| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #2 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Wat 10 jaar kan doen..
Zal ik maar de eerste zijn om te zeggen dat et eerste plaatje mooier is? who's next |
| | |
| | #3 |
| Ripped Bodybuilder | Re: Wat 10 jaar kan doen..
Die lijkt wel verdubbeld + een veel beter kapsel
__________________ Use your force and use your defects, then you gonna be a star Stats: 1.70 75 kg Deadlift: 3 x 100 squat: 3 x 100 bench 1 x 95 |
| | |
| | #4 |
| Advanced Bodybuilder | Re: Wat 10 jaar kan doen..
Tering. Op zo'n foto kun je pas echt goed zien hoeveel massa er eigenlijk wel niet aan zo iemand hangt.
|
| | |
| | #5 |
| Huge Freak | Re: Wat 10 jaar kan doen..
cool!hoop ook op zo'n verschil!
__________________ You aint so big,you're just tall thats all!. Laatst aangepast door iron devoted : vr 9 nov 2007 om 15:36 |
| | |
| | #6 | |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: aug 2004 Locatie: België Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Wat 10 jaar kan doen..
Citaat:
| |
| | |
| | #8 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Wat 10 jaar kan doen..
Ja ma ik dacht zeg et vast omdat er veel zijn die het niet mooier gaan vinden. *verkapte ik heb stiekem voor de eerste gekozen maar zeg dat ik voor de tweede heb gekozen uitspraak* |
| | |
| | #9 |
__________________ Ik heb het hier wel gehad. CYA |
| | |
| | #10 |
| Colossal Veteran Aangemeld: jul 2006 Locatie: decodethe.net Leeftijd: 31 Geslacht: M
Stats: 1m82 119kg - Karma: | Re: Wat 10 jaar kan doen..
hele verbetering idd, foto 1 ziet hij eruit als een gay, foto twee als een man
|
| | |
| | #11 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: feb 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Wat 10 jaar kan doen..
Wie de eerste pic "mooier" vind dan de tweede raad ik aan alleen nog maar de mens health te lezen |
| | |
| | #12 |
| Cool Novice Aangemeld: jun 2004 Locatie: België Leeftijd: 31 Geslacht: M
Niet dat het iets afdoet aan die gruwelijke massa, maar 2e is net ietsje dichter bij de camera volgens mij, dat maakt het weer iets indrukwekkender.
__________________ No brain, no gain |
| | |
| | #13 |
massa is good.
__________________ Building more Strength more Mass It's not how LONG you train, it's how HARD you train. "Now I also know that you're supposed to 'listen to your body', but my brain says 'don't be a pussy, and just lift the fucking weights', and that's just what I do. " |
| | |
| | #14 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Wat 10 jaar kan doen..
|
| | |
| | #15 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: nov 2005 Locatie: brugtil Geslacht: M
foto 2 is gewoon uberbruut.. Hij was volgens mij een van de eerste die wist wat hij kon doen met insuline.
__________________ Squat: 220kg Deadlift: 220kg Bench: 140kg |
| | |
| | #16 | |
| Colossal Veteran Aangemeld: jul 2006 Locatie: decodethe.net Leeftijd: 31 Geslacht: M
Stats: 1m82 119kg - Karma: | Re: Wat 10 jaar kan doen..
Citaat:
![]() | |
| | |
| | #17 |
| King of the hill Aangemeld: okt 2002 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 27 Geslacht: M
En de eerste foto is geen bodybuilding volgens jou?
__________________ Texas Method Het beste argument tegen democratie is een conversatie van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde. - Winston Churchill |
| | |
| | #18 |
| Massive Warrior Aangemeld: mei 2004 Locatie: België Leeftijd: 28 Geslacht: M
Blog Berichten: 1 Stats: - - - Karma: | Re: Wat 10 jaar kan doen..
das bafferbuilding
__________________ Nihil est incertior vulgo Ik wil m'n karma terug :| RIP Lauw met de grote schwanze |
| | |
| | #19 |
| Dutch Bodybuilder | Re: Wat 10 jaar kan doen..
impressive, dat 2e plaatje.
__________________ fuck it |
| | |
| | #20 |
| Monstrous Giant Aangemeld: sep 2005 Locatie: Wall Street Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: 1m97 108kg 14% Karma: | Re: Wat 10 jaar kan doen..
Het fysiek van de eerste komt 95% van dit forum ook al niet aan idd.
__________________ Formal education will make you a living, self-education will make you a fortune. |
| | |