Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Andere Populaire Topics > IFBB Pro Bodybuilding

Sportfood.nl: Kre-Alkalyn & Nytric Pomp Stack

• Tot wel 10% krachttoename al bij de eerste inname
  • Sneller herstel tussen de setjes en na de training
  • Heftigere pomp tijdens en na de training
  • Versnelt spiergroei

» Andere Super Aanbieding: 2300 gram Whey + 500 gram Creatine voor € 57,95

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 5 May 2006, 19:56   #41
gek
Elite Member

Jopske's Avatar

Geslacht: M
Karma Power: 13
Jopske is herboren in de Halfgod realmJopske is herboren in de Halfgod realmJopske is herboren in de Halfgod realmJopske is herboren in de Halfgod realm
Voorstellen is bij jou niet echt nodig, maar welkom hierzo

Ik zou wel willen weten van je welke manier van trainen je het beste/leukste vond om te doen.

Jopske's weg naar de zomer van 2008

Manieren om gemotiveerd te blijven |Betere abs zonder crunches |Hoe je squat te verbeteren | Lijst met oefeningen | Rotator cuff
Jopske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 May 2006, 07:09   #42
Competitive Bodybuilder
Elite Member

ccnp's Avatar

Leeftijd: 38
Karma Power: 14
ccnp is herboren in de Mens realmccnp is herboren in de Mens realmccnp is herboren in de Mens realmccnp is herboren in de Mens realm
Welkom Anja, er komen steeds meer Profs hier, eindelijk , perfect.........

Eindelijk heeft mijn vrouwtje een dubbel D ...

dutchkingkong@hushmail.com
ccnp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 May 2006, 23:34   #43
Freaky Bodybuilder
Elite Member

DavyO's Avatar

Leeftijd: 29
Karma Power: 60
DavyO is DBB's Karma PresidentDavyO is DBB's Karma PresidentDavyO is DBB's Karma PresidentDavyO is DBB's Karma PresidentDavyO is DBB's Karma PresidentDavyO is DBB's Karma PresidentDavyO is DBB's Karma PresidentDavyO is DBB's Karma PresidentDavyO is DBB's Karma PresidentDavyO is DBB's Karma PresidentDavyO is DBB's Karma PresidentDavyO is DBB's Karma PresidentDavyO is DBB's Karma PresidentDavyO is DBB's Karma PresidentDavyO is DBB's Karma PresidentDavyO is DBB's Karma PresidentDavyO is DBB's Karma PresidentDavyO is DBB's Karma PresidentDavyO is DBB's Karma PresidentDavyO is DBB's Karma President
Stuur een bericht via MSN naar DavyO Send a message via Skype™ to DavyO
Welkom Anja

Ik zie dat je het forum hebt gevonden
Geweldig dat je hier nu ook op het forum zit en je kennis met ons wilt delen.

Groetjes,

Davy

Bulking mode :)

8e plaats YBF NK Naturals 2007 Heren Body Athletic
4e plaats YBF NK Naturals 2006 Heren Body Athletic

Sociale Groep : Den Haag
DavyO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2006, 15:19   #44
Dutch Bodybuilder

Morgan's Avatar

Leeftijd: 32
Geslacht: V
Karma Power: 5 Morgan is een prachtig lichtbakenMorgan is een prachtig lichtbakenMorgan is een prachtig lichtbakenMorgan is een prachtig lichtbakenMorgan is een prachtig lichtbakenMorgan is een prachtig lichtbaken
Bekijk Galerij (8 foto's)
Hoi Anja,

Had je afgelopen zaterdag helemaal niet herkend. Ze hadden me gezegd Anja Timmer komt jureren. Helemaal te gek! Dus toen alle jury leden zaten, ik zoeken... maar niet herkennen. Zag Marjolein zitten.. daarnaast dat is Anja Timmer... Neeh toch? of wel? huh wat's gebeurd
Heb het afgelopen jaar zo hard getraind dat ik geen enkel boekje / magazine erop na heb geslagen. Wist niet dat jij terug naar figure-style was.
Natuurlijk hartstikke tegenstrijdig, ik probeer er alles aan te doen om groot en breed te worden (of in ieder geval te lijken) en dan ga jij van breedste naar slank (bijna ieniemienie petieterig).
Maar nu ik gezien heb dat ook terug naar normaal/slank kan, ben ik niet meer zo angstig om te grof te worden. Kan ik tenminste de komende jaren er flink tegenaan gaan. Hihi!

