Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Andere Populaire Topics > IFBB Pro Bodybuilding

Sportfood.nl: Kre-Alkalyn & Nytric Pomp Stack

• Tot wel 10% krachttoename al bij de eerste inname
  • Sneller herstel tussen de setjes en na de training
  • Heftigere pomp tijdens en na de training
  • Versnelt spiergroei

» Andere Super Aanbieding: 2300 gram Whey + 500 gram Creatine voor € 57,95

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 2 May 2008, 13:42   #41
Advanced Bodybuilder

Juniormob's Avatar

Leeftijd: 22
Geslacht: M
Karma Power: 4 Juniormob is gewoon erg aardigJuniormob is gewoon erg aardigJuniormob is gewoon erg aardigJuniormob is gewoon erg aardigJuniormob is gewoon erg aardigJuniormob is gewoon erg aardig
Bekijk Galerij (4 foto's)
prachtig fysiek, ach ja het is beter als rus zijnde aan de AAS te zitten dan aan de alchol..
Juniormob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 May 2008, 13:43   #42
Freaky Bodybuilder

riggard's Avatar

Leeftijd: 19
Karma Power: 37
riggard is DBB's Karma Kingriggard is DBB's Karma Kingriggard is DBB's Karma Kingriggard is DBB's Karma Kingriggard is DBB's Karma Kingriggard is DBB's Karma Kingriggard is DBB's Karma Kingriggard is DBB's Karma Kingriggard is DBB's Karma Kingriggard is DBB's Karma Kingriggard is DBB's Karma Kingriggard is DBB's Karma Kingriggard is DBB's Karma King
Stuur een bericht via MSN naar riggard
Bekijk Galerij (13 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door aleyezonme Bekijk Post
met zijn aanleg zou je naturel ook ver kunnen gaken denk ik, alleen was hij een beetje ongeduldig lijkt mij...
ja, dat zal best, snap niet waarom iemand op die leeftijd de spuit erin zal zetten. maargoed ik snap zowieso weinig van de motivatie van pro's.
"Stop pigeonholing yourself as a hard gainer. Hard gaining means slower/smaller gains. Believing that fact is a set up for failure. I bought into that term when I started out too. Unfotunately all it did was give myself a convienient excuse for why I wasn't growing at the rate I wanted."

volg mijn doggcrap log op de weg naar de 100kg;
http://forum.dutchbodybuilding.com/f...-droog-123513/
riggard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 May 2008, 13:45   #43
Advanced Bodybuilder

aleyezonme's Avatar

Leeftijd: 24
Karma Power: 3 aleyezonme heeft veel om trots over te zijnaleyezonme heeft veel om trots over te zijnaleyezonme heeft veel om trots over te zijnaleyezonme heeft veel om trots over te zijnaleyezonme heeft veel om trots over te zijnaleyezonme heeft veel om trots over te zijnaleyezonme heeft veel om trots over te zijnaleyezonme heeft veel om trots over te zijnaleyezonme heeft veel om trots over te zijnaleyezonme heeft veel om trots over te zijn
het is niet altijd hun eigen keuze denk ik, kan ook van hun vader, trainer of begeleider zijn...
[Doel tegen de zomer 100kg aan 10 a 11%vet]
aleyezonme is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 May 2008, 13:47   #44
Dutch Bodybuilder

Predatorz's Avatar

Karma Power: 2 Predatorz is een juweel in het ruwePredatorz is een juweel in het ruwePredatorz is een juweel in het ruwePredatorz is een juweel in het ruwe
Bekijk Galerij (2 foto's)
met zn gouden tan
Oud 2 May 2008, 13:49   #45
Elite Member

Leeftijd: 25
Karma Power: 8
Barbellman is herboren in de Dier realmBarbellman is herboren in de Dier realmBarbellman is herboren in de Dier realm
Bekijk Galerij (1 foto's)
check ook hoe zn kop in die 2 jaar veranderd is, van 17 naar 19.
absoluut niet jaloers.
Oud 2 May 2008, 14:29   #46
Dutch Bodybuilder

frietmetmayo's Avatar

Karma Power: 1 frietmetmayo is gewoon erg aardigfrietmetmayo is gewoon erg aardigfrietmetmayo is gewoon erg aardigfrietmetmayo is gewoon erg aardigfrietmetmayo is gewoon erg aardig
Citaat:
Origineel gepost door Barbellman Bekijk Post
check ook hoe zn kop in die 2 jaar veranderd is, van 17 naar 19.
absoluut niet jaloers.
jaloers moet je nooit zijn.
Oud 2 May 2008, 14:32   #47
High on Meth
Elite Member

lionel's Avatar

Karma Power: 17
lionel is herboren in de Halfgod realmlionel is herboren in de Halfgod realmlionel is herboren in de Halfgod realmlionel is herboren in de Halfgod realmlionel is herboren in de Halfgod realm
Stuur een bericht via MSN naar lionel
Bekijk Galerij (3 foto's)
Die is z'n arm verloren
Op weg naar groot
lionel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 May 2008, 14:49   #48
Dutch Bodybuilder

