Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Voeding > Recepten

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Weergave Modus
Oud 13 March 2008, 12:37   #1
Novice

Leeftijd: 23
Geslacht: M
Karma Power: 0 Lennaert is op een gedistingeerde weg
whey chocolode pasta

Je kan je whey eiwitten ook gemakkelijk op je boterham smeren. Vooral met de smaak chocolade kan je een lekkere pasta maken voor op brood. Met 1 schep chocolade whey kan je zo'n 4 boterhammen mee smeren. Je doet 1 schep in een bakje en voegt er netzolang melk bij totdat je een stroperige substantie krijgt. (pas op niet teveel anders word het te waterig). Deze stroperige substantie kan je dan lekker op je boterham smeren.

Je kan voor de variatie ook een paar noten er in doen om zo een soort hazelnootpasta te creeeren.

Eetsmakelijk!
Lennaert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 March 2008, 12:43   #2
★ playboybunny ★
Elite Member

flowergrrl's Avatar

Leeftijd: 24
Geslacht: V
Karma Power: 60
flowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma President
Hm, apart... Lijkt me niet erg lekker eerlijk gezegd.

DBB-chick van het jaar 2007/2008

DBB-slet van het jaar 2007/2008
flowergrrl is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 March 2008, 12:45   #3
Competitive Bodybuilder

inferno87's Avatar

Leeftijd: 21
Karma Power: 8
inferno87 is herboren in de Mens realminferno87 is herboren in de Mens realminferno87 is herboren in de Mens realminferno87 is herboren in de Mens realm
zeker het proberen waard want als het lekker is dan kan ik ook
bananen en aarbijen en vanille pasta maken moehaaaaaaaaaaaaaaa
---------------------
Echte mannen komen niet thuis met bloemen.... MAAR MET HONGER ROARRRRRRRRRR!!!!!
---------------------
Wie zijn toekomst niet bepaald, krijgt hem toegewezen
inferno87 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 March 2008, 13:35   #4
Ripped Bodybuilder

Mikeh18's Avatar

Leeftijd: 20
Karma Power: 14
Mikeh18 is herboren in de Halfgod realmMikeh18 is herboren in de Halfgod realmMikeh18 is herboren in de Halfgod realmMikeh18 is herboren in de Halfgod realm
Stuur een bericht via MSN naar Mikeh18
Bekijk Galerij (4 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door Lennaert Bekijk Post
Je kan je whey eiwitten ook gemakkelijk op je boterham smeren. Vooral met de smaak chocolade kan je een lekkere pasta maken voor op brood. Met 1 schep chocolade whey kan je zo'n 4 boterhammen mee smeren. Je doet 1 schep in een bakje en voegt er netzolang melk bij totdat je een stroperige substantie krijgt. (pas op niet teveel anders word het te waterig). Deze stroperige substantie kan je dan lekker op je boterham smeren.

Je kan voor de variatie ook een paar noten er in doen om zo een soort hazelnootpasta te creeeren.

Eetsmakelijk!
Dit is zo gek nog niet
Oud 13 March 2008, 13:44   #5
Novice

Wink

Citaat:
Origineel gepost door flowergrrl Bekijk Post
Hm, apart... Lijkt me niet erg lekker eerlijk gezegd.
eerst proberen dan oordelen
Oud 13 March 2008, 13:56   #6
★ playboybunny ★
Elite Member

flowergrrl's Avatar

flowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma Presidentflowergrrl is DBB's Karma President
Citaat:
Origineel gepost door Lennaert Bekijk Post
eerst proberen dan oordelen
Ja das waar.

Oud 27 March 2008, 09:38   #7
Novice

En al mensen die het uitgeprobeerd hebben?
Oud 27 March 2008, 09:45   #8
★ playboybunny ★
Elite Member

flowergrrl's Avatar

Ik niet... heb geen chocowhey in huis.

