Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Andere Populaire Topics > IFBB Pro Bodybuilding

Sportfood.nl: Kre-Alkalyn & Nytric Pomp Stack

• Tot wel 10% krachttoename al bij de eerste inname
  • Sneller herstel tussen de setjes en na de training
  • Heftigere pomp tijdens en na de training
  • Versnelt spiergroei

» Andere Super Aanbieding: 2300 gram Whey + 500 gram Creatine voor € 57,95

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 5 May 2006, 09:34   #21
Prof Bodybuilder
Prof Bodybuilder

Geslacht: V
Karma Power: 3 anjatimmer is gewoon erg aardiganjatimmer is gewoon erg aardiganjatimmer is gewoon erg aardiganjatimmer is gewoon erg aardiganjatimmer is gewoon erg aardiganjatimmer is gewoon erg aardig
Citaat:
Origineel gepost door lionel
Welkom, tof dat je hier komt posten!

Wat squat je BTW?
Top was 160!
anjatimmer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2006, 09:54   #22
Advanced Bodybuilder

Bas Hofkens's Avatar

Leeftijd: 23
Geslacht: M
Karma Power: 6 Bas Hofkens heeft veel om trots over te zijnBas Hofkens heeft veel om trots over te zijnBas Hofkens heeft veel om trots over te zijnBas Hofkens heeft veel om trots over te zijnBas Hofkens heeft veel om trots over te zijnBas Hofkens heeft veel om trots over te zijnBas Hofkens heeft veel om trots over te zijnBas Hofkens heeft veel om trots over te zijnBas Hofkens heeft veel om trots over te zijn
Hallo Anja,

Misschien een domme vraag, maar wat gaf/geeft je in je carrière de meeste voldoening? Daar ben ik weleens benieuwd naar.

Train je trouwens ook anders voor een Figure-fysiek?
Bas Hofkens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2006, 10:09   #23
Advanced Bodybuilder

Plien's Avatar

Karma Power: 5 Plien heeft een sterk verlangen om herboren te wordenPlien heeft een sterk verlangen om herboren te wordenPlien heeft een sterk verlangen om herboren te wordenPlien heeft een sterk verlangen om herboren te wordenPlien heeft een sterk verlangen om herboren te wordenPlien heeft een sterk verlangen om herboren te wordenPlien heeft een sterk verlangen om herboren te wordenPlien heeft een sterk verlangen om herboren te wordenPlien heeft een sterk verlangen om herboren te wordenPlien heeft een sterk verlangen om herboren te wordenPlien heeft een sterk verlangen om herboren te wordenPlien heeft een sterk verlangen om herboren te wordenPlien heeft een sterk verlangen om herboren te wordenPlien heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Ha Anja, welkom en suc6!!
Plien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2006, 11:11   #24
Huge Freak
Strongman

M@rsel's Avatar

Karma Power: 43 M@rsel heeft Karma uitgeschakeld
Welkom!

Anja, zoals je in mn signature kunt zien, ben ik bezig met droogtrainen. Alles lijkt goed te gaan, maar het kan denk beter. Heb je misschien wat tips voor in mn logboek?

Groeten Marcel
Oud 5 May 2006, 11:20   #25
Competitive Bodybuilder

Aimee's Avatar

Leeftijd: 25
Karma Power: 15
Aimee is herboren in de Halfgod realmAimee is herboren in de Halfgod realmAimee is herboren in de Halfgod realmAimee is herboren in de Halfgod realmAimee is herboren in de Halfgod realm
Bekijk Galerij (25 foto's)
Hoi Anja,

Hartstikke leuk er weer zo'n ervaren dame bij te hebben!
Grote bewondering voor je behaalde prestaties.

Ben wel erg benieuwd hoe je er als Figure uit ziet, want je was echt HUGE!!

Groetjes,

Aimee

"Ad Ultimum Animo Contendere"
Aimee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2006, 11:25   #26
Cool Novice

Leeftijd: 21
Karma Power: 4 Outlawl heeft een spectaculair aura over zichOutlawl heeft een spectaculair aura over zichOutlawl heeft een spectaculair aura over zich
Leuk om zo'n topvrouw op het forum te hebben waar we veel van kunnen leren.

P.S Aimee word je opvolger!!
Outlawl is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2006, 11:42   #27
Huge Freak
Strongman

chunky's Avatar

Leeftijd: 28
Karma Power: 29
chunky heerst over het Universumchunky heerst over het Universumchunky heerst over het Universumchunky heerst over het Universumchunky heerst over het Universumchunky heerst over het Universumchunky heerst over het Universumchunky heerst over het Universumchunky heerst over het Universum
Bekijk Galerij (7 foto's)
Tof man al die grootheden hier!

