| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #21 |
| Cool Novice Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: België Leeftijd: 24 Geslacht: M
Karma Power: 0 | pre,pre (17.30u):250gr vis/kip/steak,300gr groenten en aardappelen tot ik genoeg heb( meestal 4) pre (19.00: 50gr whey,4.5 gram creatine mengen met water, halve banaan en halve meusli reep TRAINING post: 3 witte sandwichen met jam, 50gr whey met 4.5g creatine mengen met water post post: eetlepel pindakaas ,500gr kwark |
| | |
| | #22 |
| Cool Novice Geregistreerd: Nov 2007 Locatie: België Geslacht: M
Karma Power: 1 | Pre - Bord havermout + whey shake -> kwartier voor training: Xtend + creatine Post - hetzelfde |
| | |
| | #23 |
| Dutch Bodybuilder | ik had eigenlijk wel meer pasta verwacht... ik ben er zelfs ook al paar maand vanaf gestapt... nu alleen nog maar rijst voor mij vind het té lekker en blijf ervan eten met als gevolg: dikke Hinko
__________________ Spoiler |
| | |
| | #24 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 27 Geslacht: M
Karma Power: 4 | pre-meal; 50 gram zilvervliesrijst, 175 gram kip, 125 gram roerbakgroente, 60 gram ananas post-shake; 50 gram whey-isolaat, 50 gram dextrose, 10 gram glutamine, 10 gram creatine. post-meal; ligt eraan, vanavond bruine bonen, rundertartaar, ui, tomaat roerbakgroente. |
| | |
| | #25 | |
| Freaky Bodybuilder | Citaat:
__________________ Please correct me if I am wrong ---- Ik wil m'n gewrichten alleen verneuken op zware lifts en niet op hardlopen ofzo.. - Tjok | |
| | |
| | #26 |
| Cool Novice | [quote=Tatsu;2718376]Pre meal: kip eventueel met lijnzaad (afhankelijk van no carb dag of refeed) en broccoli. Of alleen koolvis. Pre shake: 30g whey isolaat Post shake: 30g whey isolaat met CM en afhankelijk van refeed nog met 3 bananen en 250g havermout. Post meal: kip, eventueel met olijfolie en broccoli. Low carb dieet met 2 dagen no carb, 10 % onder onderhoud waarvan 50% eiwit en 50% goede vetten. En dan de derde dag refeed met 250g carbs direct na het trainen. De calorie inname op die dag is dan gelijk op de no carb dagen, wat dus inhoud dat ik bijna geen vetten binnenkrijg op die dag.[/QUOTE] Heb hier al wel vaker over gehoord maar kan nog niet echt overtuigd raken. Zou je mij hier eens iets over kunnen zeggen? Merci |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Onderwerp Opties | |
| Weergave Modus | |
| |