Oud 27 March 2008, 10:06   #9
Freaky Bodybuilder

hardcorebuilder's Avatar

Karma Power: 20
hardcorebuilder is herboren in de God realmhardcorebuilder is herboren in de God realmhardcorebuilder is herboren in de God realmhardcorebuilder is herboren in de God realmhardcorebuilder is herboren in de God realmhardcorebuilder is herboren in de God realm
whey poeder op je boterham
De eventuele anabole werking en de bijwerkingen van prohormonen zijn meestal nooit onderzocht. Alleen wetenschappelijk onderzoek kan hierover uitsluitsel geven. Producenten voeren dit onderzoek meestal niet uit en zetten het prohormoon gewoon in de markt.
De gebruiker is het proefkonijn. Of het haasje.

hardcorebuilder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 April 2008, 23:35   #10
Novice

Karma Power: 0 Icemanreturns is op een gedistingeerde weg
Interessant...ik ga het morgen proberen. Ik laat wel weten hoe het smaakt!
Icemanreturns is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 April 2008, 09:49   #11
Cool Novice

black2white's Avatar

Karma Power: 1 black2white is gewoon erg aardigblack2white is gewoon erg aardigblack2white is gewoon erg aardigblack2white is gewoon erg aardigblack2white is gewoon erg aardig
Citaat:
Origineel gepost door Icemanreturns Bekijk Post
Interessant...ik ga het morgen proberen. Ik laat wel weten hoe het smaakt!
lijkt me ook wel lekker!

...heb alleen geen chocowhey
Oud 10 April 2008, 09:54   #12
Competitive Bodybuilder

Leaf's Avatar

Leeftijd: 25
Karma Power: 7
Leaf is herboren in de Dier realmLeaf is herboren in de Dier realmLeaf is herboren in de Dier realm
ik ga t proberen met de aardbeien variant.

karma bounces back!
Leaf is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 10 April 2008, 10:30   #13
Advanced Bodybuilder

Leeftijd: 20
Karma Power: 4 override heeft een sterk verlangen om herboren te wordenoverride heeft een sterk verlangen om herboren te wordenoverride heeft een sterk verlangen om herboren te wordenoverride heeft een sterk verlangen om herboren te wordenoverride heeft een sterk verlangen om herboren te wordenoverride heeft een sterk verlangen om herboren te wordenoverride heeft een sterk verlangen om herboren te wordenoverride heeft een sterk verlangen om herboren te wordenoverride heeft een sterk verlangen om herboren te wordenoverride heeft een sterk verlangen om herboren te wordenoverride heeft een sterk verlangen om herboren te wordenoverride heeft een sterk verlangen om herboren te wordenoverride heeft een sterk verlangen om herboren te wordenoverride heeft een sterk verlangen om herboren te wordenoverride heeft een sterk verlangen om herboren te wordenoverride heeft een sterk verlangen om herboren te worden
1 schepje
wat melk

4 boterhammen

hoe is dat in vergelijking met bijvoorbeeld gewoon dikke laag pindakaas op je brood

1 X 120 bench
1 X 130 squat
1 X 160 deadlift
-----------------+
410
override is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 11 April 2008, 21:12   #14
Cool Novice

Babsie's Avatar

Blog Berichten: 1
Karma Power: 0 Babsie is op een gedistingeerde weg
Stuur een bericht via MSN naar Babsie
Bekijk Galerij (2 foto's)
lepeltje kwark

Misschien kan je het mengen met een lepeltje kwark? Dan wordt het niet zo heel stroperig. Of het betekend dan dat je gewoon wat meer hebt. :D
Babsie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 April 2008, 21:22   #15
Advanced Bodybuilder

billiejoe's Avatar

Karma Power: 6 billiejoe heeft een sterk verlangen om herboren te wordenbilliejoe heeft een sterk verlangen om herboren te wordenbilliejoe heeft een sterk verlangen om herboren te wordenbilliejoe heeft een sterk verlangen om herboren te wordenbilliejoe heeft een sterk verlangen om herboren te wordenbilliejoe heeft een sterk verlangen om herboren te wordenbilliejoe heeft een sterk verlangen om herboren te wordenbilliejoe heeft een sterk verlangen om herboren te wordenbilliejoe heeft een sterk verlangen om herboren te wordenbilliejoe heeft een sterk verlangen om herboren te wordenbilliejoe heeft een sterk verlangen om herboren te wordenbilliejoe heeft een sterk verlangen om herboren te wordenbilliejoe heeft een sterk verlangen om herboren te wordenbilliejoe heeft een sterk verlangen om herboren te wordenbilliejoe heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Citaat:
Origineel gepost door override Bekijk Post
1 schepje
wat melk

4 boterhammen

hoe is dat in vergelijking met bijvoorbeeld gewoon dikke laag pindakaas op je brood
Inderdaad... het lijkt mij dat goedkoper, voedzamer en lekkerder om pindakaas te pakken.
Oud 11 April 2008, 21:33   #16
Huge Freak
Elite Member

