Fitness Seller

Tonijn in 1 minuut weg

Bezoekers in dit topic

robintjuh

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid sinds
15 mei 2007
Berichten
3.476
Waardering
1
een blik tonijn
200ml tomatensap oid
200ml water

in de blender flikkeren en zo weg. Smaakt best goed en gaat sneller dan alles eruit lepelen.
 
Heb het eens met magere melk gedaan dit, smerigste wat ik ooit gedronken/gegeten heb, nooit meer!
 
Heb het eens met magere melk gedaan dit, smerigste wat ik ooit gedronken/gegeten heb, nooit meer!

Dat is echt niet te zuipen nee, dit smaakt naar een tomatensoepje met een beetje tonijn.
 
Damn!! Toch liever grillen ofzo
 
Heb het eens met magere melk gedaan dit, smerigste wat ik ooit gedronken/gegeten heb, nooit meer!

Maar als je net een hapje tonijn hebt genomen en hebt doorgeslikt, en daarna een slok melk... man dat is genieten!
 
weer te ranzig voor woorden!! Ben echt niet zo`n moeilijke eter, dit gaat me wel te ver! ieder zo zijn smaak! Ik gaat nu ook even blikkie tonijn leeg schransen! PUUR NATUUR ;)
 
Idd. tonijn heeft een mega ranzige smaak.

Meng het soms met een halfgekookt eitje en een fijn gesnipperd uitje.
Is best wel lekker een geroosterd booke.
 
Idd. tonijn heeft een mega ranzige smaak.

Meng het soms met een halfgekookt eitje en een fijn gesnipperd uitje.
Is best wel lekker een geroosterd booke.

Booke?
 
blikje door tomaten soep heen is lekker, dit lijkt mij iets minder maar vind het wel moeite waard om keer uit te proberen
 
Doe ik elke middag... maakt niet uit welke soep!
Gwn de soep nét iets te warm maken en dan de koude tonijn erbij.. Je zou het zelfs bijna lekker kunnen noemen ;)
 
Hihi ....bedoelde een boterham:D
Wij hebben soms wel rare uitspraken.....Sorry:p

Hehe geen probleem, dat taaltje van die gekke Belgen is sowieso niet te volgen voor ons Neerlandersch.
 
Goeie tip! Ga ik straks eens proberen
 
Ik eet heel graag tonijn uit blik, maar er is veel verschil in smaak tussen de verschillende merken. Als je tonijn vies vindt, verander dan eens van merk!
 
gwn royco minuute soep en tuna uitgelekt erin!
 
Ik vind het niet echt lekker klinken...
 
Ik doe door de tonijn meestal wat kwark, sla en ananas. Dit alles op een broodje is heerlijk :)
 
Tonijn met peper en zout vind ik trouwens gewoon lekker, weet niet wat iedereen zit te mekkeren.
 
Back
Naar boven