Heb je wel eens zien trainen bij Jonkman toen ik daar ook was, toppie
Oud 5 May 2006, 12:08   #28
Competitive Bodybuilder

Aimee's Avatar

Karma Power: 15
Aimee is herboren in de Halfgod realmAimee is herboren in de Halfgod realmAimee is herboren in de Halfgod realmAimee is herboren in de Halfgod realmAimee is herboren in de Halfgod realm
Bekijk Galerij (25 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door Outlawl
Leuk om zo'n topvrouw op het forum te hebben waar we veel van kunnen leren.

P.S Aimee word je opvolger!!
Haha, nou Outlawl dat zou ik wel willen hoor al die titels die Anja al heeft behaald. Maar ik ben nog maar een groentje, wie weet wat me in de toekomst nog allemaal te wachten staat!

"Ad Ultimum Animo Contendere"
Aimee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2006, 12:11   #29
Advanced Bodybuilder

Bas Hofkens's Avatar

Karma Power: 6 Bas Hofkens heeft veel om trots over te zijnBas Hofkens heeft veel om trots over te zijnBas Hofkens heeft veel om trots over te zijnBas Hofkens heeft veel om trots over te zijnBas Hofkens heeft veel om trots over te zijnBas Hofkens heeft veel om trots over te zijnBas Hofkens heeft veel om trots over te zijnBas Hofkens heeft veel om trots over te zijnBas Hofkens heeft veel om trots over te zijn
Citaat:
Origineel gepost door Aimee
Haha, nou Outlawl dat zou ik wel willen hoor al die titels die Anja al heeft behaald. Maar ik ben nog maar een groentje, wie weet wat me in de toekomst nog allemaal te wachten staat!
There's only one way to find out....
Oud 5 May 2006, 12:17   #30
Freaky Bodybuilder

Dave Hawk's Avatar

Karma Power: 60
Dave Hawk is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikenDave Hawk is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikenDave Hawk is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikenDave Hawk is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereiken
Karma CrownKarma Crown
Anja welkom !

ROBBERT'S TRIPPLE is o.a. te zien op www.robberts-tripple.nl en www.xxlnutrition.nl (link sectie) .
Dave Hawk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2006, 12:31   #31
Cool Novice

Leeftijd: 21
Karma Power: 4 Outlawl heeft een spectaculair aura over zichOutlawl heeft een spectaculair aura over zichOutlawl heeft een spectaculair aura over zich
Citaat:
Ik weet zeker als jij gewoon door blijft gaan met hoe je nu al doet je er zeker wel zal komen...weet ik zeker
Outlawl is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2006, 17:37   #32
Freaky Bodybuilder

mass_builder's Avatar

Leeftijd: 19
Karma Power: 16
mass_builder is herboren in de Halfgod realmmass_builder is herboren in de Halfgod realmmass_builder is herboren in de Halfgod realmmass_builder is herboren in de Halfgod realm
Stuur een bericht via MSN naar mass_builder
Bekijk Galerij (3 foto's)
Cool

Citaat:
Origineel gepost door anjatimmer
Heb me al aangemeld, maar zal proberen tijd vrij te maken om actiever op het forum te zijn. Voorstellen: hoewel, is dat nog nodig? Nou ok, voor diegenen die mij niet kennen: ik ben Anja Timmer, ex-prof buildster, titelhoudster van de Ms Holland, Ms Europe, Ms World en de Ms Universe. 3 profwedstrijden in Amerika. Veel, heel veel gereisd de afgelopen jaren over de wereld voor allerlei dingen. Waanzinnig leuke tijd en heel veel waardering en respect gekregen, enne ja veel geld verdiend. Ben begin vorig jaar gestopt met zware krachttraining en na een aftrainingsperiode heb ik nu een 'figure'-figuur. Nou uh de jaartjes gaan tellen dus 't is niet makkelijk. Maar ik train nog dagelijks, soms als ik een personal training geef doe ik gewoon lekker mee. Dat motiveert de mensen wel. Al jaren train ik atleten, maar ook beginners of mensen die niet lekker in hun tempeltje zitten. Ja je tempel is je lijf. Ik probeer mensen zoveel mogelijk te helpen, want ik weet behoorlijk wat van trainingen, voedingen en supplementen. Ik zeg ik weet veel, maar niemand kan alles weten. Mijn thuisbasis is sportcentrum Knetemann in Den Haag.
Om het niet te lang te maken, als je ergens mee zit of een vraagje hebt of whatever mail me of post it.
Ciao! enne shut up and train.
zo mag ik het horen, gaaf om een prof hier te hebben, welkom!
mass_builder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2006, 18:57   #33
Cool Novice

