| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #1 |
| Cool Novice | Wie weet er een goed recept voor koolvis heb nog wat koolvis in de koelkast liggen, wie weet waar ik dat et best mee kan essen?
__________________ you are not here to win friends. you are not here to look pretty. you are not here to stare at some chick's ass. you know why you're here. And if you don't, then get the hell out because you're just taking up space. this is heavy duty, can you handle it? |
| | |
| | #2 |
| Advanced Bodybuilder | Een sausje eroverheen gooien (op olijf olie / bouillon basis, eventueel zelf maken). Kruiden: dille. Koolvis vind ik alleen een beetje een paupere smaak hebben.
__________________ Stats: 1.65 78 kg BF: ?? |
| | |
| | #3 | |
| Cool Novice | Citaat:
maar ik ga maar eens experimenteren , post zo wel fototje van mn eten
__________________ you are not here to win friends. you are not here to look pretty. you are not here to stare at some chick's ass. you know why you're here. And if you don't, then get the hell out because you're just taking up space. this is heavy duty, can you handle it? | |
| | |
| | #4 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2005 Locatie: onder de brug Leeftijd: 26 Geslacht: M
Karma Power: 18 | koolvis is niet lekker te maken, beste houd je gewoon je neus dicht en prak je die vis naar binnen.
__________________ Welkom op het internet, hier is iedereen een held! Be polite. Be professional. But, have a plan to kill everyone you meet. My doctor says that I have a malformed public- duty gland and a natural deficiency in moral fiber, and that I am therefore excused from saving Universes. Men kan domheid door zorgvuldige opvoeding tot vooroordelen ontwikkelen. |
| | |
| | #5 |
| Advanced Bodybuilder | Mijn koolvis smaakt anders prima hoor. Heb er lekkere kruiden over en laat hem lekker goed door bakken.
__________________ 18jr | 1,88m | 87kg Squat: 80kg BP: 95kg DL: 140kg Bent over row: 75kg Standing Military Press: 62kg Traint sinds maart '07 Status: Cut! The only people who are gifted, are those who are truly motivated! OBAMA FOR PRESIDENT! |
| | |
| | #6 | |
| Advanced Bodybuilder | Citaat:
__________________ Stats: 1.65 78 kg BF: ?? | |
| | |
| | #7 | |
| Monstrous Giant Geregistreerd: May 2003 Locatie: Grunn Leeftijd: 42 Geslacht: M
Karma Power: 38 | Citaat:
fruit uitje met knoflook. Kook boontjes 5 minuten. Gooi boontjes bij de ui. eetlepel kerrie bengala (uit zo'n kant en klaar dingetje van de toko) in stukjes gesneden ontdooid blok koolvis erbij eventueel extra gember, kerrie, sambal klein beetje ketjap kook rijst met kurkuma afgieten en erbij gooien. (of niet als je low-carb doet) eventueel stukje kroepoek erbij (of wat seroendeng) smullen maar.
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/s...28&postcount=7 | |
| | |
| | #8 |
| Official Sponsor Geregistreerd: Jun 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 36 Geslacht: M
Karma Power: 21 | vervang de koolvis door panga of talapila filter en je bent klaar
__________________ Wekelijks nieuwe supplementen, scroll naar beneden op de xxlnutrition site en zie alle nieuw toegevoegde supplementen Nieuw in het assortiment: Supplementen van PVL Nutrition, Dorian Yates en vanaf 12 mei GETDIESEL ! |
| | |
| | #9 | |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 8 | Citaat:
ik ga zelf ook altijd voor panga of tilapia
__________________ Pacta sunt servanda --------------------- Als je doet wat je altijd deed, blijf je krijgen wat je altijd kreeg. --------------------- Echte mannen komen niet thuis met bloemen.... MAAR MET HONGER ROARRRRRRRRRR!!!!! --------------------- Wie zijn toekomst niet bepaald, krijgt hem toegewezen | |
| | |
| | #10 |
| Official Sponsor Geregistreerd: Jun 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 36 Geslacht: M
Karma Power: 21 |
__________________ Wekelijks nieuwe supplementen, scroll naar beneden op de xxlnutrition site en zie alle nieuw toegevoegde supplementen Nieuw in het assortiment: Supplementen van PVL Nutrition, Dorian Yates en vanaf 12 mei GETDIESEL ! |
| | |
| | #11 |
| Competitive Bodybuilder | hahah el cheapo moetst het weer het goedkoopste van het goedkoopste zijn joh ik heb et ook liggen in de vriezer hoor maar ik ben ook niet moeilijk met eten, eet alles wel eigenlijk
__________________ 188 96 kilo 24 jaar vet (te vet) En deze jongen weet waar hij het over heeft hoor: Bosje "In jouw schuild een kleine ronnie coleman dat een ding wat ccker is 8 van mij" |
| | |
| | #12 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2007 Locatie: Lier Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 43 | Ik vind nog niet eens een winkel waar ze koolvis verkopen
__________________ 1.75m @ 91kg bf 19 % ORIGINAL POSTED BY EL SMURFO: Ik ga iets versturen met de post, iets kleins van 5 euro ofzo voor iemand haar verjaardag, prijs eraan laten of niet? als ik het ervan knip zou ze misschien denkek dat ik het gestolen heb maar als ik de prijs eraan laat zou ze misschien denken dat ik het wil benadrukken dat ik 5 euro heb uitgegeven ofzo |
| | |
| | #13 |
| Competitive Bodybuilder | overal man
__________________ 188 96 kilo 24 jaar vet (te vet) En deze jongen weet waar hij het over heeft hoor: Bosje "In jouw schuild een kleine ronnie coleman dat een ding wat ccker is 8 van mij" |
| | |
| | #14 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2005 Locatie: onder de brug Leeftijd: 26 Geslacht: M
Karma Power: 18 | Panga Jummie.
__________________ Welkom op het internet, hier is iedereen een held! Be polite. Be professional. But, have a plan to kill everyone you meet. My doctor says that I have a malformed public- duty gland and a natural deficiency in moral fiber, and that I am therefore excused from saving Universes. Men kan domheid door zorgvuldige opvoeding tot vooroordelen ontwikkelen. |
| | |