat:
tis alweer een tijd geleden.
__________________ Shit happens when you party naked | |
| | |
| | #50 |
Karma Power: 3 | Nou Morgan, denk dat die Universe er wel inzit enne in minder dan 10 jaartjes. |
| | |
| | #51 | |
| Monstrous Giant Geregistreerd: Jul 2004 Locatie: Den Haag Leeftijd: 30 Geslacht: M
Karma Power: 49 | Citaat:
Hey Anja, zit er voor mij ook een Mr. O in?
__________________ If you do what you always did, you'll get what you've always got. Mede oprichter van de DBB-knokploeg! | |
| | |
| | #52 |
| Mommy's little monster | cool! welkom
__________________ People need to quit looking for the easy way out and get to work! ~ Dave Tate 1.69m 90kg log; http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post2522284 |
| | |
| | #53 |
| Ripped Bodybuilder | Welkom!
__________________ Kolossenzen 2:23 "Dit toch is, al staat het in een roep van wijsheid met zijn eigendunkelijke godsdienst, zijn nederigheid en kastijding van het lichaam, zonder enige waarde, bevrediging van het vlees." |
| | |
| | #54 | |
| Moderator | Citaat:
__________________ Curl Powerrrrr... Fighting for peace is like fucking for virginity... | |
| | |
| | #55 | |
| Monstrous Giant Geregistreerd: Dec 2002 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 29 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citaat:
Tuurlijk cent, jij kan het
__________________ Stats: Arm: 53,7 cm (koud) Been: 77,0 cm (koud) Kuit: 49 cm (koud) Logje: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...2008-a-144915/ | |
| | |
| | #56 | |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: Sep 2003 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
Karma Power: 22 | Citaat:
| |
| | |
| | #57 | |
| Monstrous Giant Geregistreerd: Jul 2004 Locatie: Den Haag Leeftijd: 30 Geslacht: M
Karma Power: 49 | Citaat:
__________________ If you do what you always did, you'll get what you've always got. Mede oprichter van de DBB-knokploeg! | |
| | |
| | #58 | |
| |
| | |
| | #59 | |
| |
| | |
| | #60 | |
| Competitive Bodybuilder | Citaat:
@Anja: ben echt enorm benieuwd hoe je er nu uitziet. En zoals je al zei, Kim Chyzewski, die is ook zo enorm veranderd. Vind het knap van je en hoop je de 4e juni te zien. IK heb je al een keer eerder gezien op de Fibo. Dat was 2 jaar geleden (geloof ik) en toen was ik nog een klein meisje dat net begon met trainen. Stond toen echt m'n ogen uit m'n kop te kijken toen ik jou zag. | |
| | |