| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
» Andere Super Aanbieding: 2300 gram Whey + 500 gram Creatine voor € 57,95
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #21 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: België Leeftijd: 24 Geslacht: M
Karma Power: 3 | de laatste zijn van een jaar geleden, recenter is niet te vinden
__________________ 1m72 102.6kg 13.2%vet [Doel tegen de zomer 100kg aan 10 a 11%vet] |
| | |
| | #22 |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: May 2005 Locatie: België Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 18 | och ja, nu groot talent, was greg valentino ook ooit, kijk wat er van geworden is
__________________ ..:: Trots lid van de Vlaamse Knokploeg! ::.. echte mannen deadliften met hun tanden! Tjok:'En gij zult geen gemeenschap hebben meteen, die van het mannelijk geslacht is, zoals men gemeenschapheeft met een vrouw: een gruwel is het.' Leviticus 18:22 |
| | |
| | #23 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: België Leeftijd: 24 Geslacht: M
Karma Power: 3 | idd, mooie liedjes duren niet lang
__________________ 1m72 102.6kg 13.2%vet [Doel tegen de zomer 100kg aan 10 a 11%vet] |
| | |
| | #24 |
| Freaky Bodybuilder | op die leeftijd al aan de saus, ben er niet jaloers op eigenlijk.
__________________ "Stop pigeonholing yourself as a hard gainer. Hard gaining means slower/smaller gains. Believing that fact is a set up for failure. I bought into that term when I started out too. Unfotunately all it did was give myself a convienient excuse for why I wasn't growing at the rate I wanted." volg mijn doggcrap log op de weg naar de 100kg; http://forum.dutchbodybuilding.com/f...-droog-123513/ |
| | |
| | #25 |
| Freaky Bodybuilder | Hijs fucking klein ook, wel goeie fysiek alleen jammer dat het zo'n opdondertje is, kan nooit de allerhoogste top bereiken denk ik. Hier zie je hoe groot ie maar is: ![]() Jammer voor de rest topfysiek wel
__________________ Being strongest pound-for-pound just means you can kick ass in kindergarten. 1RM: Squat: 230kg // Bench: 130kg // Deadlift: 280kg // Totaal: 640kg mijn log // mijn foto's // Ironville blog |
| | |
| | #26 |
| Ripped Bodybuilder | Inderdaad, MySpace wordt amper geupdate... Het laatste wat ik van hem gehoord heb is dat hij een paar wedstrijden ging draaien in Duitsland, c'est tout. |
| | |
| | #27 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2005 Locatie: rotterdam Leeftijd: 19 Geslacht: M
Karma Power: 7 | deze jongen verdiend dikke respect wat hij dan ook gebruikt. ben benieuwd of we hem op de olympia gaan zien. |
| | |
| | #28 | |
| Ripped Bodybuilder | Citaat:
| |
| | |
| | #29 | |
Karma Power: 3 | Citaat:
met zijn aanleg zou je naturel ook ver kunnen gaken denk ik, alleen was hij een beetje ongeduldig lijkt mij...
__________________ 1m72 102.6kg 13.2%vet [Doel tegen de zomer 100kg aan 10 a 11%vet] | |
| | |
| | #30 |
| Ass Master | Dan zijn alle, maar dan ook alle pro bodybuilders ongeduldig. Die gasten zijn al op school aan het juicen. Dus wat is ongeduldig als je wacht dat je lichaam volgroeit is en dan nooit de top bereiken.
__________________ Spoiler |
| | |
| | #31 |
Karma Power: 3 | als je op uw 14 begint met trainen en dan tot uw 21 naturel blijft en dan begint met kuren kun je ook nog een pracht fysiek krijgen en dan zul je teminste uw maximale lengte hebben...
| | |
| | #32 | |
| Ass Master | Citaat:
Kijk als zijn doel niet de Sandow is dan is hij te vroeg begonnen.
__________________ Spoiler | |
| | |
| | #33 |
Karma Power: 3 | niks moet, alsof er geen pro's zijn die na hun 20 maar begonnen zijn met kuren
| | |
| | #34 |
| Ass Master | Ja maar 99% staan niet op de mr Olympia stage
__________________ Spoiler |
| | |
| | #35 |
Karma Power: 3 | zijn er dan zoveel 14 jarigen die ervan dromen om op een mr Olympia stage te staan? en daardoor al beslissen om te kuren
| | |
| | #36 |
Karma Power: 3 | wat is er met deze gebeurd? http://www.body-building.ru/copper/a...6/IMG_1882.JPG http://www.body-building.ru/copper/a...6/IMG_1880.JPG http://www.body-building.ru/copper/a...6/IMG_1878.JPG http://www.body-building.ru/copper/a...6/IMG_1877.JPG
| | |
| | #37 | |
| Ass Master | Citaat:
__________________ Spoiler | |
| | |
| | #38 |
| Advanced Bodybuilder | Damn liep ik er maar zo bij met mijn leeftijd! |
| | |
| | #39 |
| Dutch Bodybuilder | deze jongen heeft geen jeugd gehad, en spuit zich waarschijnlijk vanaf zen 15e al helemaal vol. aanleg is leuk. maar daar red je t niet mee we praten hier denk niet meer over 2 sust in de week bij deze jongen
__________________ 2008 is Brik's year bitches |
| | |
| | #40 | |
| Ripped Bodybuilder | Citaat:
| |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| aleksey lesukov |
| Onderwerp Opties | |
| Weergave Modus | |