Groetjes Morgan
Morgan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 May 2006, 12:36   #45
Prof Bodybuilder
Prof Bodybuilder

Karma Power: 3 anjatimmer is gewoon erg aardiganjatimmer is gewoon erg aardiganjatimmer is gewoon erg aardiganjatimmer is gewoon erg aardiganjatimmer is gewoon erg aardiganjatimmer is gewoon erg aardig
Talking

Citaat:
Origineel gepost door Morgan
Hoi Anja,

Had je afgelopen zaterdag helemaal niet herkend. Ze hadden me gezegd Anja Timmer komt jureren. Helemaal te gek! Dus toen alle jury leden zaten, ik zoeken... maar niet herkennen. Zag Marjolein zitten.. daarnaast dat is Anja Timmer... Neeh toch? of wel? huh wat's gebeurd
Heb het afgelopen jaar zo hard getraind dat ik geen enkel boekje / magazine erop na heb geslagen. Wist niet dat jij terug naar figure-style was.
Natuurlijk hartstikke tegenstrijdig, ik probeer er alles aan te doen om groot en breed te worden (of in ieder geval te lijken) en dan ga jij van breedste naar slank (bijna ieniemienie petieterig).
Maar nu ik gezien heb dat ook terug naar normaal/slank kan, ben ik niet meer zo angstig om te grof te worden. Kan ik tenminste de komende jaren er flink tegenaan gaan. Hihi!

Groetjes Morgan
Ja ik was het echt. Er is ook helemaal niets over geschreven, uh heb niks laten weten ook. Anderhalf jaar lang 2 weken per maand in het buitenland presteren voor allerlei dingen vergt veel van 't lijf. Daags keihard trainen, altijd op laag carbdieet, gebruiken, geen rust: dan kapt je lijf ermee. Sportarts constateerde o.a. chronische overtraindheid dus rust. Toen heb ik besloten dat het genoeg was en ben gaan aftrainen. Geloof me, is net zo zwaar als bouwen. Je kunt je lijf krijgen zoals je het hebben wilt, groot of klein, vet of slank. Cool toch, dus wees maar niet bang. Ander voorbeeld is Kim Chyzewski (binnen 1 jaar als figure op podium)!
anjatimmer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 May 2006, 12:38   #46
Prof Bodybuilder
Prof Bodybuilder

Karma Power: 3 anjatimmer is gewoon erg aardiganjatimmer is gewoon erg aardiganjatimmer is gewoon erg aardiganjatimmer is gewoon erg aardiganjatimmer is gewoon erg aardiganjatimmer is gewoon erg aardig
Citaat:
Origineel gepost door Jopske
Voorstellen is bij jou niet echt nodig, maar welkom hierzo

Ik zou wel willen weten van je welke manier van trainen je het beste/leukste vond om te doen.
Ik vond kort (8 reps) en zwaar leuk maar ook zo zwaar mogelijk en 15 reps. Iedere training moest een goede zijn, anders voelde ik me k.t Ik hou niet van rust tussen de sets.
Oud 10 May 2006, 12:49   #47
Prof Bodybuilder
Prof Bodybuilder

Talking

Citaat:
Origineel gepost door M@rsel
Welkom!

Anja, zoals je in mn signature kunt zien, ben ik bezig met droogtrainen. Alles lijkt goed te gaan, maar het kan denk beter. Heb je misschien wat tips voor in mn logboek?

Groeten Marcel
Hi Marcel,
Er is al veel advies gegeven. Wat mij opvalt is dat iedereen het zo ingewikkeld maakt en er een biochemische studie voor volgt. Lijkt me niet leuk en door het experimenteren weet je lichaam niet meer wat het moet doen. Het moet simpel met veel regelmaat, terug naar je babytijd. Je kop bepaalt wat er in je lijf gebeurt en niet andersom. Voorbeeld: waarom en 200 kwark en 15 gr eiwit? Neem gewoon 30 gr eiwit, simpel, klaar. Als je echt gaat cutten neem je per week iets meer eiwit en iets minder carbs, zo ga je door + 1x per week een junkdag (ik begon met junken bij mn 4e maaltijd voelde ik me goed bij). Is genoeg refeed. Geloof me builders sterven van de honger voor een wedstrijd, maar verliezen geen massa door hoeveelheid eiwitten. De laatste tijd is het pas 3 lage dagen en 1 refeed. Werkt ook. Maar dat ishet dus: ieder lijf reageert zoals het is opgevoed! Heb bijv de Universe gewonnen zonder 1 seconde cardio, alleen door mn voeding. Echt waar en ik is was groot en hard!
Succes.
Oud 10 May 2006, 14:16   #48
Dutch Bodybuilder

Morgan's Avatar

Leeftijd: 32
Karma Power: 5 Morgan is een prachtig lichtbakenMorgan is een prachtig lichtbakenMorgan is een prachtig lichtbakenMorgan is een prachtig lichtbakenMorgan is een prachtig lichtbakenMorgan is een prachtig lichtbaken
Bekijk Galerij (8 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door anjatimmer
Heb bijv de Universe gewonnen zonder 1 seconde cardio, alleen door mn voeding. Echt waar en ik is was groot en hard!
Succes.