Dinictus's Avatar

Leeftijd: 33
Karma Power: 5 Dinictus is op een gedistingeerde weg
Echt wreed!
Om hier met dit soort toppers op het forum te zitten is een eer!
Oud 5 May 2006, 19:13   #34
Prof Bodybuilder
Prof Bodybuilder

Karma Power: 3 anjatimmer is gewoon erg aardiganjatimmer is gewoon erg aardiganjatimmer is gewoon erg aardiganjatimmer is gewoon erg aardiganjatimmer is gewoon erg aardiganjatimmer is gewoon erg aardig
Citaat:
Origineel gepost door Buffster
Pussy
Mn pussy heeft hier niets mee te maken!
Oud 5 May 2006, 19:20   #35
Advanced Bodybuilder

Bas Hofkens's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door anjatimmer
Mn pussy heeft hier niets mee te maken!
Whahahah, stoere reply!
Oud 5 May 2006, 19:33   #36
Prof Bodybuilder
Prof Bodybuilder

Citaat:
Origineel gepost door Bas Hofkens
Hallo Anja,

Misschien een domme vraag, maar wat gaf/geeft je in je carrière de meeste voldoening? Daar ben ik weleens benieuwd naar.

Train je trouwens ook anders voor een Figure-fysiek?
Fascinerend is dat je op een gegeven moment denkt dat je je grens hebt bereikt en er dan door een bepaalde manier van trainen voorbij gaat en weer en weer. Ik heb er altijd heel veel plezier in gehad, daarom hou je het ook zo lang vol. Het is cool om je lijf te veranderen zoals jij dat wilt hebben (met of zonder as) en dat je dat dan ook kan. Het is trouwens niet altijd makkelijk, want ik heb ook wel es moeten janken tijdens de training van vermoeidheid. Als prof moet je iedere dag weer het uiterste uit je lijf zien te halen, dus niet ff trainen maar je kapot werken. En vaak op zeer weinig, met depleaten bijna niks,voeding. Het is ook, eerlijk is eerlijk, als je bv op de fibo staat en de godganse dag willen mensen handtekeningen en foto's van je een waanzinnige egotrip. Moet eerlijk zeggen dat ik in het buitenlang meer waardering en respect heb gekregen dan in Nederland.

Train nu met lichte gewichten en doe veel cardio. Enne ben minder gefocussed op mn voeding in het weekend (yeh sorry ik vind ijs ook zooooooo lekker).
Oud 5 May 2006, 19:36   #37
Prof Bodybuilder
Prof Bodybuilder

Citaat:
Nou Aimee je bent al goed op weg. Het is doorgaan doorgaan afzien afzien en plezier hebben. Vallen opstaan en doorgaan. Je hebt nog alle tijd!
Oud 5 May 2006, 19:37   #38
Prof Bodybuilder
Prof Bodybuilder

Citaat:
Origineel gepost door chunky
Tof man al die grootheden hier!

Heb je wel eens zien trainen bij Jonkman toen ik daar ook was, toppie
Jij bent toch niet diegeen die mij heeft zien janken toch?
Oud 5 May 2006, 19:38   #39
Huge Freak
Strongman

RubenSossa's Avatar

Karma Power: 23
RubenSossa is herboren in de God realmRubenSossa is herboren in de God realmRubenSossa is herboren in de God realmRubenSossa is herboren in de God realmRubenSossa is herboren in de God realmRubenSossa is herboren in de God realm
Bekijk Galerij (5 foto's)
Welkom Anja! Leuk dat je hier bent!

1e plaats Sterkste Man van Landsmeer 2007 (C-klasse)

3e plaats -105kg klasse Sterkste Man van Limburg 2008 (9e plaats overall)

http://www.realdutchpower.nl/uitslag...er/uitslag.htm

http://www.realdutchpower.nl/uitslag...rg/uitslag.htm
RubenSossa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2006, 19:39   #40
Prof Bodybuilder
Prof Bodybuilder

Citaat:
Origineel gepost door figurebabe
hoi anja,
zie je al jaren rondlopen en ken je alleen als bodybuildster
ben zeer benieuwd hoe je er nu als figure uit ziet...

kans op een foto op het forum?

groetjesssssss
Nou niet dus nog. Heb me al zo lang bewezen dat ik er nu niet meer zo'n moeite voor wil doen. Zit morgen in Vlissingen om te jureren, als je er bent kun je me zien. Waaaww!
Antwoord

Bookmark topic

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Post Regels