Sytse's Avatar

Leeftijd: 17
Karma Power: 2 Sytse is op een gedistingeerde weg
Citaat:
Origineel gepost door Leeman Bekijk Post
zijn ouwe foto's al. maar dat baby gezicht erboven ziet er toch vreemd uit
Idd, past neit echt bij mekaar
Maarja met paar grammen test per week krijg je dat
mooie prestatie, maar waarom je op zulke jonge leeftijd al de spuit erin zet kan ik niet begrijpen...

Laatst aangepast door Sytse : 2 May 2008 om 15:02.
Sytse is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 May 2008, 15:11   #49
Loo
Freaky Bodybuilder

Loo's Avatar

Karma Power: 53
Loo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma Emperor
Citaat:
Origineel gepost door frietmetmayo Bekijk Post
deze jongen heeft geen jeugd gehad, en spuit zich waarschijnlijk vanaf zen 15e al helemaal vol.

aanleg is leuk. maar daar red je t niet mee

we praten hier denk niet meer over 2 sust in de week bij deze jongen
al spuit hij zich helemaal de ziekte in, hij heeft nu al een fysiek die niemand van dit board ooit zou kunnen bereiken, hoeveel ze ook kuren.
The Iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you are a god or a total bastard. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver.
Always there like a beacon in the pitch black. I have found the Iron to be my greatest friend. It never freaks out on me, never runs. Friends may come and go, but two hunderd pounds is always two hunderd pounds.
Loo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 May 2008, 15:13   #50
Dutch Bodybuilder

frietmetmayo's Avatar

Karma Power: 1 frietmetmayo is gewoon erg aardigfrietmetmayo is gewoon erg aardigfrietmetmayo is gewoon erg aardigfrietmetmayo is gewoon erg aardigfrietmetmayo is gewoon erg aardig
Citaat:
Origineel gepost door Loo Bekijk Post
al spuit hij zich helemaal de ziekte in, hij heeft nu al een fysiek die niemand van dit board ooit zou kunnen bereiken, hoeveel ze ook kuren.
ik zeg ook, aanleg moet je hebben.
maar als je de middelen en de hoeveelhede gebruikt die hij gebruikt, ken je dit echt wel bereiken vrind.

misschien jij niet, maar een ander wel
Oud 2 May 2008, 15:16   #51
Loo
Freaky Bodybuilder

Loo's Avatar

Karma Power: 53
Loo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma Emperor
Citaat:
maar als je de middelen en de hoeveelhede gebruikt die hij gebruikt, ken je dit echt wel bereiken vrind.

hij ziet er wel erg bruut uit hoor, anabolen of niet.
Valt nog tegen om zoiets te bereiken hoor, zelfs met anabolen.

The Iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you are a god or a total bastard. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver.
Always there like a beacon in the pitch black. I have found the Iron to be my greatest friend. It never freaks out on me, never runs. Friends may come and go, but two hunderd pounds is always two hunderd pounds.
Loo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 May 2008, 15:20   #52
Dutch Bodybuilder

Sytse's Avatar

Leeftijd: 17
Karma Power: 2 Sytse is op een gedistingeerde weg
Citaat:
hij ziet er wel erg bruut uit hoor, anabolen of niet.
Valt nog tegen om zoiets te bereiken hoor, zelfs met anabolen.

The new and improved markus ruhl

Citaat:

Ben ik met je eens..
Sytse is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 May 2008, 15:43   #53
Competitive Bodybuilder

Leeftijd: 88
Karma Power: 9 enrico heeft een sterk verlangen om herboren te wordenenrico heeft een sterk verlangen om herboren te wordenenrico heeft een sterk verlangen om herboren te wordenenrico heeft een sterk verlangen om herboren te wordenenrico heeft een sterk verlangen om herboren te wordenenrico heeft een sterk verlangen om herboren te wordenenrico heeft een sterk verlangen om herboren te wordenenrico heeft een sterk verlangen om herboren te wordenenrico heeft een sterk verlangen om herboren te wordenenrico heeft een sterk verlangen om herboren te wordenenrico heeft een sterk verlangen om herboren te wordenenrico heeft een sterk verlangen om herboren te wordenenrico heeft een sterk verlangen om herboren te wordenenrico heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Citaat:

hoe weet jij welke middelen en hoeveelheden hij gebruikt? ken je hem persoonlijk ofzo

als het zo simpel is als gewoon heel veel gebruiken dan waren er wel meer monsters als dit
enrico is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 May 2008, 15:45   #54
Dutch Bodybuilder

frietmetmayo's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door enrico Bekijk Post
hoe weet jij welke middelen en hoeveelheden hij gebruikt? ken je hem persoonlijk ofzo

als het zo simpel is als gewoon heel veel gebruiken dan waren er wel meer monsters als dit
nou vbriend, hij zal niet op 500 test 400 deca zitten.

