Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Voeding > Recepten

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 27 March 2008, 21:18   #21
Cool Novice

Leeftijd: 24
Geslacht: M
Karma Power: 0 h3nk3ns is op een gedistingeerde weg
pre,pre (17.30u):250gr vis/kip/steak,300gr groenten en aardappelen tot ik genoeg heb( meestal 4)
pre (19.00: 50gr whey,4.5 gram creatine mengen met water, halve banaan en halve meusli reep
TRAINING
post: 3 witte sandwichen met jam, 50gr whey met 4.5g creatine mengen met water

post post: eetlepel pindakaas ,500gr kwark
h3nk3ns is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 March 2008, 23:02   #22
Cool Novice

Karma Power: 1 Tito heeft een spectaculair aura over zichTito heeft een spectaculair aura over zichTito heeft een spectaculair aura over zich
Pre - Bord havermout + whey shake -> kwartier voor training: Xtend + creatine

Post - hetzelfde
Tito is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 27 March 2008, 23:43   #23
Dutch Bodybuilder

Hinko's Avatar

Leeftijd: 25
Karma Power: 2 Hinko heeft veel om trots over te zijnHinko heeft veel om trots over te zijnHinko heeft veel om trots over te zijnHinko heeft veel om trots over te zijnHinko heeft veel om trots over te zijnHinko heeft veel om trots over te zijnHinko heeft veel om trots over te zijnHinko heeft veel om trots over te zijnHinko heeft veel om trots over te zijnHinko heeft veel om trots over te zijnHinko heeft veel om trots over te zijn
Bekijk Galerij (4 foto's)
ik had eigenlijk wel meer pasta verwacht...

ik ben er zelfs ook al paar maand vanaf gestapt... nu alleen nog maar rijst voor mij

vind het té lekker en blijf ervan eten met als gevolg: dikke Hinko
Oud 16 April 2008, 13:56   #24
MHD
Dutch Bodybuilder
Elite Member

MHD's Avatar

Leeftijd: 27
Karma Power: 4 MHD heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMHD heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMHD heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMHD heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMHD heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMHD heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMHD heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMHD heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMHD heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMHD heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMHD heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMHD heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMHD heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMHD heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMHD heeft een sterk verlangen om herboren te worden
pre-meal; 50 gram zilvervliesrijst, 175 gram kip, 125 gram roerbakgroente, 60 gram ananas

post-shake; 50 gram whey-isolaat, 50 gram dextrose, 10 gram glutamine, 10 gram creatine.

post-meal; ligt eraan, vanavond bruine bonen, rundertartaar, ui, tomaat roerbakgroente.
MHD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 April 2008, 14:06   #25
Freaky Bodybuilder

Rawplayer's Avatar

Leeftijd: 26
Karma Power: 34
Rawplayer is DBB's Karma KingRawplayer is DBB's Karma KingRawplayer is DBB's Karma KingRawplayer is DBB's Karma KingRawplayer is DBB's Karma KingRawplayer is DBB's Karma KingRawplayer is DBB's Karma KingRawplayer is DBB's Karma KingRawplayer is DBB's Karma KingRawplayer is DBB's Karma KingRawplayer is DBB's Karma KingRawplayer is DBB's Karma King
Bekijk Galerij (1 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door Stahmixson Bekijk Post
Wat is er toch met die ananas ?

Ben zelf op het ananas-dieet.
Ik eet ALLES behalve ananas
Jij bent ook een beest Jij kan je dat permiteren
Rawplayer is offline   Met citaat antwoorden
Oud Gisteren, 20:18   #26
Cool Novice

Leeftijd: 22
Karma Power: 1 shophorst is op een gedistingeerde weg
Bekijk Galerij (1 foto's)
[quote=Tatsu;2718376]Pre meal: kip eventueel met lijnzaad (afhankelijk van no carb dag of refeed) en broccoli. Of alleen koolvis.

Pre shake: 30g whey isolaat

Post shake: 30g whey isolaat met CM en afhankelijk van refeed nog met 3 bananen en 250g havermout.

Post meal: kip, eventueel met olijfolie en broccoli.

Low carb dieet met 2 dagen no carb, 10 % onder onderhoud waarvan 50% eiwit en 50% goede vetten. En dan de derde dag refeed met 250g carbs direct na het trainen. De calorie inname op die dag is dan gelijk op de no carb dagen, wat dus inhoud dat ik bijna geen vetten binnenkrijg op die dag.[/QUOTE]

Heb hier al wel vaker over gehoord maar kan nog niet echt overtuigd raken. Zou je mij hier eens iets over kunnen zeggen?

Merci
shophorst is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmark topic

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Post Regels