Dat wil ik dus ook... allebei... en geen cardio én groot en hard...
maar wat ik nog het meeste zou winnen... (ooit) de Universe winnen...

dat lijkt me echt super gaaf!

nou, mijn planning is gemaakt... nog maar 10 jaar hard trainen, dag in dag uit aan m'n dieet houden, af en toe een junkdag en dan heel misschien.... mag ik in het publiek zitten...
Morgan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 May 2006, 14:27   #49
Huge Freak
Strongman

chunky's Avatar

Leeftijd: 28
Karma Power: 29
chunky heerst over het Universumchunky heerst over het Universumchunky heerst over het Universumchunky heerst over het Universumchunky heerst over het Universumchunky heerst over het Universumchunky heerst over het Universumchunky heerst over het Universumchunky heerst over het Universum
Bekijk Galerij (7 foto's)
Citaat:
Jij bent toch niet diegeen die mij heeft zien janken toch?
Nee dat niet, wel zag ik je zware sjek roken

tis alweer een tijd geleden.
Oud 10 May 2006, 15:39   #50
Prof Bodybuilder
Prof Bodybuilder

Thumbs up

Nou Morgan, denk dat die Universe er wel inzit enne in minder dan 10 jaartjes.
Oud 10 May 2006, 23:39   #51
Monstrous Giant
Elite Member

Centaur's Avatar

Leeftijd: 30
Karma Power: 49
Centaur is DBB's Karma PimpCentaur is DBB's Karma PimpCentaur is DBB's Karma PimpCentaur is DBB's Karma PimpCentaur is DBB's Karma PimpCentaur is DBB's Karma PimpCentaur is DBB's Karma PimpCentaur is DBB's Karma PimpCentaur is DBB's Karma PimpCentaur is DBB's Karma PimpCentaur is DBB's Karma PimpCentaur is DBB's Karma PimpCentaur is DBB's Karma PimpCentaur is DBB's Karma PimpCentaur is DBB's Karma Pimp
Citaat:
Nou Morgan, denk dat die Universe er wel inzit enne in minder dan 10 jaartjes.
Kijk, dat is nog eens goed nieuws!

Hey Anja, zit er voor mij ook een Mr. O in?

Mede oprichter van de DBB-knokploeg!
Centaur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 May 2006, 08:16   #52
Mommy's little monster
Elite Member

KaLe's Avatar

Leeftijd: 27
KaLe is herboren als heerser van het SamsaraKaLe is herboren als heerser van het SamsaraKaLe is herboren als heerser van het Samsara
Karma Crown
Bekijk Galerij (21 foto's)
cool! welkom

1.69m
90kg
log; http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post2522284
KaLe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 May 2006, 08:27   #53
Ripped Bodybuilder

JuggerNaut's Avatar

Leeftijd: 27
Karma Power: 21
JuggerNaut is herboren in de God realmJuggerNaut is herboren in de God realmJuggerNaut is herboren in de God realmJuggerNaut is herboren in de God realmJuggerNaut is herboren in de God realmJuggerNaut is herboren in de God realm
Bekijk Galerij (1 foto's)
Welkom!
Kolossenzen 2:23
"Dit toch is, al staat het in een roep van wijsheid met zijn eigendunkelijke godsdienst, zijn nederigheid en kastijding van het lichaam, zonder enige waarde, bevrediging van het vlees."
JuggerNaut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 May 2006, 08:35   #54
Moderator
Moderator

Dani's Avatar

Leeftijd: 36
Karma Power: 35
Dani is DBB's Karma KingDani is DBB's Karma KingDani is DBB's Karma KingDani is DBB's Karma KingDani is DBB's Karma KingDani is DBB's Karma KingDani is DBB's Karma KingDani is DBB's Karma KingDani is DBB's Karma KingDani is DBB's Karma KingDani is DBB's Karma King
Stuur een bericht via MSN naar Dani
Bekijk Galerij (3 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door Centaur

Wel een beeeetje realistisch blijven Cent

Fighting for peace is like fucking for virginity...
Dani is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 May 2006, 08:46   #55
Monstrous Giant

