| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #41 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Jul 2005 Locatie: België Leeftijd: 22 Geslacht: M
Karma Power: 3 | Lekker caloriebommetje. |
| | |
| | #42 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Oct 2007 Locatie: België Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 6 | Ik hou het lekker bij mijn vanille whey en/of gainer op waterbasis. Rest eet ik wel zo op. Zie echt het nut niet van tonijn of ander vast voedsel door je shake te draaien. |
| | |
| | #43 |
| Cool Novice | wtf wat een shake zeg , hij zou pas egt hardcore zijn met twee eieren erin ofzo |
| | |
| | #44 |
| Competitive Bodybuilder | Hahaha, waarom zou je zoiets drinken? Je hebt ook gewoon lekkere shake's met veel kcal.
__________________ Being right is not a bulletproof vest |
| | |
| | #46 |
| Cool Novice | tja , volgens hulk hogan is het wel hardcore , redbull met 2 eitjes erin |
| | |
| | #47 |
| Colossal Veteran | Ik heb ook eens een blikkie tonijn door een halve liter melk gesmeten met wat lijnzaadolie er bij. Wat een bocht was dat zeg, nastiest shit die ik ook gehad heb.
__________________ Rob G is EEN. Rob G is de enige echte God. Rob G is uniek. Rob G kent geen enkel tekortkoming en is vrij van gebreken. Hij is ondeelbaar; Hij is oneindig; Hij is de Almachtige, de Alrechtvaardige. Rob G heeft de werelden lief. Rob G is overal. Niets of niemand is gelijk aan Rob G. Rob G heeft altijd bestaan en zal ook altijd blijven bestaan! |
| | |
| | #48 |
| Cool Novice | |
| | |