en nee ken m niet persoonlijk? had je gedacht van wel dan?

wat een mensen hier joh.

deze jongen zit aan de a.s (veel)
en hoogstwaarschijnlijk ook de nodige sth igf insuline.

je word niet zo van broccoli en kwark,

hij ziet er fantastisch uit. zeker wete. maar de droom dat die met zijn goeie genen heeeeeeeeel ver kan komen naturel?!?!?! FF WAKKER WORDEN!!!
Oud 2 May 2008, 15:47   #55
Competitive Bodybuilder

Karma Power: 9 enrico heeft een sterk verlangen om herboren te wordenenrico heeft een sterk verlangen om herboren te wordenenrico heeft een sterk verlangen om herboren te wordenenrico heeft een sterk verlangen om herboren te wordenenrico heeft een sterk verlangen om herboren te wordenenrico heeft een sterk verlangen om herboren te wordenenrico heeft een sterk verlangen om herboren te wordenenrico heeft een sterk verlangen om herboren te wordenenrico heeft een sterk verlangen om herboren te wordenenrico heeft een sterk verlangen om herboren te wordenenrico heeft een sterk verlangen om herboren te wordenenrico heeft een sterk verlangen om herboren te wordenenrico heeft een sterk verlangen om herboren te wordenenrico heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Citaat:
nou vbriend, hij zal niet op 500 test 400 deca zitten.

en nee ken m niet persoonlijk? had je gedacht van wel dan?

wat een mensen hier joh.

deze jongen zit aan de a.s (veel)
en hoogstwaarschijnlijk ook de nodige sth igf insuline.

je word niet zo van broccoli en kwark,

hij ziet er fantastisch uit. zeker wete. maar de droom dat die met zijn goeie genen heeeeeeeeel ver kan komen naturel?!?!?! FF WAKKER WORDEN!!!
tuurlijk gebruikt ie al die shit, veel members hier ook maar ik zie niemand bij hem in de buurt komen, zelfs niet de toppers hier op het board....
en die jongen heeft echt wel bovengemiddelde genen hoor, als je dat niet ziet moet jij ff wakker worden.
Oud 2 May 2008, 15:52   #56
Dutch Bodybuilder

frietmetmayo's Avatar

Citaat:
tuurlijk gebruikt ie al die shit, veel members hier ook maar ik zie niemand bij hem in de buurt komen, zelfs niet de toppers hier op het board....
en die jongen heeft echt wel bovengemiddelde genen hoor, als je dat niet ziet moet jij ff wakker worden.
laat maar gaan jongen

ga lekker met je pikkie spele ofzo.

ga er geen tijd en energie meer insteken.

hoi
Oud 2 May 2008, 15:58   #57
Competitive Bodybuilder

Citaat:
laat maar gaan jongen

ga lekker met je pikkie spele ofzo.

ga er geen tijd en energie meer insteken.

hoi
ik durf vrij zeker te stellen dat ik meer ervaring heb dan jij, o.a. ook door wedstrijdervaring en met vele mensen te praten in het wereldje, dus ga nou niet de grote man uithangen tegen mij bro.
Oud 2 May 2008, 16:03   #58
Advanced Bodybuilder

Leeftijd: 21
Karma Power: 6
Chemical Ali is herboren in de Dier realmChemical Ali is herboren in de Dier realm
Citaat:
Zitten hier toch wel enkele goede fysieken op het forum, weet niet echt wie allemaal, maar weet wel dat vb Mario Van Steenbergen hier lid is en dat is toch een serieuze buffel.
Chemical Ali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 May 2008, 16:03   #59
Dutch Bodybuilder

frietmetmayo's Avatar

Citaat:
ik durf vrij zeker te stellen dat ik meer ervaring heb dan jij, o.a. ook door wedstrijdervaring en met vele mensen te praten in het wereldje, dus ga nou niet de grote man uithangen tegen mij bro.
ja je ben zo cool jij.

foto;s of iets dergelijks?
Oud 2 May 2008, 16:06   #60
Competitive Bodybuilder

Citaat:
ja je ben zo cool jij.

foto;s of iets dergelijks?
beetje roid rage ofzo kerel?
en ik post geen pics op dit forum, als je me niet gelooft is dat niet mijn probleem
Antwoord

Bookmark topic

Tags
aleksey lesukov

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Post Regels