RichardV's Avatar

Leeftijd: 29
RichardV is herboren als heerser van het SamsaraRichardV is herboren als heerser van het SamsaraRichardV is herboren als heerser van het Samsara
Karma Crown
Citaat:
Origineel gepost door Dani
Wel een beeeetje realistisch blijven Cent
Laat Cent ff lekker met rust

Tuurlijk cent, jij kan het
Kuit: 49 cm (koud)

Logje:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f...2008-a-144915/
RichardV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 May 2006, 10:25   #56
Ripped Bodybuilder

Leeftijd: 22
Karma Power: 22
Homer17 is herboren in de God realmHomer17 is herboren in de God realmHomer17 is herboren in de God realmHomer17 is herboren in de God realmHomer17 is herboren in de God realmHomer17 is herboren in de God realm
Citaat:
Hi Marcel,
Er is al veel advies gegeven. Wat mij opvalt is dat iedereen het zo ingewikkeld maakt en er een biochemische studie voor volgt. Lijkt me niet leuk en door het experimenteren weet je lichaam niet meer wat het moet doen. Het moet simpel met veel regelmaat, terug naar je babytijd. Je kop bepaalt wat er in je lijf gebeurt en niet andersom. Voorbeeld: waarom en 200 kwark en 15 gr eiwit? Neem gewoon 30 gr eiwit, simpel, klaar. Als je echt gaat cutten neem je per week iets meer eiwit en iets minder carbs, zo ga je door + 1x per week een junkdag (ik begon met junken bij mn 4e maaltijd voelde ik me goed bij). Is genoeg refeed. Geloof me builders sterven van de honger voor een wedstrijd, maar verliezen geen massa door hoeveelheid eiwitten. De laatste tijd is het pas 3 lage dagen en 1 refeed. Werkt ook. Maar dat ishet dus: ieder lijf reageert zoals het is opgevoed! Heb bijv de Universe gewonnen zonder 1 seconde cardio, alleen door mn voeding. Echt waar en ik is was groot en hard!
Succes.
Maak jij je eigen voedingsschema's?
Homer17 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 May 2006, 16:15   #57
Monstrous Giant
Elite Member

Centaur's Avatar

Leeftijd: 30
Karma Power: 49
Centaur is DBB's Karma PimpCentaur is DBB's Karma PimpCentaur is DBB's Karma PimpCentaur is DBB's Karma PimpCentaur is DBB's Karma PimpCentaur is DBB's Karma PimpCentaur is DBB's Karma PimpCentaur is DBB's Karma PimpCentaur is DBB's Karma PimpCentaur is DBB's Karma PimpCentaur is DBB's Karma PimpCentaur is DBB's Karma PimpCentaur is DBB's Karma PimpCentaur is DBB's Karma PimpCentaur is DBB's Karma Pimp
Citaat:
Origineel gepost door RichardV
Laat Cent ff lekker met rust

Tuurlijk cent, jij kan het

Mede oprichter van de DBB-knokploeg!
Centaur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 May 2006, 14:20   #58
Prof Bodybuilder
Prof Bodybuilder

Talking

Citaat:

Ha, zelfs jij. Boek maar een trainingsuur, zal ik je een O training geven, grin.
Oud 12 May 2006, 14:22   #59
Prof Bodybuilder
Prof Bodybuilder

Citaat:
Origineel gepost door Homer17
Maak jij je eigen voedingsschema's?
Ja, die heb ik de laatste jaren zelf gemaakt. Ook voor atleten die ik train enne ze hadden allemaal een goede score op 't podium. Heb goede leermeesters gehad. Ook qua trainen.
Oud 12 May 2006, 14:42   #60
Competitive Bodybuilder

Aimee's Avatar

Leeftijd: 25
Karma Power: 15
Aimee is herboren in de Halfgod realmAimee is herboren in de Halfgod realmAimee is herboren in de Halfgod realmAimee is herboren in de Halfgod realmAimee is herboren in de Halfgod realm
Bekijk Galerij (25 foto's)
Citaat:

Haha, misschien mag je in het publiek zitten!

@Anja: ben echt enorm benieuwd hoe je er nu uitziet. En zoals je al zei, Kim Chyzewski, die is ook zo enorm veranderd. Vind het knap van je en hoop je de 4e juni te zien. IK heb je al een keer eerder gezien op de Fibo. Dat was 2 jaar geleden (geloof ik) en toen was ik nog een klein meisje dat net begon met trainen. Stond toen echt m'n ogen uit m'n kop te kijken toen ik jou zag.

"Ad Ultimum Animo Contendere"
Aimee is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmark topic

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Post Regels