AnaboliC's Avatar

Leeftijd: 26
Karma Power: 48
AnaboliC is DBB's Karma PimpAnaboliC is DBB's Karma PimpAnaboliC is DBB's Karma PimpAnaboliC is DBB's Karma PimpAnaboliC is DBB's Karma PimpAnaboliC is DBB's Karma PimpAnaboliC is DBB's Karma PimpAnaboliC is DBB's Karma PimpAnaboliC is DBB's Karma PimpAnaboliC is DBB's Karma PimpAnaboliC is DBB's Karma PimpAnaboliC is DBB's Karma PimpAnaboliC is DBB's Karma PimpAnaboliC is DBB's Karma PimpAnaboliC is DBB's Karma Pimp
Citaat:
Origineel gepost door billiejoe Bekijk Post
Inderdaad... het lijkt mij dat goedkoper, voedzamer en lekkerder om pindakaas te pakken.
ehh... eiwit??
AnaboliC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 April 2008, 10:55   #17
Cool Novice

Filibeirnr1's Avatar

Leeftijd: 35
Karma Power: 0 Filibeirnr1 is op een gedistingeerde weg
Ik ben zowat de enige belg die gek is op pindakaas maar ben ook een endo / boterfabriek en daar zit hem wel het verschil. Die lekkere Calvé pindakaas waar ik zo zot van ben bevat rond de 60% vet. Goeie vetten, zéééér goeie lekker vetten maar absurd veel cals dus. Eiwitten zitten zowel in de pindakaas als in die home-made smeerpasta. Die wheychoco is veel magerder natuurlijk... Maar ja moest ik ecto zijn zou ik Calvépotten uitlepelen voor de tv... Helaasch :-(

Ik ga zeker experimeteren met dit smeerpasta-idee, ik post bevindingen! ;-)
Filibeirnr1 is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 12 April 2008, 23:06   #18
Ripped Bodybuilder
Gewichtheffer

gallius's Avatar

Karma Power: 18
gallius is herboren in de God realmgallius is herboren in de God realmgallius is herboren in de God realmgallius is herboren in de God realmgallius is herboren in de God realmgallius is herboren in de God realm
Citaat:
Origineel gepost door Filibeirnr1 Bekijk Post
Ik ben zowat de enige belg die gek is op pindakaas maar ben ook een endo / boterfabriek en daar zit hem wel het verschil. Die lekkere Calvé pindakaas waar ik zo zot van ben bevat rond de 60% vet. Goeie vetten, zéééér goeie lekker vetten maar absurd veel cals dus. Eiwitten zitten zowel in de pindakaas als in die home-made smeerpasta. Die wheychoco is veel magerder natuurlijk... Maar ja moest ik ecto zijn zou ik Calvépotten uitlepelen voor de tv... Helaasch :-(

Ik ga zeker experimeteren met dit smeerpasta-idee, ik post bevindingen! ;-)
ik eet ook nog wel graag eens een boterham met pindakaas, spijtig genoeg ook endo hier en in de cut

echte mannen deadliften met hun tanden!
Tjok:'En gij zult geen gemeenschap hebben meteen, die van het mannelijk geslacht is, zoals men gemeenschapheeft met een vrouw: een gruwel is het.' Leviticus 18:22
gallius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 April 2008, 23:13   #19
Massive Warrior

sanca's Avatar

Leeftijd: 29
sanca is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikensanca is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikensanca is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikensanca is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereiken
Karma CrownKarma Crown
This is new for me, wel leuk gevonden eigenlijk

Al iemand hier het geprobeerd?

don't dream your life
live your dream

sanca's pictures

sanca's pictures 2

sanca's pictures 3

sanca's pictures 4

het leven is hard, daarom moet je KEIHARD zijn

origineel gepost door KukiShu :
I don't lift weights because that's the only thing I can do.
I lift weights because it's the only thing I like to do!
sanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 April 2008, 23:25   #20
Ripped Bodybuilder
Powerlifter

Phenochef's Avatar

Leeftijd: 22
Karma Power: 14
Phenochef is herboren in de Halfgod realmPhenochef is herboren in de Halfgod realmPhenochef is herboren in de Halfgod realmPhenochef is herboren in de Halfgod realmPhenochef is herboren in de Halfgod realm
Bekijk Galerij (5 foto's)
Zie echt niet in waarom ik dat zou doen . Ik shake alles (noten,whey,haver,kikkererwten,boekwijt,kwark...) en zuip dat gewoon op . Moet al zoveel en zovaak eten dat het echt een verademing is om even wat vloeibaar spul te slikken .

Bookmark topic

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus

Post Regels